AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Holder på å bli sprø her snart. Venter på biopsi ( bryst) svar , har gått en uke i dag. Ventet på tlf eller meld på Helsenorge i hele dag, men ikke noe svar i siktet. Har noen litt erfaringer å dele? Føler meg dum som er så paranoid, men jeg kan ikke hjelpe for den angsten som kommer, men prøver selvfølgelig så godt jeg kan å styre den. Prøver liksom å forberede meg på en dårlig beskjed, for å være litt forberedt , slik at jeg ikke går helt i kjelleren. 🥲 Anonymkode: 9b278...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holder på å bli sprø her snart. Venter på biopsi ( bryst) svar , har gått en uke i dag. Ventet på tlf eller meld på Helsenorge i hele dag, men ikke noe svar i siktet. Har noen litt erfaringer å dele? Føler meg dum som er så paranoid, men jeg kan ikke hjelpe for den angsten som kommer, men prøver selvfølgelig så godt jeg kan å styre den. Prøver liksom å forberede meg på en dårlig beskjed, for å være litt forberedt , slik at jeg ikke går helt i kjelleren. 🥲 Anonymkode: 9b278...835 En har selvfølgelig aldri garantier, men som en som selv har ventet endel på prøvesvar av diverse, så har jeg erfart att jo lengre ventetid, jo mer positivt er det. Ellers går det uansett for ei uke/ halvannen før en får svar, rett og slett fordi det er endel press på avdelingene rundtom og ting tar tid, nå er vi jo rett etter en helg også, så tenker svaret ditt kommer iløpet av uka. Uansett, ikke det artigste å vente på. Lykke til. Anonymkode: 6f1c2...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Holder på å bli sprø her snart. Venter på biopsi ( bryst) svar , har gått en uke i dag. Ventet på tlf eller meld på Helsenorge i hele dag, men ikke noe svar i siktet. Har noen litt erfaringer å dele? Føler meg dum som er så paranoid, men jeg kan ikke hjelpe for den angsten som kommer, men prøver selvfølgelig så godt jeg kan å styre den. Prøver liksom å forberede meg på en dårlig beskjed, for å være litt forberedt , slik at jeg ikke går helt i kjelleren. 🥲 Anonymkode: 9b278...835 Jo lengre tid før du får svar, jo bedre.man får raskt svar når den første vurderingen av prøven er gjort, dersom den viser kreft. Viser det ikke kreft får du ikke svar før hele prossessen er gjennomført Anonymkode: 90c69...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Tusen takk for støttende svar dere ❤️ nesten overrasket over at plutselig sentrerer aksen kun rundt meg selv, jeg som vanligvis tenker på alle andre og ikke meg selv. Det er jo folk som opplever mye verre skjebner enn meg hver dag. 💔 Anonymkode: 9b278...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Har du prøvd å ringe fastlegen for å sjekke om denne har fått svaret? Da jeg tok biopsi sist fikk jeg beskjed om at det ville ta minst to uker før de tok kontakt, men fastlegen fikk svaret allerede etter en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Ulven skrev (2 minutter siden): Har du prøvd å ringe fastlegen for å sjekke om denne har fått svaret? Da jeg tok biopsi sist fikk jeg beskjed om at det ville ta minst to uker før de tok kontakt, men fastlegen fikk svaret allerede etter en uke. Ringte BDS i dag faktisk, men de sa at det ikke var kommet noe svar enda. Regner med jeg får svar dirkete fra dem, siden det var radiologen som henviste meg til tilleggsundersøkelser der , på en vanlig rutine kontroll. Det har på en måte ikke gått igjennom fastlegen min . Anonymkode: 9b278...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 10 minutter siden #7 Del Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringte BDS i dag faktisk, men de sa at det ikke var kommet noe svar enda. Regner med jeg får svar dirkete fra dem, siden det var radiologen som henviste meg til tilleggsundersøkelser der , på en vanlig rutine kontroll. Det har på en måte ikke gått igjennom fastlegen min . Anonymkode: 9b278...835 Jeg be henvist direkte til biopsi fra mammografiprogrammet, men svaret kom allikevel til fastlegen før BDS hadde satt av dato for å ringe meg. Så prøv på fredag hvis du ikke har hørt noe til da. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå