AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei, jeg har kjøpt meg en bok som heter mikrotrening og skal følge et opplegg på korte økter daglig over 7 uker. Det passer meg best å trene på kvelden, men vi spiser middag ganske sent. Jeg har inntrykk av at det ikke er så lurt å trene etter mat uten at jeg vet hvorfor og lurer da på er det faktisk slik? Bør man trene før mat, etter mat eller spiller det ikke noen rolle. Evt kan jeg trene enda senere dvs rundt 9 på kvelden, men har det da noen innvirkning på søvn? Anonymkode: d01ff...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Høyintensitet burde du bli ferdi med 90 minutt før leggetid for å ikke forstyrre søvnen din. Ellers spiller det liten rolle. Kjenner bodybuildere som trener klokken 5 om morgenen, de som trener til 11 om kvelden, de som trener fastet, de som hiver på 2000 kalorier før trening. Det de har til felles er at de alle har gigantiske mengder muskler. Anonymkode: 41e29...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Det er individuelt, for meg så passer det best å trene før jeg spiser frokost. Anonymkode: 9eb51...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 22 minutter siden #4 Del Skrevet 22 minutter siden Spis når det passer deg og ikke hør på hva andre sier og mener. Det viktigste er at treningen blir gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #5 Del Skrevet 17 minutter siden For meg; tidlig, før mat. For deg; det som gjør at det er en vane du kan opprettholde over tid. Anonymkode: e7223...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå