Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fort etter match og teksting sier dere ja til date? 

Er kvinne i 30-årene. Matchet med en fyr og allerede andre melding blir jeg spurt om date. Er enig at man ikke skal tekste en evighet, men vet jo heller ingenting om fyren. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7f494...e02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han ikke bryr seg så mye om deg og spørr alle han kan like fort, sikkert ligger mye rundt også.

Jeg tar det ikke serriøst.

Anonymkode: dee88...e89

Skrevet

Jeg sa ja etter et par meldinger. I utgangspunktet liker jeg å tekste litt, men fikk en god følelse og valgte å stole på magefølelsen. Det er jeg glad for, for han er i dag min ektemann. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. 
Folk som har vært single en stund (på app) har ikke så lyst å chatte med folk de ikke har møtt heller. 
Om dere møtes raskt så ta det på et offentlig sted på dagtid. Da ser du om han matcher bildene og er det han utgir seg for (dette går begge veier).

Nok av folk som bare chatter, og det er bortkastet tid…

Anonymkode: 054de...bbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på. 
Folk som har vært single en stund (på app) har ikke så lyst å chatte med folk de ikke har møtt heller. 
Om dere møtes raskt så ta det på et offentlig sted på dagtid. Da ser du om han matcher bildene og er det han utgir seg for (dette går begge veier).

Nok av folk som bare chatter, og det er bortkastet tid…

Ikke om chattingen viser at det å møte opp på date er bortkastet. Jeg syns det er langt verre å måtte møte dem som er feil, har lyst på et godt liv.

Er klar over at å ha en del kjemi ikke trenger å bety mer, men de fleste her i verden er det lett å luke ut som ikke kjemi en gang.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke om chattingen viser at det å møte opp på date er bortkastet. Jeg syns det er langt verre å måtte møte dem som er feil, har lyst på et godt liv.

Er klar over at å ha en del kjemi ikke trenger å bety mer, men de fleste her i verden er det lett å luke ut som ikke kjemi en gang.

Noen er veldig gode på å chatte. De har perfeksjonert den type flørting. Betyr null og niks IRL

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen dager, minst. Får unna spørsmål som barneønske osv. Ting som er dealbreaker for meg. Ingen vits å møte noen som røyker eller vil ha barn, når jeg er totalt i mot begge deler

Anonymkode: 26d06...dca

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte det var greit å være litt fleksibel på det. Par uker går helt fint, men kan gjerne gå på date samme dag og.

Anonymkode: abcef...939

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker en date så raskt som mulig, for å luke ut de med psykiske problem eller de som kun er der for chatting eller sex. Trenger ikke så mye informasjon før jeg vet om jeg vil møte personen. Går alltid for alkoholfri date på offentlig sted.

Anonymkode: 29327...e30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Noen er veldig gode på å chatte. De har perfeksjonert den type flørting. Betyr null og niks IRL

Jeg tenker ikke på flørting, men informasjon om hvem de er. Vet at flørtingen må være der, men skal inrømme at jeg er veldig på vakt til at det ikke er noen grunn med å flørte med alle og at jeg vil vite hvem jeg har med å gjøre før jeg åpner den delen av meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker ikke på flørting, men informasjon om hvem de er. Vet at flørtingen må være der, men skal inrømme at jeg er veldig på vakt til at det ikke er noen grunn med å flørte med alle og at jeg vil vite hvem jeg har med å gjøre før jeg åpner den delen av meg.

Ser ikke etter informasjon bare ved spørsmål, leser mellom linjer i tilegg ja, for vet jo folk lyver.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor fort etter match og teksting sier dere ja til date? 

Er kvinne i 30-årene. Matchet med en fyr og allerede andre melding blir jeg spurt om date. Er enig at man ikke skal tekste en evighet, men vet jo heller ingenting om fyren. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7f494...e02

Møtte aldri en dame før en uke+ etter match. Jeg vil vite hva jeg går til og bli litt kjent først, er vel en av grunnene for at så å si alle datene jeg har vært på har vært gode opplevelser 

Anonymkode: fbcbe...b38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter helst mannen så tidlig som mulig. Vet at den endeløse chattingen ofte gir et falskt inntrykk av kjemi, så møtes man og blir kjempeskuffa! Da er det bedre å møtes kjapt så man ikke kaster bort masse tid!

Anonymkode: 94b3f...27d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...