AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:01 #101 Del Skrevet onsdag kl 18:01 Ps menn som sier slike ting, ser ikke på partneren sin som et menneske med følelser tanker og verdi. De ser på henne som en eiendel eller forlengelse av seg, som da blir skjendet av en annen mann på den måten. De fortjener ikke en partner. De er mer opptatt av at egoet deres ble såret ved at dama "pulte" en annen, enn at deres kjære ble begått alvorlig overgrep mot. Anonymkode: f9a3f...046 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:11 #102 Del Skrevet onsdag kl 18:11 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Anonymkode: 32ecc...39e Er det og dumpa dama hvis hun blir utsatt for overgrep en preferanse? ja, mulig. Da er min preferanse og dumpe gutter/ menn med slike preferanser, og synes denne jenta tok et riktig valg Han kan finne seg ei jente hvis preferanse er og dumpe han hvis han blir utsatt for voldtekt/ vold. Anonymkode: aeda9...31a 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:14 #103 Del Skrevet onsdag kl 18:14 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Ja, han har rett på denne meningen, og hun har rett til og dumpa han over denne meningen. selvsagt har det skjedd, altså at kvinnesynet hans og hans meninger om voldsutsatte kvinner kom fram. Anonymkode: aeda9...31a 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet onsdag kl 18:39 #104 Del Skrevet onsdag kl 18:39 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Åh jo. Et overgrep skjedde. Ikke mot henne, men det skjedde. Og gutten har ikke empati. Anonymkode: 867cd...f9c Det blir som å si at du ikke har empati for meg, fordi du ikke vil ligge med meg. Hva skjedde med "my body, my choice", "ingen har rett på intimitet eller sex", "man kan alltid angre seg underveis" osv. Gjelder ikke dette også for menn? Helt uavhengig av grunn skal vel heller ikke menn føle seg presset til sex de ikke ønsker eller føler seg komfortable med? Eller mener du at menn skal ha uønsket sex basert på sympati? Dobbeltmoralen i tråden er bare helt latterlig. Men dere kvinner er for "stuck up" i egne rettigheter og følelser, til å se det. Forøvrig står selvfølgelig både jenta og gutten som diskuteres helt fritt til å avslutte forholdet, uten at noen skal blande seg i det. Helt uavhengig av grunn. Endret onsdag kl 18:42 av Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:39 #105 Del Skrevet onsdag kl 18:39 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Hun dumper han pga holdninger. Hvis en partner forteller om en holdning man ikke kan leve med, skal man vente til den er utført i praksis før man kan dumpe? Anonymkode: 5847e...81e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:52 #106 Del Skrevet onsdag kl 18:52 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tviler på at det er grunnen. Anonymkode: 25835...cfe Jeg tror nok at det er grunnen Anonymkode: a56e7...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:55 #107 Del Skrevet onsdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sammenligner du dette med voldtekt? Anonymkode: 25835...cfe Stilte du et spørsmål som du allerede vet svaret på? Anonymkode: a56e7...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:01 #108 Del Skrevet onsdag kl 19:01 Traktor skrev (9 minutter siden): Det blir som å si at du ikke har empati for meg, fordi du ikke vil ligge med meg. Hva skjedde med "my body, my choice", "ingen har rett på intimitet eller sex", "man kan alltid angre seg underveis" osv. Gjelder ikke dette også for menn? Helt uavhengig av grunn skal vel heller ikke menn føle seg presset til sex de ikke ønsker eller føler seg komfortable med? Eller mener du at menn skal ha uønsket sex basert på sympati? Dobbeltmoralen i tråden er bare helt latterlig. Men dere kvinner er for "stuck up" i egne rettigheter og følelser, til å se det. Forøvrig står selvfølgelig både jenta og gutten som diskuteres helt fritt til å avslutte forholdet, uten at noen skal blande seg i det. Helt uavhengig av grunn. Jeg som kvinne er enig med deg. Han har selvfølgelig rett til å ha sin mening om sine preferanser og all kudos til han som er ærlig om det til kjæresten sin også. Selv om jeg er uenig i holdningene hans har han rett til å ha sine egne preferanser i et forhold selv om andre muligens syns at de er idiotiske. Ingen kan tvinge han til å bli hos en kjæreste han ikke orker å ha sex med lenger. Ingen av oss kan noe for hva vi "tenner på", blir forelsket i eller ønsker å ha som kjæreste. Jeg hadde dog blitt hos mannen min selv om han hadde blitt voldtatt av 15 menn i en bakgård. Det fordi jeg elsker han som et menneske. Hvilke verdier han innehar, kjemien oss imellom og empatien han har for meg og barna. Om andre skader han får jeg bare større trang til å ta vare på han. Jeg kaster han ikke vekk når han trenger meg som mest. Kjærlighet er mer enn sex og hva man tenner på og ikke! Anonymkode: 01029...3d8 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet onsdag kl 19:04 #109 Del Skrevet onsdag kl 19:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg som kvinne er enig med deg. Han har selvfølgelig rett til å ha sin mening om sine preferanser og all kudos til han som er ærlig om det til kjæresten sin også. Selv om jeg er uenig i holdningene hans har han rett til å ha sine egne preferanser i et forhold selv om andre muligens syns at de er idiotiske. Ingen kan tvinge han til å bli hos en kjæreste han ikke orker å ha sex med lenger. Ingen av oss kan noe for hva vi "tenner på", blir forelsket i eller ønsker å ha som kjæreste. Jeg hadde dog blitt hos mannen min selv om han hadde blitt voldtatt av 15 menn i en bakgård. Det fordi jeg elsker han som et menneske. Hvilke verdier han innehar, kjemien oss imellom og empatien han har for meg og barna. Om andre skader han får jeg bare større trang til å ta vare på han. Jeg kaster han ikke vekk når han trenger meg som mest. Kjærlighet er mer enn sex og hva man tenner på og ikke! Anonymkode: 01029...3d8 Ja, enig i begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #110 Del Skrevet onsdag kl 19:06 Traktor skrev (20 minutter siden): Det blir som å si at du ikke har empati for meg, fordi du ikke vil ligge med meg. Hva skjedde med "my body, my choice", "ingen har rett på intimitet eller sex", "man kan alltid angre seg underveis" osv. Gjelder ikke dette også for menn? Helt uavhengig av grunn skal vel heller ikke menn føle seg presset til sex de ikke ønsker eller føler seg komfortable med? Eller mener du at menn skal ha uønsket sex basert på sympati? Dobbeltmoralen i tråden er bare helt latterlig. Men dere kvinner er for "stuck up" i egne rettigheter og følelser, til å se det. Forøvrig står selvfølgelig både jenta og gutten som diskuteres helt fritt til å avslutte forholdet, uten at noen skal blande seg i det. Helt uavhengig av grunn. Du vet utmerket godt at dette ikke handler om det du forsøker å vri det til. Selvsagt er det ingen som skal ha sex uten at de vil. Men dette handler om langt mer, det handler om menneskesynet denne unge mannen har, det handler om kvinnesynet han har, det handler om det at han ser på en kjæreste som sin eiendom, det handler om at han pr. i dag er så umoden at han indirekte, og ganske direkte, vil straffe kvinnen om hun er så "dum" at hun går bort og blir voldtatt av en annen mann. Det er ikke dobbeltmoral i denne tråden. Mannen satte en grense for seg selv, men oppfører seg så som en furten unge i trassalderen når Ts sin datter satte en grense for seg. Heldigvis har Ts oppdratt sin datter til å bli en sterk ung kvinne som står opp for seg selv og er tydelig på hvilke verdier hun forventer i en mann. Om denne unge mannen ønsker å gå gjennom livet med slike holdninger, så må han forvente å bli dumpet mange ganger til. Alternativt kan han velge å bli voksen og få bedre verdier i livet. Om han ikke vil ha en kvinne som har hatt seksuell omgang med en annen mann, da vil han nok slite veldig med å finne seg en ny kvinne som er jomfru. Gjennomsnittlig debutalder i Norge er litt under 17 år for jenter og litt under 18 år for gutter. Nå er denne gutten minst 19 år, antar jeg, så det kan bli et langt liv uten sex for hans del. Anonymkode: 14cb2...cf3 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:11 #111 Del Skrevet onsdag kl 19:11 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min datter på 19 fikk seg en kjæreste i fjor. En god gutt, som gamer, er avholds, høflig, skoleflink, arbeidsom og snill. Det har dessverre skjedd et seksuelt overgrep i vennekretsen deres. Jenta som ble utsatt for det, ble forlatt av sin kjæreste fordi han ikke klarte å være intim med henne etter at "en annen mann hadde vært inne i henne". Datteren min hadde diskusjon om denne saken med kjæresten, og han sa at han forsto mannens synspunkt. Og at han mest sannsynlig hadde reagert på samme måte. Ikke at han hadde beskyldt datteren min for å ha bidratt til overgrepet, men at han ikke hadde klart å forholde seg til henne intimt, og at forhold uten sex ikke er et forhold. Datteren min valgte da å dumpe ham samme dag. Hun forklarte rolig at hun dessverre ikke kan være sammen med en person med slike meninger. Nå har svigers ringt MEG to ganger og mast. De mener datteren min er urimelig, at gutten deres er snill, at han er helt knust fordi hun gjorde det slutt. Han ville jo foreslå for henne å bo sammen og bli en familie om ikke så lenge, han hadde planer med henne, han elsker henne visst. De mener at datteren min er urimelig og burde ta ham tilbake. At hun må forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og at det er forståelig at gutter føler det slik. Hvordan håndtere dem? Jeg blir nødt til å omgås dem i fremtiden, da de tilhører samme omgangskrets, så ønsker ikke å være altfor frekk. Så hvordan få slutt på maset? De har også sendt meldinger til datteren min med cirka samme innhold. Anonymkode: 68670...886 Godt hun kom seg unna! En snill gutt tenker ikke i de baner, han tenker på hvor vanskelig det vil bli for PARTNER i tiden etterpå. De foreldrene hadde blitt hudfletta og informert om hvor motbydelig tankegang sønnen deres har. Så hadde jeg bedt min datter blokkere dem alle , og gjort det samme sjøl. Anonymkode: 25793...70c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:13 #112 Del Skrevet onsdag kl 19:13 Traktor skrev (33 minutter siden): Men dere kvinner er for "stuck up" i egne rettigheter og følelser, til å se det. Da sier vi takk til deg. Ditt syn på kvinner kom vel nettopp frem... Anonymkode: 25793...70c 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet onsdag kl 19:15 #113 Del Skrevet onsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da sier vi takk til deg. Ditt syn på kvinner kom vel nettopp frem... Anonymkode: 25793...70c Tror vi heller sier takk til deg, som ikke takler den minste kritikk av kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:16 #114 Del Skrevet onsdag kl 19:16 Maleficenta skrev (7 timer siden): Åja. Du kunne skrevet guttens foreldre.... Hvilken gutt? Hva er relasjonen? Flisespikkeri å henge seg opp i term, tar fokus vekk fra saken. Babos skrev (7 timer siden): Tipper du er mann eller? Jeg hadde dumpet mannen min om han sa noe sånt, en stakkars jente er voldtatt, mens kjæresten mener det da er ekkelt at en annen mann har vært i henne? Det var jo fader ikke frivillig fra jenta sin side! Jenta til ts vil jo vite at dersom noe sånt skjer med henne får hun ingen støtte fra typen, han vil se på henne som ekkel. Helt rett at jenta gikk i fra han! Jenta her er godt oppdratt med gode verdier. Statistikken viser at sjansen for å bli voldtatt som kvinne er overhengende stor, bare sånn til informasjon. Dette. Bra datter er i stand til å stå opp for seg selv. Anonymkode: a6a57...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:22 #115 Del Skrevet onsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da sier vi takk til deg. Ditt syn på kvinner kom vel nettopp frem... Anonymkode: 25793...70c Jeg ser ikke noe problematisk med hans syn på kvinner. Om noe så prøver han å bruke samme standarder for menn og kvinner. Anonymkode: a56e7...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet onsdag kl 19:24 #116 Del Skrevet onsdag kl 19:24 (endret) De er ikke bare uenige. Altså de ikke kan respektere at datteren din ikke vil være sammen med denne fyren mer og at det er hennes valg. Selv hvis de er uenig grunnen til at hun slo opp så er det noe annet enn å skulle overtale henne til å bli i et forhold. Lurer på hvor han kjæresten her har fått kvinnesynet sitt fra 🕵️ Du kan jo spørre foreldrene hva de ville tenke hvis det var motsatt. Hvis datteren din sa at hun ikke kunne ha sex med han noe mer hvis han ble utsatt for vold eller blitt voldtatt vil de fremdeles at hun være sammen med sønnen deres? Endret onsdag kl 22:14 av FruR Siterte et innlegg med et uhell 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:30 #117 Del Skrevet onsdag kl 19:30 Traktor skrev (14 minutter siden): Tror vi heller sier takk til deg, som ikke takler den minste kritikk av kvinner. 🤣🤣 singel og bitter? Anonymkode: aeda9...31a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet onsdag kl 19:36 #118 Del Skrevet onsdag kl 19:36 (endret) FruR skrev (13 minutter siden): De er ikke bare uenige. Altså de ikke kan respektere at datteren din ikke vil være sammen med denne fyren mer og at det er hennes valg. Selv hvis de er uenig grunnen til at hun slo opp så er det noe annet enn å skulle overtale henne til å bli i et forhold. Lurer på hvor han kjæresten her fått kvinnesynet sitt fra 🕵️ Kjæresten kan vel ikke noe for hva han tenner seksuelt på, det har vel ingenting med hans kvinnesyn å gjøre. Har gjennomsnittskvinnen dårlig mannesyn fordi hun ikke finner gjennomsnittsmannen seksuelt attraktiv? Eller fordi hun nekter ektemannen sin sex? Her møter dere kvinner dere selv i døra. Endret onsdag kl 19:38 av Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:45 #119 Del Skrevet onsdag kl 19:45 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Anonymkode: 32ecc...39e Og preferansen å ikke date gutter med sånne holdninger er hennes personlige. /case closed Anonymkode: 34111...2da 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet onsdag kl 19:46 #120 Del Skrevet onsdag kl 19:46 (endret) Traktor skrev (12 minutter siden): Kjæresten kan vel ikke noe for hva han tenner seksuelt på, det har vel ingenting med hans kvinnesyn å gjøre. Har gjennomsnittskvinnen dårlig mannesyn fordi hun ikke finner gjennomsnittsmannen seksuelt attraktiv? Eller fordi hun nekter ektemannen sin sex? Her møter dere kvinner dere selv i døra. Han tenner kun på jomfruer/ 0 sexpartnere før han da siden det er feil at noen andre har vært inne i henne? Det er en preferanse som vil begrense utvalget betydelig da. Og det er litt hyklerisk å kreve at andre skal være jomfru hvis man ikke er det selv. jeg mener det er dårlig kvinnesyn fordi det er å dømme kvinner som har blitt utsatt for vold og voldtekt. Se på dem som skittene eller noe han ikke vil ha mens de har opplevd å bli tvunget til noe fælt. Uansett så får han lov å ha denne preferansen men da må han tåle at mange damer sier at det er ikke noe de kan leve med i et forhold og kan ikke komme å klage når de ikke vil ha han. Endret onsdag kl 19:50 av FruR 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå