Apis Skrevet 6. februar #61 Del Skrevet 6. februar Duraton skrev (15 minutter siden): Ja, kjør på. Innlosjer dem hos alle i AP og Co. Og er sikkert plass hos enkelte andre som har varme tanker om khamas. Jeg skjønner ikke det behovet Israel vennene her på KG har, med å bytte ut europas jøder , med sinte unge palestinske menn. Som er resultatet av den ekspansive israelske politikken på Gaza og i Vestbredden som du støtter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarillo Skrevet 6. februar #62 Del Skrevet 6. februar Duraton skrev (28 minutter siden): 2.142 million (2024) Så… Norge har bare 1 million’ish innbyggere? Takk fjernet feilinfo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 6. februar #63 Del Skrevet 6. februar Fru Solsikke skrev (11 timer siden): Hva er hamas og støttespillerene for noe da? Geiter? Du påsto at palestinere er terrorister. Jeg ba deg dokumentere det. Kan du ikke? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1002 Skrevet 6. februar #64 Del Skrevet 6. februar Norge skal sikkert ta imot de fleste. Vi har jo så mye ekstra mat og boliger å gi bort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 6. februar #65 Del Skrevet 6. februar Anonym1002 skrev (6 minutter siden): Norge skal sikkert ta imot de fleste. Vi har jo så mye ekstra mat og boliger å gi bort. Ja, det er jo nettopp det Netanyahue har foreslått. Norge nevnte han spesielt. Regner med at alle støttespillerne her på KG, som støtter Israel i sin bestialske krigføring, også støtter Netanyahue i dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet 6. februar #66 Del Skrevet 6. februar Amossa skrev (1 time siden): Du påsto at palestinere er terrorister. Jeg ba deg dokumentere det. Kan du ikke? Du får nesten dokumentere hvor jeg har skrevet at alle palestinere er terrorister først og fremst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarillo Skrevet 6. februar #67 Del Skrevet 6. februar Hvis han vil ha landet må han ta imot folka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 6. februar #68 Del Skrevet 6. februar Rick skrev (16 timer siden): Jeg synes heller at Trump burde sende jødene til Grønland. Da hadde det i hvert fall blitt fred i Midt-Østen. Så denne konflikten skal gå utover beboere på Grønland? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 6. februar #69 Del Skrevet 6. februar Apis skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke det behovet Israel vennene her på KG har, med å bytte ut europas jøder , med sinte unge palestinske menn. Som er resultatet av den ekspansive israelske politikken på Gaza og i Vestbredden som du støtter. Det var du som kom med forslaget, så dette er vel strengt tatt på din kappe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 6. februar #70 Del Skrevet 6. februar Duraton skrev (4 timer siden): Det var du som kom med forslaget, så dette er vel strengt tatt på din kappe. Tror ikke jeg kan ta æren for forslaget til Trump, Netanyahu og kompani. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 6. februar #71 Del Skrevet 6. februar Hvis Trump lykkes med det så skal jeg booke første rom mulig på den rivieraen. Uansett hvor farlig det måtte bli. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 6. februar #72 Del Skrevet 6. februar Apis skrev (9 timer siden): Syntes dere Israel vennene at Norge bør ta i mot sin andel av Hamas terrorister, slik at Trump kan lage et ferieparadis i Gaza? https://www.vg.no/nyheter/i/kwxLbX/israel-mener-norge-maa-ta-imot-gaza-innbyggere Apis skrev (15 minutter siden): Tror ikke jeg kan ta æren for forslaget til Trump, Netanyahu og kompani. Det var du som spurte om Norge skulle ta imot ‘sin’ andel av khamas terrorister. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahmed7777 Skrevet 6. februar #73 Del Skrevet 6. februar Det skjer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 6. februar #74 Del Skrevet 6. februar Hm... kanskje de kan bytte med befolkningen på Grønland.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. februar #75 Del Skrevet 6. februar Rå (sykt sarkastisk og rent spydig) kommentar i Aftenposten i dag (må antagelig ha abonnement) https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/4Blvyg/slik-kan-trump-gjoere-gaza-til-et-amerikansk-paradis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. februar #76 Del Skrevet 6. februar Det ser ut til at Trump forsnakket seg i går da han ville flytte palestinerne permanent ut av Gaza. I dag har amerikanske talspersoner gått ut og sagt at det kun dreier seg om midlertidig forflytning av palestinerne mens oppbyggingen av området pågår. Men hvor skal de forflyttes midlertidig til? Kanskje til USA? 😄 Når Trump sier noe, så må det tydeligvis tas med ei stor klype salt. Trump aides defend Gaza takeover proposal but walk back some elements (Reuters) US officials now say Trump only wants to displace Palestinians from Gaza temporarily (AP) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 6. februar #77 Del Skrevet 6. februar Katten.2.0 skrev (På 5.2.2025 den 16.16): Jeg tror du vil slite med å begrunne at alle palestinere baserer hele sin identitet på å utslettet et annet folk. Er det ikke litt rart å gjøre et poeng ut av at Hamas vil utslette Israel, når Trump og Israel (felles pressekonferanse) sier at de skal ta over Gaza og fordrive alle palestinere? Jeg skjønner ikke hvorfor det er vanskelig å kategorisk fordømme en slik uttalelse. Vil l bare legge til sånn der dine vanlige nyanser mangler: Synes du ikke det er litt forskjell på å oppfordre en befolkning til å flytte til et sted der de får både mat og husrom - muligheten til å forstå at det finnes andre veier enn Terror til Rom - noe du og dine palestinske Terror-venner tydeligvis har vanskelig for å forstå nyansene mellom? Du vet at Palestinerne hadde utryddet Israelerne i løpet av 1-2-3- om de fikk muligheten? Ikke at jeg tror det går inn - definisjonen på etnisk rensning eksisterer visst kun når det handler om Palestinere 😉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 6. februar #78 Del Skrevet 6. februar Amossa skrev (9 timer siden): Du påsto at palestinere er terrorister. Jeg ba deg dokumentere det. Kan du ikke? Har du hørt om 7.oktober 2023? Ikke det nei..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. februar Forfatter #79 Del Skrevet 6. februar Sportydame skrev (3 minutter siden): Vil l bare legge til sånn der dine vanlige nyanser mangler: Synes du ikke det er litt forskjell på å oppfordre en befolkning til å flytte til et sted der de får både mat og husrom - muligheten til å forstå at det finnes andre veier enn Terror til Rom - noe du og dine palestinske Terror-venner tydeligvis har vanskelig for å forstå nyansene mellom? Du vet at Palestinerne hadde utryddet Israelerne i løpet av 1-2-3- om de fikk muligheten? Ikke at jeg tror det går inn - definisjonen på etnisk rensning eksisterer visst kun når det handler om Palestinere 😉 Teknisk sett sa Trump at de måtte finne seg et nytt hjemland, ikke at han oppfordret dem til å dra et annet sted. Det er pr definisjon etnisk rensing: " - Okkupasjonsmakta kan ikkje deportere eller overføre delar av si eiga sivilbefolkning til område ho okkuperer. - Tvungen forflytting av beskytta personar frå okkupert område er forbode, uansett motivet. - Etnisk reinsing, som inneber systematisk og valdeleg fjerning av uønska folkegrupper frå eit gitt territorium, blir rekna som eit brot mot mennesket." ( https://www.nrk.no/urix/trump_-_-israel-skal-gi-gaza-til-usa-1.17256830 ) Siden du, som vanlig, ikke presenterer kilder, så kan du fint vise meg hvor jeg argumenterer for at Hamas ikke ønsker etnisk rensing/utryddelse av Israel. Eller at jeg gjør noe annet enn å fordømme terrorismen Hamas har gjort. Det begynner å bli litt kjedelig at du skal ilegge meg meninger jeg aldri har ytret, så jeg ser fram til at du viser meg hvor du har dette fra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 6. februar #80 Del Skrevet 6. februar Det er jo mye land å ta av i USA, så han kan jo tilby dem bosted der om han er så ivrig på å flytte palestinerne til et bedre hjem? Sportydame skrev (12 minutter siden): Har du hørt om 7.oktober 2023? Ikke det nei..... Ganske beleilig å bare ignorere alt som har skjedd før 7. oktober 2023. For du har kanskje hørt at dette er en konflikt som går litt lenger tilbake i tid en et drøyt år..? Ikke det nei..... Nå skal jeg på ingen måte forsvare Hamas sin massakre, men det er ingen mangel på godt dokumenterte tilfeller av terror, overgrep, krigsforbrytelser og menneskerettighetsbrudd begått på israelsk side, og dette er sannsynligvis bare toppen av isfjellet. Du skal være ganske nedsnødd om du ser dette som en svart/hvitt det-gode-mot-det-onde-konflikt. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå