AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Forslag til greie pigg joggesko som er rimelige? Har ikke god råd og vil heller ikke kjøpe meg noe dyre når jeg ikke er sikker på om det blir med denne vinteren med jogging vinterstid eller om jeg fortsetter med det... Anonymkode: 4e64a...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar Bare et tips, det finnes steder som pigger sko, sånn i tilfelle du har et par gamle du kan prøve med.. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar LeneXCII skrev (4 minutter siden): Bare et tips, det finnes steder som pigger sko, sånn i tilfelle du har et par gamle du kan prøve med.. 🙂 En kan pigge dem selv. Anonymkode: efd93...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 5. februar #4 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En kan pigge dem selv. Anonymkode: efd93...679 Sikkert, hvis man er nevenyttig.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Del Skrevet 5. februar LeneXCII skrev (1 time siden): Sikkert, hvis man er nevenyttig.. 😅 Er bare et slags skrujern og en pose pigger Anonymkode: efd93...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Del Skrevet 6. februar Det aller billigste er å pigge om gamle sko. Jeg pigger om mine på løplabbet for 250 kroner. Hvis du ikke vil ofre et par sko, funker det fint å bruke brodder som du bare legger utenpå skoene. Hadde ikke gidder å kjøpe rene piggsko med mindre du er veldig dedikert. Anonymkode: 29639...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det aller billigste er å pigge om gamle sko. Jeg pigger om mine på løplabbet for 250 kroner. Hvis du ikke vil ofre et par sko, funker det fint å bruke brodder som du bare legger utenpå skoene. Hadde ikke gidder å kjøpe rene piggsko med mindre du er veldig dedikert. Anonymkode: 29639...963 Du trenger ikke pigge dem om, du kan bare førstegangspigge dem. Anonymkode: efd93...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #8 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du trenger ikke pigge dem om, du kan bare førstegangspigge dem. Anonymkode: efd93...679 ?? Prøver du å pirke på språket mitt? Det er ganske vanlig å skrive at man pigger om, selv om man gjør det for første gang på skoene. Viser til at skoene endrer bruksområde. Anonymkode: 29639...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): ?? Prøver du å pirke på språket mitt? Det er ganske vanlig å skrive at man pigger om, selv om man gjør det for første gang på skoene. Viser til at skoene endrer bruksområde. Anonymkode: 29639...963 Pigge om er noe man gjør om de allerede er pigget. Eller repigge. Å pigge er det man gjør første gang man gjør det. Da er det ikke noe å "pigge om". "Jeg skal pigge joggeskoene mine" "Jeg skal pigge om joggeskoene mine, det har falt ut mange siden jeg pigget dem". Som å felge om et dekk eller legge om til vinterdekk. Anonymkode: efd93...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Del Skrevet 12. februar Takk for ompiggings-tipset, aldri hørt om før. Og her sitter jeg og ser på piggsko til 2500, når jeg allerede har 400.000 vanlige joggesko å velge mellom i gangen her... Anonymkode: df679...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå