NatNat Skrevet mandag kl 10:46 #321 Del Skrevet mandag kl 10:46 Bacteria skrev (11 timer siden): Hvis du søker litt på YT, vil du finne klipp fra Hamas barne-TV på Gaza. Det ble sendt en programserie der for barn ca 2006. Det var så ille at Israel til slutt bomba hele tv-stasjonen. Det er en utkledd person i mikke mus-kostyme som er hovedperson, pluss ei lita jente. (Det kom protest fra datra til Walt Disney) Ikke tvil om hvem som er skurkene i barneserien. Om jeg hadde vært barn på Gaza i 2006 og sett det der, hadde jeg sikkert fått lyst å gå ut og drepe jøder jeg også…! Hamas har ødelagt en hel generasjon barn. De som angrep Israel i 2023 var midt i målgruppa i 2006… al jazeera var bekymret allerede i 2008, på «langtidseffektene». No shit, de så vi 2023 Finnes enda verre klipp, de finner jeg ikke i kveld. samme respekt for dyrevelferd som vanlig, ser jeg...🤬😡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet mandag kl 13:11 #322 Del Skrevet mandag kl 13:11 Apis skrev (3 timer siden): Hamas barneTV? Det er ikke barns rettigheter til et godt oppvekstmiljø, det første jeg tenker på. Et godt oppvekstmiljø er sentralt for å få bukt med all vold. Det er hårreisende at slikt foregår, og det er anda mer hårreisende at det ikke er full boikott av samfunn som tillater den slags. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet mandag kl 13:20 #323 Del Skrevet mandag kl 13:20 Fake News, eller desinformasjon er begge ord difor det samme. Det er bare et annet ord for propaganda, vi befolkning må være våkne til å se gjennom slikt. Jeg har tro på den kollektive bevisstheten, den kollektive bevisstheten er at disse masseforflytninhene av befolkninger fører lite bra med seg, både for der befolkninger flyttes til og hvor de forflyttes fra. Det viktige er at lokale styrer tar hensyn til den kollektive bevisstheten og de ønsker kollektivet har ut fra dette. Jeg kan ikke nok om AfD, men den kollektive bevisstheten i Tyskland sier wir schaffen das nicht. Den kollektive bevisstheten i Tyskland sier ikke at de ønsker fascistisk styre. Det er ikke fascisme og nazisme tyskerne vil ha, de vil ha en innvandringspolitikk de som land er bedre tjent med, som ikke er skadelig for deres land. Det er det samme hos oss, det er det samme i USA, UK etc. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet mandag kl 16:58 #324 Del Skrevet mandag kl 16:58 Madame Butterfly skrev (3 timer siden): Et godt oppvekstmiljø er sentralt for å få bukt med all vold. Det er hårreisende at slikt foregår, og det er anda mer hårreisende at det ikke er full boikott av samfunn som tillater den slags. Vold avler vold, mulig jeg var uklar, det jeg prøvde å si er når jeg hører hva Hamas og islamisme står for, så er ikke barns beste det første jeg tenker på. Det gjelder også når jeg hører om Israelske bomber og 15000 drepte barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet mandag kl 18:21 #325 Del Skrevet mandag kl 18:21 (endret) Apis skrev (1 time siden): Vold avler vold, mulig jeg var uklar, det jeg prøvde å si er når jeg hører hva Hamas og islamisme står for, så er ikke barns beste det første jeg tenker på. Det gjelder også når jeg hører om Israelske bomber og 15000 drepte barn. Viktig å huske at Hamas bruker barn som martyrer. Barn i Gaza er et kjempevirkemiddel. Sykt for oss med et vestlig menneskesyn å forstå, for det er så grusomt. Men, kvinnene i Gaza plikter å føde flest mulig barn for at de skal være mange, mens barn brukes til vold mot israelere, og som skjold for Hamas-krigere. Drepte barn=martyrer=evig lykke i paradis. I tillegg er døde barn et sterkt virkemiddel som gjør at det legges press på Israel, og at Gaza får økt støtte og bistand. https://www.vg.no/nyheter/i/Rxx8AJ/gazas-barn-vil-bli-martyrer Dette var i 2002. Intet har endret seg siden, annet enn at disse martyrbarna enten har dødd martyrdøden, eller blitt foreldre som oppfostrer martyrer. Denne ideologien må bort skal man klare å lage et trygt og godt samfunn å vokse opp i. Svaret er ikke å be Israel slutte å beskytte seg, for jødehatet er så ekstremt i Gaza at man mener de ikke har livets rett. Endret mandag kl 18:31 av Molly85 . 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet tirsdag kl 17:26 #326 Del Skrevet tirsdag kl 17:26 Tråden er ryddet for innhold vi ikke ønsker å assosieres med samt opphavsrett. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå