AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:16 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:16 Min datter på 19 fikk seg en kjæreste i fjor. En god gutt, som gamer, er avholds, høflig, skoleflink, arbeidsom og snill. Det har dessverre skjedd et seksuelt overgrep i vennekretsen deres. Jenta som ble utsatt for det, ble forlatt av sin kjæreste fordi han ikke klarte å være intim med henne etter at "en annen mann hadde vært inne i henne". Datteren min hadde diskusjon om denne saken med kjæresten, og han sa at han forsto mannens synspunkt. Og at han mest sannsynlig hadde reagert på samme måte. Ikke at han hadde beskyldt datteren min for å ha bidratt til overgrepet, men at han ikke hadde klart å forholde seg til henne intimt, og at forhold uten sex ikke er et forhold. Datteren min valgte da å dumpe ham samme dag. Hun forklarte rolig at hun dessverre ikke kan være sammen med en person med slike meninger. Nå har svigers ringt MEG to ganger og mast. De mener datteren min er urimelig, at gutten deres er snill, at han er helt knust fordi hun gjorde det slutt. Han ville jo foreslå for henne å bo sammen og bli en familie om ikke så lenge, han hadde planer med henne, han elsker henne visst. De mener at datteren min er urimelig og burde ta ham tilbake. At hun må forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og at det er forståelig at gutter føler det slik. Hvordan håndtere dem? Jeg blir nødt til å omgås dem i fremtiden, da de tilhører samme omgangskrets, så ønsker ikke å være altfor frekk. Så hvordan få slutt på maset? De har også sendt meldinger til datteren min med cirka samme innhold. Anonymkode: 68670...886 4 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:23 Populært innlegg #2 Del Skrevet onsdag kl 11:23 Vel. Jenta er 19 år, foreldrene til denne gutten er ikke svigers.. For det første. for det andre, du sier til foreldrene hans når de ringer, at dette er ikke noe du eller dem har noe med. Datteren din, og sønnen deres står fritt til å gjøre det slutt uten mer oppstyr. Du kommer ikke til å snakke med datteren din, hun er oppdratt til å velge kjæreste selv. Samtidig ber du de ikke kontakte deg ang dette igjen, og at de ikke skal kontakte din datter, da hun vil ha fred til å bearbeide kjærlighetssorgen. Du trenger ikke si noe om sønnens holdninger osv, de har gjort det slutt og det er ikke ditt ansvar å legge deg bort i hvordan han eventuelt oppdras hjemme. De syns nok det er vondt å se at sønnen er såret, og jeg tror ikke de er enige i sønnens uttalelser ang voldtekt, det høres mer ut som påvirkning fra andre gutter på samme alder. Anonymkode: 196c8...e8a 58 1 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:23 #3 Del Skrevet onsdag kl 11:23 Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Anonymkode: 32ecc...39e 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Babos Skrevet onsdag kl 11:27 Populært innlegg #4 Del Skrevet onsdag kl 11:27 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Anonymkode: 32ecc...39e Tipper du er mann eller? Jeg hadde dumpet mannen min om han sa noe sånt, en stakkars jente er voldtatt, mens kjæresten mener det da er ekkelt at en annen mann har vært i henne? Det var jo fader ikke frivillig fra jenta sin side! Jenta til ts vil jo vite at dersom noe sånt skjer med henne får hun ingen støtte fra typen, han vil se på henne som ekkel. Helt rett at jenta gikk i fra han! Jenta her er godt oppdratt med gode verdier. Statistikken viser at sjansen for å bli voldtatt som kvinne er overhengende stor, bare sånn til informasjon. 94 3 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 11:28 #5 Del Skrevet onsdag kl 11:28 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min datter på 19 fikk seg en kjæreste i fjor. En god gutt, som gamer, er avholds, høflig, skoleflink, arbeidsom og snill. Det har dessverre skjedd et seksuelt overgrep i vennekretsen deres. Jenta som ble utsatt for det, ble forlatt av sin kjæreste fordi han ikke klarte å være intim med henne etter at "en annen mann hadde vært inne i henne". Datteren min hadde diskusjon om denne saken med kjæresten, og han sa at han forsto mannens synspunkt. Og at han mest sannsynlig hadde reagert på samme måte. Ikke at han hadde beskyldt datteren min for å ha bidratt til overgrepet, men at han ikke hadde klart å forholde seg til henne intimt, og at forhold uten sex ikke er et forhold. Datteren min valgte da å dumpe ham samme dag. Hun forklarte rolig at hun dessverre ikke kan være sammen med en person med slike meninger. Nå har svigers ringt MEG to ganger og mast. De mener datteren min er urimelig, at gutten deres er snill, at han er helt knust fordi hun gjorde det slutt. Han ville jo foreslå for henne å bo sammen og bli en familie om ikke så lenge, han hadde planer med henne, han elsker henne visst. De mener at datteren min er urimelig og burde ta ham tilbake. At hun må forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og at det er forståelig at gutter føler det slik. Hvordan håndtere dem? Jeg blir nødt til å omgås dem i fremtiden, da de tilhører samme omgangskrets, så ønsker ikke å være altfor frekk. Så hvordan få slutt på maset? De har også sendt meldinger til datteren min med cirka samme innhold. Anonymkode: 68670...886 Hvorfor kaller du foreldrene til deres datters eks som hun har hatt et kortvarig forhold med for hennes svigerforeldre? Man blir ikke svigerforeldre bare fordi ungen har fått kjæreste. Når det er sagt er det rart at de ringer dere og blander seg inn i sin voksne sønns kjærlighetsliv på denne måten. Og hva som er dumpegrunn for din datter er da ikke opp til de å avgjøre. Skal de tvinge henne til å bli sammen med han igjen tenker de eller? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:30 Populært innlegg #6 Del Skrevet onsdag kl 11:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Anonymkode: 32ecc...39e Datteren min forklarte det slik (og jeg er enig), at hun ikke ønsket å være sammen med noen som hun VISSTE ville forlate henne i en kritisk situasjon, som det er en viss sannsynlighet at kan oppstå i løpet av livet. Anonymkode: 68670...886 76 6 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:31 Populært innlegg #7 Del Skrevet onsdag kl 11:31 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Hvorfor kaller du foreldrene til deres datters eks som hun har hatt et kortvarig forhold med for hennes svigerforeldre? Man blir ikke svigerforeldre bare fordi ungen har fått kjæreste. Når det er sagt er det rart at de ringer dere og blander seg inn i sin voksne sønns kjærlighetsliv på denne måten. Og hva som er dumpegrunn for din datter er da ikke opp til de å avgjøre. Skal de tvinge henne til å bli sammen med han igjen tenker de eller? Fordi det er kortere å skrive "svigers" enn "foreldrene til gutten som datteren min pleide å date". Kun derfor. Anonymkode: 68670...886 47 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 11:31 #8 Del Skrevet onsdag kl 11:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Datteren min forklarte det slik (og jeg er enig), at hun ikke ønsket å være sammen med noen som hun VISSTE ville forlate henne i en kritisk situasjon, som det er en viss sannsynlighet at kan oppstå i løpet av livet. Anonymkode: 68670...886 Fornuftig 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:31 Populært innlegg #9 Del Skrevet onsdag kl 11:31 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er problemet så lenge han tar sterk avstand fra voldtekt, vold mot kvinner? De andre preferansene er hans personlige. Anonymkode: 32ecc...39e Du tar ikke sterk avstand fra voldtekt når du mener at kvinnen er så ekkel etterpå, at hun bør dumpes. Å ikke støtte sin kjære i en kritisk situasjon, er ikke en preferanse, det er bare råttent gjort. Anonymkode: 68670...886 69 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:32 #10 Del Skrevet onsdag kl 11:32 Dere foreldre må Backe tilbake ca 5000 skritt! En tenåring får ikke svigerforeldre når de blir kjærester!! Hvorfor skal dere voksne gjøre forholdet blodig alvorlig med en gang. De har vært sammen i ett år og er kjempeunge. Her behandlere dere tenåringer som voksne. Også må dere voksne slutte å blande dere inn i deres forhold. Her behandler dere tenåringer som om de var 12 Anonymkode: 91742...649 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:33 Populært innlegg #11 Del Skrevet onsdag kl 11:33 "Hvis du skulle bli voldtatt en dag, så kommer jeg til å dumpe deg for jeg vil synes det er så ekkelt at en annen mann har "vært inni deg" at jeg ville aldri klart å være intim med deg igjen". Det er jo rett og og slett det denne dustegutten sier. Man skal være godt forskrudd i huet for å ikke forstå hvorfor denne jenta gjorde det slutt.. herregud. Anonymkode: 31f29...c3c 66 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 11:34 #12 Del Skrevet onsdag kl 11:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi det er kortere å skrive "svigers" enn "foreldrene til gutten som datteren min pleide å date". Kun derfor. Anonymkode: 68670...886 Åja. Du kunne skrevet guttens foreldre.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:35 #13 Del Skrevet onsdag kl 11:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Hvis du skulle bli voldtatt en dag, så kommer jeg til å dumpe deg for jeg vil synes det er så ekkelt at en annen mann har "vært inni deg" at jeg ville aldri klart å være intim med deg igjen". Det er jo rett og og slett det denne dustegutten sier. Man skal være godt forskrudd i huet for å ikke forstå hvorfor denne jenta gjorde det slutt.. herregud. Anonymkode: 31f29...c3c Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet onsdag kl 11:35 #14 Del Skrevet onsdag kl 11:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Det har hun sin fulle rett til. 36 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:36 Populært innlegg #15 Del Skrevet onsdag kl 11:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Hvis du skulle bli voldtatt en dag, så kommer jeg til å dumpe deg for jeg vil synes det er så ekkelt at en annen mann har "vært inni deg" at jeg ville aldri klart å være intim med deg igjen". Det er jo rett og og slett det denne dustegutten sier. Man skal være godt forskrudd i huet for å ikke forstå hvorfor denne jenta gjorde det slutt.. herregud. Anonymkode: 31f29...c3c Kanskje gutten trenger å være eldre enn 19ish for å forstå dette. Han får en gyllen mulighet til å reflektere over egne holdninger etter å ha blitt dumpet pga dem Datteren til TS virker som den mest fornuftige her. Hun setter grenser. Trenger ikke hjelp fra voksengenerasjonen akkurat her Anonymkode: 91742...649 38 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:38 #16 Del Skrevet onsdag kl 11:38 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Selvfølgelig. Hun ønsker ikke å risikere å stå i situasjonen der partneren forlater henne fordi hun er "skitten" etter voldtekt. Da er det bedre å være alene, eller å finne en annen mann. Hun er enda ung og har hele livet foran seg. Anonymkode: 68670...886 28 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:38 #17 Del Skrevet onsdag kl 11:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han har også rett på denne meningen. Folk dumper for langt mindre. Jenta dumpa gutten på vegne av noe som ikke hadde skjedd engang. Anonymkode: fd9fe...a64 Wow. Ja han må gjerne ha sin mening, men den vil ikke jenta (og mest sannsynlig de ALLER fleste jenter) finne seg i. Jenta dumpa han pga noe som skjedde jo, han ytrer sin mening- som hun syns er uakseptabel! Om noen sier til deg at de vil banke seg om du ikke gjør som de sier, skal du da fortsette i forholdet, fordi det ikke fysisk har hendt enda? Anonymkode: 196c8...e8a 36 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:39 #18 Del Skrevet onsdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min datter på 19 fikk seg en kjæreste i fjor. En god gutt, som gamer, er avholds, høflig, skoleflink, arbeidsom og snill. Det har dessverre skjedd et seksuelt overgrep i vennekretsen deres. Jenta som ble utsatt for det, ble forlatt av sin kjæreste fordi han ikke klarte å være intim med henne etter at "en annen mann hadde vært inne i henne". Datteren min hadde diskusjon om denne saken med kjæresten, og han sa at han forsto mannens synspunkt. Og at han mest sannsynlig hadde reagert på samme måte. Ikke at han hadde beskyldt datteren min for å ha bidratt til overgrepet, men at han ikke hadde klart å forholde seg til henne intimt, og at forhold uten sex ikke er et forhold. Datteren min valgte da å dumpe ham samme dag. Hun forklarte rolig at hun dessverre ikke kan være sammen med en person med slike meninger. Nå har svigers ringt MEG to ganger og mast. De mener datteren min er urimelig, at gutten deres er snill, at han er helt knust fordi hun gjorde det slutt. Han ville jo foreslå for henne å bo sammen og bli en familie om ikke så lenge, han hadde planer med henne, han elsker henne visst. De mener at datteren min er urimelig og burde ta ham tilbake. At hun må forstå at det er forskjell på gutter og jenter, og at det er forståelig at gutter føler det slik. Hvordan håndtere dem? Jeg blir nødt til å omgås dem i fremtiden, da de tilhører samme omgangskrets, så ønsker ikke å være altfor frekk. Så hvordan få slutt på maset? De har også sendt meldinger til datteren min med cirka samme innhold. Anonymkode: 68670...886 Du sier at din datter er voksen og kan selv vurdere hvem hun er i et forhold til, og at dette ikke er noe du har noe med å gjøre. Hvilke planer han hadde for henne er jo irrelevant (merkelig måte å formulere på forøvrig, mener foreldrene hans at hun er en eiendel? De er 19!) Anonymkode: 6d71a...b9d 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet onsdag kl 11:39 #19 Del Skrevet onsdag kl 11:39 Jepp, dette er en holdning som burde vært død og begravd for lengst. Hvis guttungen er i stand til å være noenlunde konsekvent, må han logisk nok kun ha forhold til jenter/damer som var jomfru før de traff ham... dette smaker av en giftig "renhetskultur" som burde ha blitt igjen på femititallet eller deromkring. 13 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:40 #20 Del Skrevet onsdag kl 11:40 De er unge og at en i ett forhold dumper den andre bør foreldre ligge langt unna. Det hadde jeg nok gitt guttens foreldre klar melding på. Her må foreldre backe unna. Blir de sammen igjen så må det være mellom de to. Resten av slekta får bare ta det som kommer. Må jo si at det er ett lite rødt flagg at guttens foreldre legger seg oppi dette..... Hva annet hadde foreldrene lagt seg opp i hvis paret etablerte seg og stiftet familie..... Anonymkode: c4862...a62 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå