AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Er det barnslig å ta piercing i øyenbrynet som voksen? Mange som er rundt meg av venner og kjente sier at det er barnslig å ta det. Har hatt lyst å ta det veldig lenge men har aldri funnet plassen som har gjort det pluss at det er veldig dyrt der de gjør det nå.. 700kr med piercing å alt. Er litt over 30år Anonymkode: c8e63...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar Ikke barnslig, men usexy for min del! Anonymkode: 1a2ba...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke barnslig, men usexy for min del! Anonymkode: 1a2ba...2e9 Hvorfor det liksom? Anonymkode: c8e63...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Del Skrevet 5. februar Det må jo være den mest harry piercingen som finnes. De fleste tar den ut i den alderen. Anonymkode: 2b011...5bc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Del Skrevet 5. februar Man vet bedre enn å ta piercinger i ansiktet som 30 åring 😅 Det er stygt (har mange selv, men ingen i ansiktet) Anonymkode: 484ba...0fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 5. februar #6 Del Skrevet 5. februar Det må du nok finne ut av selv, tipper på at de fleste svarene er som mitt; at du er for gammel og at det er veldig Harry. Men om du vil det så gjør du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. februar #7 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ikke barnslig, men usexy for min del! Anonymkode: 1a2ba...2e9 Hvorfor skal alt en gjør være så forbasket sexy hele tiden? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #8 Del Skrevet 6. februar Synes du skal gjøre akkurat som du vil selv 😊 Jeg angrer på at jeg aldri tok piercing i nesen da jeg var ung. Bedre å ta det og slippe å angre. Er bare å ta den ut om du ikke liker den 😊 Anonymkode: b9648...a28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Del Skrevet 6. februar Synd navle piercing er sexy. Kvinne. Voksen. Anonymkode: 4225d...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Del Skrevet 6. februar Gjør det du vil 😊 Anonymkode: 4225d...411 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovidie Skrevet 6. februar #11 Del Skrevet 6. februar Jeg synes ikke det er barnslig nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #12 Del Skrevet 6. februar Barnslig er faktisk det siste jeg ville tenkt. Det her var the shit i mine kretser tidlig 2000-tall. Anonymkode: fbc91...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #13 Del Skrevet 6. februar Er det så farlig om det er barnslig eller ikke? Personlig synes jeg det er blodharry, men smaken er som baken! Har du lyst har du lov Anonymkode: ce5e5...328 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det så farlig om det er barnslig eller ikke? Personlig synes jeg det er blodharry, men smaken er som baken! Har du lyst har du lov Anonymkode: ce5e5...328 Hvorfor er det harry liksom? Mye jeg har angret på at jeg ikke har fått gjort opp igjennom livet som jeg vil gjøre nå Anonymkode: c8e63...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #15 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det harry liksom? Mye jeg har angret på at jeg ikke har fått gjort opp igjennom livet som jeg vil gjøre nå Anonymkode: c8e63...710 Det er harry på grunn av utseendet til piercingen. Men som sagt, smaken er som baken. Om du synes det er veldig viktig for deg å ta piercingen din, er det jo bare å slå seg løs! Anonymkode: ce5e5...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #16 Del Skrevet 6. februar Ikke barnslig, men veldig harry og livets harde skole. Anonymkode: 9eee6...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 6. februar #17 Del Skrevet 6. februar Absolutt ikke harry og ikke av typen livets harde skole heller. Gjør det hvis du har lyst på. Jeg tok min første tatovering ned gjennom en hel arm da jeg var 47. Aldri angret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 6. februar #18 Del Skrevet 6. februar Lovise78 skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke harry og ikke av typen livets harde skole heller. Gjør det hvis du har lyst på. Jeg tok min første tatovering ned gjennom en hel arm da jeg var 47. Aldri angret. Hm.. kanskje jeg skal tatovere "Young free and single" og si at jeg eldes fort.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar #19 Del Skrevet 6. februar Barnslig er et pussig ord å bruke om noe man helst skal over 18 for å gjøre... Å ta piercing i ansiktet når man er over 30 kan vel fort vekke litt oppmerksomhet, hvertfall hvis det er et brudd med egen og omgangskretsens stil ellers. Har du lyst, har du lov, det er ikke vennene dine som skal ta det valget. Men jeg ville nok tenkt en gang ekstra på hvordan det ville blitt oppfattet av omgivelsene (mvh kulturtant på 40+ med nesepiercing ingen har reagert på - men jeg tok den da jeg var 16). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #20 Del Skrevet 6. februar Jeg har alltid hatt lyst på en spesiell tatovering, men det har aldri blitt noe av.. Da jeg ble 50 for to år siden, var det min gave til meg selv 😄 Jeg var også innom tanken at det var teit og barnslig, men valgte heller å snu tankene til at nå er jeg gammel nok til å gjøre akkurat det jeg vil💃😀 Anonymkode: fd053...f17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå