AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg fyller 42 i år og ser dessverre eldre ut i ansiktet. Har søkk og rynker under øynene som jeg ønsker å få bort, samt "sinnarynken" mellom brynene. Har aldri vært borti sprøyter eller annen behandling før og er redd for et dårlig resultat. Kan noen anbefale en god klinikk/behandler i Oslo? Anonymkode: 98e65...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har tatt dermapen behandling og botox hos dermatvillingene på Økern portal, veldog fornøyd med de 😊 Anonymkode: 5903c...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tatt dermapen behandling og botox hos dermatvillingene på Økern portal, veldog fornøyd med de 😊 Anonymkode: 5903c...2a1 Hmmm, det var ikke så ille priser… Jeg har gått på Asteta klinikken. Superflinke og proffe der altså, men en del dyrere…. Anonymkode: 7b880...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hmmm, det var ikke så ille priser… Jeg har gått på Asteta klinikken. Superflinke og proffe der altså, men en del dyrere…. Anonymkode: 7b880...62c Nei de er ganske bra på pris, pluss at de er veldig hyggelige og kan faget sitt 😊 Anonymkode: 5903c...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå