AnonymBruker Skrevet 5. februar #141 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tipper du ikke følger ditt eget prinsipp særlig lenge. Folk slår seg og blir handicappet, får slag, får psykiske lidelser og mange andre ting som gjør at kjæresten forlater de. Ingen grunn til at det skal være annerledes i dette tilfellet. Anonymkode: 32ecc...39e Ble du snurt fordi vedkommende sa at de tipper du er mann? for det er også flest menn som går fra partner ved sykdom, handicap o.l. også- sykdom hos mannen gir samme sjanse for skilsmisse som hos øvrige par, mens sykdom hos kvinnen gir 6 ganger høyere sjanse. Men dette er sidespor, og det kan godt hende kjæresten hadde modnet med tid og stunder - men hvorfor skal datter måtte være den som drasser ham inn i voksenlivet? Hvorfor ta sjansen på å være med en som ikke greier å ha empati for noe hun ikke på noen måte kan kontrollere. Han må "mene" og føle hva han vil, men konsekvensen er faktisk at kvinner ikke kan være trygg på ham og stole på at han stiller opp. Det fine her er bare at han i det minste er ærlig om det, mange menn har disse tankene og sier dem ikke. Da står man blottstilt hvis det skulle skje. Det sagt, hvis det skal være slik og sånn i livet, så er TS' datter altså en ung jente som lever med begge øynene åpne, håper du er stolt av jenta di ❤️ Anonymkode: a3cb7...021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #142 Del Skrevet 5. februar Traktor skrev (2 timer siden): Kjæresten kan vel ikke noe for hva han tenner seksuelt på, det har vel ingenting med hans kvinnesyn å gjøre. Har gjennomsnittskvinnen dårlig mannesyn fordi hun ikke finner gjennomsnittsmannen seksuelt attraktiv? Eller fordi hun nekter ektemannen sin sex? Her møter dere kvinner dere selv i døra. Incel. ☝️ Anonymkode: 25835...cfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 5. februar #143 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Et voldtektsoffer har da ikke hatt sex med overgriperen/overgriperne! Hvis du blir holdt nede og voldtatt analt av ti fremmede menn, mener du seriøst at da har du hatt sex med ti stykker?? Anonymkode: c76f8...d49 Spar meg for stråmennene. Det har jeg på ingen måte sagt, se innlegget jeg siterte for kontekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 5. februar #144 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Incel. ☝️ Anonymkode: 25835...cfe Tom for argumenter? Jeg traff tydeligvis en nerve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #145 Del Skrevet 5. februar Traktor skrev (1 time siden): I så fall er det like dårlig mannesyn at kvinner ikke ønsker å ligge med uatraktive menn de ikke er tiltrukket av, som har blitt utsatt for noe fælt. At noen har blitt utsatt for noe fælt, er helt uvesentlig. Det skal ikke forventes at noen skal ligge med dem ut av sympati av den grunn. Men tydligvis mener dere kvinner at dette ikke skal gjelde for dere. At noen finner noen uatraktive basert på utseende er ikke noe mer eller mindre gyldig grunn enn å finne noen uatraktive basert på hvor mange de har hatt sex med. Bare komisk hvor hardt dere møter dere selv i døra her. Helt enig med deg! Jeg var kjæreste med en mann i litt over tre år. Han var nevrokirurg og tjente helt enormt med penger! Han gav meg alt jeg pekte på og vi dro på de mest fantastiske turene. Helt til han fikk nevropati i håndleddene og fingrene. Han måtte slutte som kirurg og lege i det hele tatt. Han fikk en mye lavere stilling med mye lavere inntekt. Jeg tenner ikke seksuelt på lavtlønnede menn så jeg gjorde det slutt. Klart han ble lei seg da han trodde det skulle bli oss. Men, når jeg ikke blir skjemt bort slik jeg fortjener så tenner jeg heller ikke seksuelt. Sånn er det bare. Anonymkode: 01029...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 5. februar #146 Del Skrevet 5. februar (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt enig med deg! Jeg var kjæreste med en mann i litt over tre år. Han var nevrokirurg og tjente helt enormt med penger! Han gav meg alt jeg pekte på og vi dro på de mest fantastiske turene. Helt til han fikk nevropati i håndleddene og fingrene. Han måtte slutte som kirurg og lege i det hele tatt. Han fikk en mye lavere stilling med mye lavere inntekt. Jeg tenner ikke seksuelt på lavtlønnede menn så jeg gjorde det slutt. Klart han ble lei seg da han trodde det skulle bli oss. Men, når jeg ikke blir skjemt bort slik jeg fortjener så tenner jeg heller ikke seksuelt. Sånn er det bare. Anonymkode: 01029...3d8 Du tenker ikke at da er det pengene og tingene han gir deg du liker og ikke han som person? Endret 6. februar av FruR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #147 Del Skrevet 6. februar Traktor skrev (19 timer siden): Kjæresten kan vel ikke noe for hva han tenner seksuelt på, det har vel ingenting med hans kvinnesyn å gjøre. Har gjennomsnittskvinnen dårlig mannesyn fordi hun ikke finner gjennomsnittsmannen seksuelt attraktiv? Eller fordi hun nekter ektemannen sin sex? Her møter dere kvinner dere selv i døra. Men dette handler jo ikke om sex og seksuelle preferanser, men om vold. Av en eller annen grunn ser det ut til at noen menn ikke klarer å skille mellom disse, og det er i seg selv bekymringsfullt, synes jeg. Om man skulle gjøre en sammenlikning her, måtte det ha vært at en jente/kvinne gjorde det slutt med kjæresten hvis han ble utsatt for vold, f.eks. banket opp. Anonymkode: 47887...368 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #148 Del Skrevet 6. februar Vær kort og avvisende. Si at dette bestemmer din datter og at du som mor støtter valget hennes. Si at det ikke er mer å snakke om. Hjelp datteren din å si og skrive lignende. Hvis det vedvarer så blokker. Forhold dere normalt ellers og vær hyggelig. Tar de det opp når dere møtes, så kutt diskusjonen før den er i gang. Ikke gå inn i argumentasjon. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme. Så har han lært at dette er idiotisk å si. De fleste kvinner med respekt for seg selv vil nettopp tenke at han ikke er til å stole på hvis man skulle bli utsatt for voldtekt. Man anser de ikke som trygg, emosjonell støtte. Ikke samme sak, men det ligner de guttene som sier de ikke vet om de kunne vært utro eller lignende til den de er i forhold med. For man vet jo aldri, alt er så usikkert bla bla. De forstår ikke at de fremstiller seg selv som lite tillitsfulle, og de blir dumpet. Anonymkode: ebb4a...b1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #149 Del Skrevet 6. februar Traktor skrev (20 timer siden): Tror vi heller sier takk til deg, som ikke takler den minste kritikk av kvinner. Kritikk av damer som mener det er en dårlig holdning å se på dama sin som skitten når hun er blitt voldtatt, for så å dumpe henne, og på forhånd si at det er dette man kommer til å gjøre og med det fremstå svak og uempatisk og med mangel på sosiale antenner. Jeg vet liksom ikke helt om denne kritikken ser så bra ut. Nope. Anonymkode: ebb4a...b1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #150 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ser ikke noe problematisk med hans syn på kvinner. Om noe så prøver han å bruke samme standarder for menn og kvinner. Anonymkode: a56e7...093 Samme standard ville vært at kvinner sa til menn at hvis deres mannlige partnerblir voldtatt, altså utsatt for overgrep, så kommer de ikke til å takle og ha sex med ham og de kommer til å dumpe ham, ikke alt det meta-greiene. Så den samme standarden kan man se langt etter. Anonymkode: ebb4a...b1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #151 Del Skrevet 6. februar Traktor skrev (19 timer siden): I så fall er det like dårlig mannesyn at kvinner ikke ønsker å ligge med uatraktive menn de ikke er tiltrukket av, som har blitt utsatt for noe fælt. At noen har blitt utsatt for noe fælt, er helt uvesentlig. Det skal ikke forventes at noen skal ligge med dem ut av sympati av den grunn. Men tydligvis mener dere kvinner at dette ikke skal gjelde for dere. At noen finner noen uatraktive basert på utseende er ikke noe mer eller mindre gyldig grunn enn å finne noen uatraktive basert på hvor mange de har hatt sex med. Bare komisk hvor hardt dere møter dere selv i døra her. Du finner opp en dør. Anonymkode: ebb4a...b1b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #152 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Helt enig med deg! Jeg var kjæreste med en mann i litt over tre år. Han var nevrokirurg og tjente helt enormt med penger! Han gav meg alt jeg pekte på og vi dro på de mest fantastiske turene. Helt til han fikk nevropati i håndleddene og fingrene. Han måtte slutte som kirurg og lege i det hele tatt. Han fikk en mye lavere stilling med mye lavere inntekt. Jeg tenner ikke seksuelt på lavtlønnede menn så jeg gjorde det slutt. Klart han ble lei seg da han trodde det skulle bli oss. Men, når jeg ikke blir skjemt bort slik jeg fortjener så tenner jeg heller ikke seksuelt. Sånn er det bare. Anonymkode: 01029...3d8 Først tenkte jeg at dette var helt sjukt å skrive. Samtidig regner jeg med det funker for gutta, for da ser de kanskje nettopp hvor drøyt det er. Hvis de later som de tenker dette er ok, er det bare for å vinne debatten. Anonymkode: ebb4a...b1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. februar #153 Del Skrevet 6. februar Hvorfor er dette vanskelig for deg, ts? Det er umulig for meg å forstå. Din datter velger sitt liv for seg og det synes du at du må forsvare til andre?? Forklar igjen hva som er vanskelig…? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. februar #154 Del Skrevet 6. februar Traktor skrev (19 timer siden): I så fall er det like dårlig mannesyn at kvinner ikke ønsker å ligge med uatraktive menn de ikke er tiltrukket av, som har blitt utsatt for noe fælt. At noen har blitt utsatt for noe fælt, er helt uvesentlig. Det skal ikke forventes at noen skal ligge med dem ut av sympati av den grunn. Men tydligvis mener dere kvinner at dette ikke skal gjelde for dere. At noen finner noen uatraktive basert på utseende er ikke noe mer eller mindre gyldig grunn enn å finne noen uatraktive basert på hvor mange de har hatt sex med. Bare komisk hvor hardt dere møter dere selv i døra her. Nå handler et forhold om mer å ligge med og ikke. Og så klart man vil gjøre det slutt med en som allerede på forhånd sier han ikke vil stå ved din side både ved onde eller gode dager. Det å ikke klare å ha sex med vedkommende en periode er nå en ting. En annen er at man sier man ikke vil være i forholdet lengre dersom partneren skulle bli utsatt for en voldtekt. Altså å forlate vedkommende når vedkommende trenger en som mest... Altså jeg hadde ikke følt meg trygg på forholdet med dette i tankene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #155 Del Skrevet 6. februar Maleficenta skrev (11 minutter siden): Nå handler et forhold om mer å ligge med og ikke. Og så klart man vil gjøre det slutt med en som allerede på forhånd sier han ikke vil stå ved din side både ved onde eller gode dager. Det å ikke klare å ha sex med vedkommende en periode er nå en ting. En annen er at man sier man ikke vil være i forholdet lengre dersom partneren skulle bli utsatt for en voldtekt. Altså å forlate vedkommende når vedkommende trenger en som mest... Altså jeg hadde ikke følt meg trygg på forholdet med dette i tankene Jeg har datet en som sa han ikke visste om han ville være utro fordi man ikke hadde noen garantier, og en som sa at han tror han kunne ha voldtatt hvis han hadde visst det aldri kom ut. Selvfølgelig dumpes de for holdningene sine, holdningene og fordi de fremstår uten sosiale antenner. Dette var begge egentlig snille gutter, men begge sosialt dumme i dating. Han ene preget av å tøffe seg på guttevis ved å tro at det er en type maskulin vitalitet i å ha mørke fantasier. Man gjør dem en tjeneste å dumpe dem for dette, så de kan få muligheten til å velge og reflektere over det og vokse og bli gode partnere med gode verdier, som ikke fremstår som ustabile, uempatiske og tafatte. Anonymkode: ebb4a...b1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #156 Del Skrevet 6. februar Traktor skrev (20 timer siden): Kjæresten kan vel ikke noe for hva han tenner seksuelt på, det har vel ingenting med hans kvinnesyn å gjøre. Har gjennomsnittskvinnen dårlig mannesyn fordi hun ikke finner gjennomsnittsmannen seksuelt attraktiv? Eller fordi hun nekter ektemannen sin sex? Her møter dere kvinner dere selv i døra. Som sagt, dette handler ikke om sex, tenning eller preferanser. Det handler om at kjæresten i effekt uttrykte overfor TS' datter at han ikke kom til å være der for henne dersom hun ble utsatt for seksuelle vold. Anonymkode: 47887...368 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #157 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 12.23): Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Hva er problemet med at datteren ikke orker være sammen med en fyr med slike preferanser? Det får da være hennes sak. Anonymkode: 4e34d...16f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #158 Del Skrevet 6. februar Man kan alltids slenge seg på preferanse-kjøret. Men på kg er det ofte at preferanser speiler dårlige holdninger, som det gjør her. Klarer man ikke snakke om dårlige holdninger, men bytter det stadig ut med preferanser, har man oppgitt sitt moralske kompass eller blitt moralsk selektiv overfor eget kjønn. Min PREFERANSE er for mennesker som har sitt moralske kompass intakt. Ellers takk. Anonymkode: ebb4a...b1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 6. februar #159 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Som sagt, dette handler ikke om sex, tenning eller preferanser. Det handler om at kjæresten i effekt uttrykte overfor TS' datter at han ikke kom til å være der for henne dersom hun ble utsatt for seksuelle vold. Anonymkode: 47887...368 Som sagt, er den en helt gyldig grunn for henne å dumpe han. Men det er også en helt gyldig grunn for han for å avstå fra å ha sex med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #160 Del Skrevet 6. februar Traktor skrev (10 minutter siden): Som sagt, er den en helt gyldig grunn for henne å dumpe han. Men det er også en helt gyldig grunn for han for å avstå fra å ha sex med henne. Gyldig? Alle kan dumpe. Ingen trenger å ha sex. Men det er da helt meningsløst å påpeke. Å presentere til kjæresten sin at man kommer til å svikte kjæresten sin hvis de blir utsatt for overgrep, er ikke en søt liten preferanse. Det er idiotisk sagt og han kunne like godt ha sagt: Hei, søta. Jeg er ikke til å stole på. Jeg kommer til å svikte deg hvis du trenger meg. Det jeg tenker mest på hvis jeg hypotetisk sett tenker på at du blir voldtatt, er at jeg ikke kan ha sex med deg og da må jeg dumpe deg. Vennene hans: det er bare hans mening, hans preferanse. Han må få ha den hvis han vil. Du kan dumpe ham hvis det er din preferanse. Jeg dør. Så teit. Anonymkode: ebb4a...b1b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå