AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Er blitt henvist og tatt inn til samtale på sykehuset pga en helt ekstrem fødselsangst (har født før). Ser st jeg har fått tildelt en jordmor som jeg kjenner privat - ikke veldig nær relasjon men rikelig nær nok til at jeg ikke kommer til å klare og være ærlig med henne. Det er jo tross alt ganske intime greier det er snakk om. Er det lov å be om å komme til noen andre pga det? Jeg vil ikke fremstå som storkrevende og vanskelig, men den samtalen der er i mine øyne helt bortkastet om jeg ikke kan være ærlig... Ja jeg vet at hun sikkert er profesjonell, har taushetsplikt og alt det der men det hjelper liksom ikke 🥹 Anonymkode: 2a9e0...cba
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Ja, du skal jo det i et slikt tilfelle. Hun burde også det forresten. Jeg jobber på sykehus og vi behandler ikke folk vi kjenner. Anonymkode: 48384...ac8
Irak Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Om jordmødre er vanskelig å oppdrive så er det nok ikke så enkelt. Du kan selvfølgelig spørre alikevel. Alternativt så kan du skrive et brev på forhånd, og informere om at dette er vanskelig for deg. Det er en mulighet.
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Det går helt fint å spørre, tror man kan sende forespørsel på helsenorge (da er det resepsjonist som leser og organiserer ny time) Anonymkode: 36f45...4c7
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Ville bare ringt til poliklinikken og sagt fra, ikke sikkert jordmoren heller vet om det før dagen du skal dit. Mulig du får time en annen dag da Anonymkode: aa6d1...a21
BobbySocks Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Helt klart! Det er faktisk noe hun selv burde tenke over!
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Ville sagt ifra. Jeg jobber på poliklinikk selv, og jeg har ikke sjangs til å sjekke alle avtaler jeg har frem i tid (har rundt 30 konsultasjoner daglig - så om din avtale er om to uker dager så har jeg mange hundre i mellomtiden og ikke sjangs til å gå inn og se hva alle heter før samme dag), så hvis det var min bekjent hadde jeg satt stor pris på om vedkommende oppdaget det og byttet. Anonymkode: bd352...e8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå