AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Når er dere gjeldsfri på boliglånet, og hvor mye har dere til overs når «alt» er betalt? Jeg er 42 og blir gjeldsfri til sommeren. Anonymkode: 5780a...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er 47 og vi har ca like mye i fond som i lån, så vi kunne betale ned lånet i dag med mindre det kommer et børskrakk. Anonymkode: d3abf...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Kjøpte ny bolig i fjor, så om 25 år. Men vi bor fortsatt ikke der vi ønsker, så vi kjøper vel hus om 5 år og da blir det nye 25 års løpetid på lånet. Da vil vi være 70 år når det er nedbetalt, men vi får det nok til raskere enn det. Anonymkode: d8a10...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden 61år iflg nedbetalingstiden Men om jeg hadde hevet sparing inn på bolig lånet i dag så kunne det minket med en del år, men avkastningen er høyere enn rentene, og fokuset i år er og hive en del ekstra inn på boliglånet. men alt avhenge av renter og priser generelt i samfunnet. Positive er at jeg nå har oppdatert til en bolig som kan vare livet ut om jeg ønsker det Anonymkode: d5b54...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Er gjeldsfri pga arv. Leilighet verdt 3.5 mill. Ufør. Har ca 17000 igjen etter utgifter hver mnd. Er 49. Anonymkode: 5d548...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå