AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Henta 2-åringen i barnehagen idag. Ble fortalt at et annet barn hadde dyttet vårt barn, slik at det falt bakover og fikk en pinne (slik man henger sko på) i hodet. Barnet begynte å gråte og trengte trøst (åpenbart!). Men fikk da beskjed om at det var så sensitivt fordi det trengte trøst!?? er jeg helt på viddene som tenker at det hørtes ekstremt vondt og det var en selvfølge at barnet hadde behov for trøst? Eller er det innafor å si at det er sensitivt på bakgrunn av det? jeg ble rystet! Anonymkode: 42015...133 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar Snakket du med dem om dette da? Det kan vel hende det er flere hendelser som gjør at de sier det. Anonymkode: aacf8...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Henta 2-åringen i barnehagen idag. Ble fortalt at et annet barn hadde dyttet vårt barn, slik at det falt bakover og fikk en pinne (slik man henger sko på) i hodet. Barnet begynte å gråte og trengte trøst (åpenbart!). Men fikk da beskjed om at det var så sensitivt fordi det trengte trøst!?? er jeg helt på viddene som tenker at det hørtes ekstremt vondt og det var en selvfølge at barnet hadde behov for trøst? Eller er det innafor å si at det er sensitivt på bakgrunn av det? jeg ble rystet! Anonymkode: 42015...133 Det kan godt bety begge deler dessverre. Det finnes bhg. ansatte som har ganske ulike holdninger til barns oppførsel, det har jeg selv erfaring med mine barn. Det beste du kan gjøre er å prate med dem, og finn ut hva nøyaktig de mente med det. Så jobber du bare videre derfra. Hvis det kun var basert på den hendelsen der, så må du absolutt ta det opp med dem. Anonymkode: 309c3...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå