Gå til innhold

Seriøs dating etter 40.. menn vil jo kun ha sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 48 og gikk først og fremst inn på sjekkemarkedet for noe seriøst, men de som liker meg er 80% uegnet alder. Eller kun for sex. (Dette har jeg gjort en gang , mens jeg venter på å finne en bra mann for et forhold på nå 3 mnd)  Tenker det må være mer legalt, enn en kjekk kompis av meg som prøveligger alltid på date 2-3 og er i snitt på date 2 x i uka som er ute etter fast forhold. Han er jo rene tøsen😂

Jeg har pratet med 55 år gamle menn, min egen alder, alt mulig. De eldre er fryktelig tunge å komme i snakk med og merkelig nok er det så lite spontane på komplimenter! De tar lite freshe bilder også og sin egen omtale er gjerne dårlig og lite innholdsrik. Man skjønner jo ikke hvem personen er. Kan de ikke bare være ærlige.. by litt på seg selv. Da mener jeg ikke flere treningsbilder i bar overkropp🫣 Det har vært rene anatomi studiet på dickpics. på privaten. 
Så jeg heller nok mot 40-45 års alderen fordi jeg og de ser og oppfører oss mer på samme nivå.

Det er rett og slett så langt kjedelig å snakke med menn i min egen alder. 

Jeg har ikke aktivt klikket på noen som ikke liker meg først. Det er akkurat som jeg ikke tør.

På 3 mnd har jeg ikke snakket med en eneste som jeg finner interessant å møte på en skikkelig date ennå. Ikke en gang en kaffe. 
De yngre er veldig morsomme å snakke med. De er direkte. «Wow» veldig flott dame.. «dette var spennende» Så mye komplimenter jeg har fått av de yngre er bare kjempe hyggelig! Hvorfor gjør ikke menn i min alder dette? Jeg mener ikke lovebombing.. men gi litt da! ☺️
Hva med å si rett ut hvis man er sjenert? Jeg hadde ikke løpt av sted. 

Jeg er en direkte, blid og dame med humor og sjarm. Har dybde, er empatisk, omsorgsfull. Seksuell energi. Søt. Eier et hus uten lån. 
Mister de selvtilliten eller hva skjer her? Eller er det meg som er helt feil? 
Alle har jo feil av noe slag, men etter mitt siste forhold har jeg rett og slett mistet grepet hvor jeg ligger an og hva jeg skal se etter selv av seriøse menn. 
Jeg har rett og slett mistet litt av min indre tro på rett valg. Stoler ikke helt på magefølelsen min lenger🥺 Min eks klarte å lage en dyp skramme der. Så er jeg kanskje bare for seksuell oppå det.. Jeg søker jo en ny mann nå som også kan fylle det savnet. En å dele livet med alt det innebærer.

Anonymkode: 5d79c...b28

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 48 og gikk først og fremst inn på sjekkemarkedet for noe seriøst, men de som liker meg er 80% uegnet alder. Eller kun for sex. (Dette har jeg gjort en gang , mens jeg venter på å finne en bra mann for et forhold på nå 3 mnd)  Tenker det må være mer legalt, enn en kjekk kompis av meg som prøveligger alltid på date 2-3 og er i snitt på date 2 x i uka som er ute etter fast forhold. Han er jo rene tøsen😂

Jeg har pratet med 55 år gamle menn, min egen alder, alt mulig. De eldre er fryktelig tunge å komme i snakk med og merkelig nok er det så lite spontane på komplimenter! De tar lite freshe bilder også og sin egen omtale er gjerne dårlig og lite innholdsrik. Man skjønner jo ikke hvem personen er. Kan de ikke bare være ærlige.. by litt på seg selv. Da mener jeg ikke flere treningsbilder i bar overkropp🫣 Det har vært rene anatomi studiet på dickpics. på privaten. 
Så jeg heller nok mot 40-45 års alderen fordi jeg og de ser og oppfører oss mer på samme nivå.

Jeg har ikke aktivt klikket på noen som ikke liker meg først. Det er akkurat som jeg ikke tør.

På 3 mnd har jeg ikke snakket med en eneste som jeg finner interessant å møte på en skikkelig date ennå. Ikke en gang en kaffe. 
De yngre er veldig morsomme å snakke med. De er direkte. «Wow» veldig flott dame.. «dette var spennende» Så mye komplimenter jeg har fått av de yngre er bare kjempe hyggelig! Hvorfor gjør ikke menn i min alder dette? Jeg mener ikke lovebombing.. men gi litt da! ☺️

Jeg er en direkte, blid og dame med humor og sjarm. Har dybde, er empatisk, omsorgsfull. Seksuell energi. Søt. Eier et hus uten lån. 
Alle har jo feil av noe slag, men etter mitt siste forhold har jeg rett og slett mistet grepet hvor jeg ligger an og hva jeg skal se etter selv av seriøse menn. 
Jeg har rett og slett mistet litt av min indre tro på rett valg. Stoler ikke helt på magefølelsen min lenger🥺 Min eks klarte å lage en dyp skramme der. Så er jeg kanskje bare for seksuell oppå det.. Jeg søker jo en ny mann nå som også kan fylle det savnet. En å dele livet med alt det innebærer.

Du finner kvinner og menn i alle aldre som oppfører seg som det du beskriver. Det kan være at du er uheldig med matcher eller at du må jobbe litt med deg selv. De fleste av oss single søker en å dele livet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (14 minutter siden):

Du finner kvinner og menn i alle aldre som oppfører seg som det du beskriver. Det kan være at du er uheldig med matcher eller at du må jobbe litt med deg selv. De fleste av oss single søker en å dele livet med.

Ja, jeg er enig. Det er bare merkbart hvor lett det flyter med de rundt 30 pluss. Synes du jeg hørtes skremmende eller kjedelig ut i fra det du leser jeg skriver da?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er enig. Det er bare merkbart hvor lett det flyter med de rundt 30 pluss. Synes du jeg hørtes skremmende eller kjedelig ut i fra det du leser jeg skriver da?  

Syntes ikke at du virker skremmende eller kjedelig. Muligens fordi jeg er "kjedelig" selv. Det er heller ikke noe skremmende med det du skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Forventer du automatiske komplimenter hver gang du er på date med noen ny? Gir du selv komplimenter da? 

Anonymkode: 7ea8d...ef6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste av de brukbare på din egen alder er opptatt. Så det er langt færre å velge blant de som gir noe og ønsker det samme som deg. 

Anonymkode: d601f...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forventer du automatiske komplimenter hver gang du er på date med noen ny? Gir du selv komplimenter da? 

Anonymkode: 7ea8d...ef6

Hadde det vært date fysisk, så absolutt og jeg er flink med komplimenter. 
(nå var det kun sex med en, ikke møtt noen på seriøs date ennå). Jeg synes innledningsvis at jeg forsøker få en avslappet tone og ikke som et jobbintervju. Eller smalltalk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å svare litt kynisk, mange menn har erfaring med at sex drift faller enormt hos enkelte kvinne med alderen. Sex tidlig for å avklare om det er grunnlag til å satse på forhold.

Anonymkode: 80f5c...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å svare litt kynisk, mange menn har erfaring med at sex drift faller enormt hos enkelte kvinne med alderen. Sex tidlig for å avklare om det er grunnlag til å satse på forhold.

Men det er det aldri, så da er de såklart nødt til å ligge med 300 og teller enda. Tror det handler om at de vil ha sex og det med mange damer. Menn ligger ikke mindre eller er mer åpne for å vente om de er yngre.

Jeg er ikke i deres alders gruppe, og dater ikke eldre menn. 

Anonymkode: cf3e0...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er kjent med det. Er jo 25-35 som ser meg som milf tydeligvis. Var ikke klar over hvor vrient det skulle være i min egen alder. Jeg er ikke prippen med å teste ut seksuell kjemi etter noen dates hvis jeg seriøst ville tenkt på det som aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så til alle serriøse, uavhengig av kjønn. Det er mange som lener mot sex avhengig nå, så fremt du ikke selv føler du må ligge, ikke ligg. Dropp alle som presser med sex.

Anonymkode: cf3e0...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg tror mange menn er redde for å bli avvist. Det kan virke slik utifra det du beskriver.

Gir du komplimenter selv? Byr du på deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (1 minutt siden):

Jeg tror mange menn er redde for å bli avvist. Det kan virke slik utifra det du beskriver.

Gir du komplimenter selv? Byr du på deg selv? 

Ja☺️ Gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste ønsker forhold. Hvis du utelukkende møter menn som kun ønsker sex med deg, bør du se litt på fellesnevneren her.

Anonymkode: af1bc...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste ønsker forhold. Hvis du utelukkende møter menn som kun ønsker sex med deg, bør du se litt på fellesnevneren her.

Anonymkode: af1bc...317

Enig. Jeg tenker at dette er fasiten på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss minus 7 år er jevnaldrende når man er såpass voksne. Det man må se etter er sammenfallende interesser og behov

Anonymkode: a7543...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel litt typisk uavhengig av alder. Single menn som ønsker noe seriøst er kjedelige og når ikke opp, mens de som kun er ute etter sex kommer seg på date etter date. Ikke så mye å gjøre noe med.

Anonymkode: d9458...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykket av at de som kun er interessert i noe useriøst og sex er mer flørtende og frempå enn de som oppriktig er interessert i noe seriøst.

Min teori er at det er fordi de har lite å tape og alt og vinne på det. De som er seriøse trår litt mer forsiktig så de ikke trår feil. Det kan sikkert oppfattes som litt avholdt og kjedelig om man har vert borte i mange av de useriøse som pøser på med komplimenter. 

Personlig så har jeg så dårlig erfaring med de som gir veldig mye komplimenter og flørter veldig at jeg ikke tror på de lengre. Har ikke møtt en eneste ordentlig og grei mann som holder på slik. 

Endret av Trek
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (5 minutter siden):

Jeg har inntrykket av at de som kun er interessert i noe useriøst og sex er mer flørtende og frempå enn de som oppriktig er interessert i noe seriøst.

Min teori er at det er fordi de har lite å tape og alt og vinne på det. De som er seriøse trår litt mer forsiktig så de ikke trår feil. Det kan sikkert oppfattes som litt avholdt og kjedelig om man har vert borte i mange av de useriøse som pøser på med komplimenter. 

Personlig så har jeg så dårlig erfaring med de som gir veldig mye komplimenter og flørter veldig at jeg ikke tror på de lengre. Har ikke møtt en eneste ordentlig og grei mann som holder på slik. 

Jeg skjønner.. Kanskje jeg nettopp virker for flørtete. Jeg prater ikke om sex eller slike ting i chatten. Jeg er svært åpen. Kanskje jeg må dempe dette da, men det er jo en stor del av hvordan jeg faktisk er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...