frivis Skrevet fredag kl 18:32 #41 Del Skrevet fredag kl 18:32 Er 43, blir gjeldsfri i slutten av 50-årene om jeg bare betaler vanlig avdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:53 #42 Del Skrevet fredag kl 18:53 Er gjeldsfri pga arv, er også lavtlønnet (og høyt beskattet),har et par mill på bok (noe i fond), og eiendom som også beskattes. Anonymkode: 0fde2...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:59 #43 Del Skrevet fredag kl 18:59 Har 20 år igjen så blir gjeldsfri når jeg er 58 og når mannen er 65. Anonymkode: f6828...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:03 #44 Del Skrevet fredag kl 19:03 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er gjeldsfri pga arv, er også lavtlønnet (og høyt beskattet),har et par mill på bok (noe i fond), og eiendom som også beskattes. Anonymkode: 0fde2...394 Glemte å skrive, er 55 år. Har vært gjeldsfri 3-4 år Anonymkode: 0fde2...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet fredag kl 19:53 #45 Del Skrevet fredag kl 19:53 Har dobbelt så mye i fond som jeg har i boliglån er 40 år Vi Sparer 35 k i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:05 #46 Del Skrevet fredag kl 20:05 Vi ble gjeldsfrie da vi var 38 og 41. Eier hus til 20 mill. Har ikke arvet ennå. Har fond for rundt 20 millioner i tillegg til tre nedbetalte hytter. Jobber fortsatt og har det veldig ok i hverdagen. Barna er sikret i generasjoner fremover med arven fra oss og fra besteforeldre som kommer til å være på 80- 100 mill til hvert barn. Anonymkode: 32464...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå