Gå til innhold

Usikkerhet rundt annonse for ledig rom på finn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For én eller to uker siden var det en annonse om et ledig rom i et 4-roms damekollektiv fra 1. april. I går ble annonsen endret, og nå står det at et annet rom er ledig fra 1. mai, med teksten: tredje leietaker flytter inn den 1. april, mer informasjon kommer. Nå er imidlertid annonsen inaktiv.  

Betyr det at begge rommene allerede er leid ut? Jeg er veldig interessert, men føler at det er noe som ikke helt stemmer 🤔

Anonymkode: 54184...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta kontakt og hør, si at du er interessert og lurer på om de ennå er ledige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke stemmer? De har hatt et rom ledig som så er blitt leid ut. Så er et annet rom blitt ledig rett etterpå og siden annonsen nå er inaktiv er det rommet tydeligvis også nå leid ut. 

Anonymkode: f289d...c35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var for sent ute. Du skulle tatt kontakt for 1-2 uker siden når annonsen dukket opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 11.16):

Ikke stemmer? De har hatt et rom ledig som så er blitt leid ut. Så er et annet rom blitt ledig rett etterpå og siden annonsen nå er inaktiv er det rommet tydeligvis også nå leid ut. 

Anonymkode: f289d...c35

Ja, du kan ha rett, men burde de ikke ha skrevet "utleid" i stedet for å deaktivere annonsen? Det var bare litt plutselig – først la de ut annonsen med alle tre romkameratene, så redigerte de den etter en ukeish og la til at et rom til var ledig og at en annen skulle flytte ut. Og så, bare én dag etterpå, deaktiverte de annonsen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (På 6.2.2025 den 11.19):

Du var for sent ute. Du skulle tatt kontakt for 1-2 uker siden når annonsen dukket opp.

Ja, det burde jeg ha gjort 😣 Leiekontrakten min varer til juni, og jeg var bare usikker på om jeg burde vente noen måneder til for å se om det dukker opp noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hololo skrev (På 5.2.2025 den 20.34):

ta kontakt og hør, si at du er interessert og lurer på om de ennå er ledige.

Har gjort det. håper å få svar 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis kommer det noe bra som blir ledig når studenter er ferdig med eksamener. Du var nok litt for treg her. En del går veldig fort, så lurt å ha en tekst klar med litt om deg selv som du kan sende til en potensiell utleier når ting dukker opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (15 minutter siden):

Forhåpentligvis kommer det noe bra som blir ledig når studenter er ferdig med eksamener. Du var nok litt for treg her. En del går veldig fort, så lurt å ha en tekst klar med litt om deg selv som du kan sende til en potensiell utleier når ting dukker opp.

Ja, jeg venter på det også, og det var derfor jeg nølte og ventet.

Salgsargumentet for meg var at det bare var noen minutters gange fra t-banestasjonen jeg bruker til jobb, og at de i damekollektivet var på min alder.

Du har helt rett! jeg burde ha vært raskere 🤦‍♀️ Jeg skal definitivt ha en ferdig tekst klar neste gang. Takk for tipset!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg venter på det også, og det var derfor jeg nølte og ventet.

Salgsargumentet for meg var at det bare var noen minutters gange fra t-banestasjonen jeg bruker til jobb, og at de i damekollektivet var på min alder.

Du har helt rett! jeg burde ha vært raskere 🤦‍♀️ Jeg skal definitivt ha en ferdig tekst klar neste gang. Takk for tipset!

Du har jo sted å bo enda en stund, så satser på dette ordner seg, og godt mulig noe enda bedre dukker opp. 😊🤞🏻 Noen ganger nøler en for en grunn. Trenger ikke å være noe overtroisk, men bare noe i magen som gjør en er litt på hold. Andre ganger så kan en selvsagt «bare» være litt treg, og det er helt menneskelig. Bare hyggelig å hjelpe, og håper som sagt det løser seg. Du har jo litt tid. Husker bare det hjalp meg veldig å ha en tekst klar så jeg slapp å formulere meg på nytt hver gang, når jeg drev å søkte etter sted å bo. Tvi tvi 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...