AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Det er jo blitt så dyrt!! Altså, 1700 kr måneden en enkel pakke?? Noen som har sagt opp dette? Jeg bruker ikke TV kanaler, og bruker mest mobilen til internett. Eneste jeg bruker internettet til er litt gaming, men det frister å bare si opp! Anonymkode: 87873...d96 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Det er vel bare å si opp det da .... er muligens en oppsigelsestid, men... Anonymkode: e508f...58f 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Jeg ringte og truet med oppsigelse og finne meg en annen leverandør av bredbånd, da de skrudde opp prisen 150 kr i mnd etter at jeg hadde vært kunde ett år. De senket prisen ned igjen uten å krangle... Anonymkode: 35388...c0c 1
Polluxa Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo blitt så dyrt!! Altså, 1700 kr måneden en enkel pakke?? Noen som har sagt opp dette? Jeg bruker ikke TV kanaler, og bruker mest mobilen til internett. Eneste jeg bruker internettet til er litt gaming, men det frister å bare si opp! Anonymkode: 87873...d96 Ja si.opp. først vil du få tilbud om.billigere pakke fordi de vil beholde deg som.kunde 3
Hololo Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar tv har jeg ikke hatt på flere år, betale 129,-mnd for internett(borretslag avtale). Om du ikke bruke det særlig så er det jo bare bortkasta penger 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Ringte Eidsiva da kanal og internett pakken kom på over 1500kr i mnd. Truet med å si opp kanalpakken. Fikk da tilbud om 1150kr i mnd for et år. Anonymkode: fdeaf...312
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar Nå er jeg pensjonist og bare hjemme hele tiden, men jeg har kuttet ut all data på telefon, da jeg heller bruker pc. Betaler kun 840kr i året på telefon. Det er jo flere tusen spart, selv om tv/internett koster litt mer. Anonymkode: 9536f...977 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Skrevet 5. februar Vi pruter årlig, og betaler 8-900kr/mnd. for begge deler. Trenger egentlig kun internett, men det kostet det samme som uten TV-kanaler, så da fikk de bli inntil videre. Anonymkode: 7ecc9...527
AnonymBruker Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar tv-pakke har jeg ikke hatt siden jeg bodde i borettslag. Har en, maks to strømmetjenester om gangen. NRK har jeg jo uansett. Internett har jeg, den er 800kr/mnd. Siden jeg også er mest hjemme eller andre med wifi, har jeg lite data på mobilen. Betaler 250 kr/mnd for ungen og meg. Si opp du. Anonymkode: 3cc90...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #11 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå er jeg pensjonist og bare hjemme hele tiden, men jeg har kuttet ut all data på telefon, da jeg heller bruker pc. Betaler kun 840kr i året på telefon. Det er jo flere tusen spart, selv om tv/internett koster litt mer. Anonymkode: 9536f...977 Kutt heller ut hjemmenettet og få deg mobilt bredbånd i mobilabonnementet. Så deler du bare nettet til pc'en. Anonymkode: 4fc80...52a
AnonymBruker Skrevet 5. februar #12 Skrevet 5. februar Enda en som har sagt opp TV-avtaler, og bare har internett. 400 kr i måneden. Siden jeg i tillegg har et ENK kan det meste trekkes fra som utgift til inntekts ervervelse. Anonymkode: c98ce...fb3
AnonymBruker Skrevet 5. februar #13 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kutt heller ut hjemmenettet og få deg mobilt bredbånd i mobilabonnementet. Så deler du bare nettet til pc'en. Anonymkode: 4fc80...52a Nå er det kanskje andre "plager" man har som eldre som gjør at pc er mye bedre. Større skjerm, bedre lyd, mye større tastatur (dårligere syn) pluss at jeg ikke er på noen sosiale medier, for å nevne noe. Anonymkode: 9536f...977
AnonymBruker Skrevet 5. februar #14 Skrevet 5. februar Har også sagt opp tv. Betaler 399 for internett i mnd. Anonymkode: 695e9...4fd
AnonymBruker Skrevet 5. februar #15 Skrevet 5. februar Har også sagt opp tv. Betaler 399 for internett i mnd. Anonymkode: 695e9...4fd
NakenPanda Skrevet 5. februar #16 Skrevet 5. februar (endret) Da Tv gikk fra 450 til 725 per måned fra et år til et annet sa jeg opp hele dritten. Skaffet meg en kinesisk android box av grei kvalitet og streamer diverse apper derifra (NRK, Disney,Netflix,Max etc) koster meg 400 ish per måned for diverse streaming tjenester, siden NRK er betalt gjennom skatten enten du bruker dem eller ikke. https://www.netonnet.no/art/tv/mediaspiller/xiaomi-xiaomi-tv-box-s-2nd-gen/1032963.13099/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-netonnet-tv-pmax&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI37uKy9qsiwMVXV6RBR1BYDcvEAQYASABEgLt4_D_BwE Internett er 425 per måned for fiber, 5G ble for dårlig grunnet store mengder data brukes hver måned, samt at det er dyrere så gidder ikke det. Endret 5. februar av NakenPanda
Brukernavn84 Skrevet 5. februar #17 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nå er det kanskje andre "plager" man har som eldre som gjør at pc er mye bedre. Større skjerm, bedre lyd, mye større tastatur (dårligere syn) pluss at jeg ikke er på noen sosiale medier, for å nevne noe. Anonymkode: 9536f...977 Med delt internett fra telefonen så bruker man den vanlige datamaskinen med stor skjerm, godt tastatur og bedre lyd - det er bare at selve internettrafikken går via telenettet, videre til telefonen og derfra til den ordentlige datamaskinen. Ulempen er at hvis mobilen mister nettet så har man ingen backup-løsning. Dessuten krever delt internett mye strøm, så det sliter veldig på mobilbatteriet.
Brukernavn84 Skrevet 5. februar #18 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kutt heller ut hjemmenettet og få deg mobilt bredbånd i mobilabonnementet. Så deler du bare nettet til pc'en. Anonymkode: 4fc80...52a Mobilt bredbånd betyr egen internettboks med eget abonnement. Du tenker nok på delt internett fra mobilen. Det er allerede tilgjengelig i alle abonnementer. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #19 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er det kanskje andre "plager" man har som eldre som gjør at pc er mye bedre. Større skjerm, bedre lyd, mye større tastatur (dårligere syn) pluss at jeg ikke er på noen sosiale medier, for å nevne noe. Anonymkode: 9536f...977 Derfor deler du som sagt nettet til pc og fortsetter å bruke den. Ser ikke hva du vil fram til Anonymkode: 4fc80...52a
AnonymBruker Skrevet 5. februar #20 Skrevet 5. februar Brukernavn84 skrev (12 minutter siden): Mobilt bredbånd betyr egen internettboks med eget abonnement. Du tenker nok på delt internett fra mobilen. Det er allerede tilgjengelig i alle abonnementer. Even better. Anonymkode: 4fc80...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå