AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Begynner å miste interesse og følelser for daten pga usikkerhet og føler meg ikke trygg lenger pga han tar dårlig kontakt, vi møtes ikke så ofte som vi burde gjort. Vi møttes hver uke før men vært litt ting som har skjedd at vi ikke har kunne møttes, men fra hans side, jeg har prøvd å gi tid. Han bruker også lang tid på å svare på meldinger. Flere som har hatt det sånn? Hva gjorde dere? vet jeg burde snakket med han, men for mye usikkerhet akkurat nå, pga det. Anonymkode: 96410...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begynner å miste interesse og følelser for daten pga usikkerhet og føler meg ikke trygg lenger pga han tar dårlig kontakt, vi møtes ikke så ofte som vi burde gjort. Vi møttes hver uke før men vært litt ting som har skjedd at vi ikke har kunne møttes, men fra hans side, jeg har prøvd å gi tid. Han bruker også lang tid på å svare på meldinger. Flere som har hatt det sånn? Hva gjorde dere? vet jeg burde snakket med han, men for mye usikkerhet akkurat nå, pga det. Anonymkode: 96410...3e9 hvor gammel er han? Ville ikke ha satset videre, den rette mann gjør alt for å ha tid og vise interesse❤️ Anonymkode: 5137f...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvor gammel er han? Ville ikke ha satset videre, den rette mann gjør alt for å ha tid og vise interesse❤️ Anonymkode: 5137f...9b5 Starten av 30 årene Anonymkode: 96410...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jupp, jeg avslutter det hvis jeg ikke føler at andre parten legger inn innsats i relasjonen. Anonymkode: 49677...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Oki. Da avslutter jeg det. 😊 virker ikke noe å satse på når det virker så kaldt og dårlig med gjensidig kontakt, min tid er syrbar og kastes ikke bort. Noe annet om man er intressert men😊 Anonymkode: 96410...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå