AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har hørt mange med gode erfaringer mht 48/72 timers faste. Jeg sliter med IBS og har lest at folk med tarm problemer har merket bedring. Så i dag er første fastedag. Overrasket over at jeg egentlig ikke kjenner meg så sulten. Rumler litt innimellom, men ikke noe voldsomt. Har hørt at mange blir veldig klar i hodet dag 2 og at de knapt kjenner sult så er litt spent. Andre som har testet faste 48/72 timer som vil dele erfaringer om hvordan dere følte dere etter fasten? Merket dere noe endringer i kroppen? Anonymkode: 64d60...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg likte faste før, men på sikt så tullet det til ting og jeg fikk mer trøbbel med IBS enn tidligere. Anonymkode: 23cfd...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg likte faste før, men på sikt så tullet det til ting og jeg fikk mer trøbbel med IBS enn tidligere. Anonymkode: 23cfd...dd2 Hvordan fastet du? Anonymkode: 64d60...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvordan fastet du? Anonymkode: 64d60...c8d Alt fra juicefaster til intermittent. Kunne spise første måltid alt fra kl 12 til kl 16, ettersom. Anonymkode: 23cfd...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alt fra juicefaster til intermittent. Kunne spise første måltid alt fra kl 12 til kl 16, ettersom. Anonymkode: 23cfd...dd2 Men det er periodisk faste. Jeg skal faste i 2 døgn. Anonymkode: 64d60...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er periodisk faste. Jeg skal faste i 2 døgn. Anonymkode: 64d60...c8d Jeg har gjort det også. Jeg skrev "alt fra". Om du kun faster i 2 døgn èn gang, ikke noe problem. Men å gjøre det regelmessig gjorde at jeg fikk mer og mer problemer. Anonymkode: 23cfd...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har gjort det også. Jeg skrev "alt fra". Om du kun faster i 2 døgn èn gang, ikke noe problem. Men å gjøre det regelmessig gjorde at jeg fikk mer og mer problemer. Anonymkode: 23cfd...dd2 Ok. Interessant siden det jeg leser sier det motsatte. Anonymkode: 64d60...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. Interessant siden det jeg leser sier det motsatte. Anonymkode: 64d60...c8d Da er jo spørsmålet om hvordan det er testet og over hvor lang tid. Jeg drev med faste i årevis, og det tullet til fordøyelsen over tid. Du får finne ut og erfare hva som gjelder for deg. Anonymkode: 23cfd...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Hører gjerne flere erfaringer. Anonymkode: 64d60...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå