Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i rundt et års tid og vi bor sammen. Helt siden vi ble sammen har han vært en romantiker.skriver kjærlighetsbrev til meg hver dag, smører matpakke til meg hver dag, er et ordensmenneske hjemme,, gir meg regelmessig fotbad (med hans oppfordring) filer føttene mine.. Og gir meg regelmessig massasje. Jeg føler meg som verdens heldigste selvsagt. Men ikke nok med det.. Han er like tent på meg hver eneste dag.. Tar på meg hele tiden og ønskesex stadig. Bare jeg tar på han tilbake så går den opp.... 

Jeg har aldri vært i et slikt forhold før. Er dette vanlig? 

Anonymkode: 68328...674

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og samboer har vært sammen i rundt et års tid og vi bor sammen. Helt siden vi ble sammen har han vært en romantiker.skriver kjærlighetsbrev til meg hver dag, smører matpakke til meg hver dag, er et ordensmenneske hjemme,, gir meg regelmessig fotbad (med hans oppfordring) filer føttene mine.. Og gir meg regelmessig massasje. Jeg føler meg som verdens heldigste selvsagt. Men ikke nok med det.. Han er like tent på meg hver eneste dag.. Tar på meg hele tiden og ønskesex stadig. Bare jeg tar på han tilbake så går den opp.... 

Det varierer jo veldig,men det er helt vanlig for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Sex 3-5 ganger for dag er vanlig ja, for meg.

For andre? Not so much.

Anonymkode: 40569...0f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sikkert vanlig hos barnløse som uansett har få forpliktelser, god helse og 8-9 timer med fritid som skal slås ihjel hver eneste dag 😁

Anonymkode: c766d...13b

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er nok godt over snittet, men heller ikke uvanlig.

Ca 3 år siden jeg møtte typen, vi har sex ca annenhver dag i snitt, de dagene vi ikke har sex er fordi vi ikke er i samme hus (bor ikke sammen). Så kan kjenne igjen den gnisten man fortsatt har etter en stund, som vekkes bare av et par frekke ord eller lett berøring 😍 Bare nyyyt 😉👌

AnonymBruker
Skrevet

Har det sånn.

Vi har særkullsbarn i småskole alder og det stopper oss ikke når vi er sammen 🤭

I ferier har vi sex hver kveld og ofte på morgenen.

Han er den varmeste og fineste mannen jeg vet om ♥️ 

Anonymkode: ba15d...261

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det med ene eksen.

Andre forhold har vært annerledes. 

Anonymkode: 970b1...959

Skrevet

ganske vanlig vil jeg tro ja, fotmassasjen vil jeg ikke ha ellers  ganske likt her❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har mer en balansegang i det. Vi begge ønsker sex, vi masserer hverandres føtter, vi begge ordner mat for hverandre osv.

Kjærlighetsbrev hver dag hadde jeg spydd av. Fortrekker god samtale med mannen.

Anonymkode: dc0d7...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det håper jeg ikke, for jeg liker ikke når alt er en rutine. Det blir alt for mye, høres for mitt liv kvelende ut.

Kjempe bra at dere trives med dette begge to. 

Anonymkode: fad80...a4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det vet jeg ikke. Men jeg hadde aldri orket. Høres nesten klaustrofobisk ut. Og sex hver dag hadde jeg aldri giddet.

Anonymkode: 0743b...ed7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig at kjæresten filer føttene dine. 

Anonymkode: 08460...4a4

Skrevet

Høres ut som en flott kjæreste.

Og ja, å være intime hver dag er ikke uvanlig, ikke for oss i hvert fall. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja noe annet ville være rart. Kjæresten min vekker meg alltid med en blowjob. Så lager hun frokost til meg som hun serverer på senga og gir meg massaaje mens jeg spiser. Av og til trer hun seg på hvis hun ser at staken står. Så kler hun på meg og bærer meg ut til bilen så jeg kan dra på jobb. 

Etter jobb møter hun meg naken i døra med en parasoll cocktail og så spiser jeg sushi av kroppen hennes mens hun ligger på bordet. Desserten blir en kjappings på bordet. 

På kvelden pakker hun meg inn i et pledd og masserer meg og gir et par happy endings. Har vi gjester så tar hun gjerne dem også. 

Så synger hun nattasang til jeg sovner.

Tror dette er "bare minimum" i de fleste hjem. Du virker litt kjip mot fyren din. 

Anonymkode: 5c757...9c7

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (18 minutter siden):

Høres ut som en flott kjæreste.

Og ja, å være intime hver dag er ikke uvanlig, ikke for oss i hvert fall. :)

No hate, men det er utrolig interessant hvordan du presterer å skrive dette i hver eneste tråd her på Kvinneguiden. Det kunne vært en tråd om krigen mellom Russland og Ukraina, og du hadde fortsatt kommentert at du og mannen din har sex hver dag.

Anonymkode: 08fad...004

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

No hate, men det er utrolig interessant hvordan du presterer å skrive dette i hver eneste tråd her på Kvinneguiden. Det kunne vært en tråd om krigen mellom Russland og Ukraina, og du hadde fortsatt kommentert at du og mannen din har sex hver dag.

Anonymkode: 08fad...004

Eh, nei. Du har åpenbart ikke lest mye av det jeg skriver. Jeg svarer der dette er relevant. 

Hva med å faktisk komme med noe fornuftig?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja noe annet ville være rart. Kjæresten min vekker meg alltid med en blowjob. Så lager hun frokost til meg som hun serverer på senga og gir meg massaaje mens jeg spiser. Av og til trer hun seg på hvis hun ser at staken står. Så kler hun på meg og bærer meg ut til bilen så jeg kan dra på jobb. 

Etter jobb møter hun meg naken i døra med en parasoll cocktail og så spiser jeg sushi av kroppen hennes mens hun ligger på bordet. Desserten blir en kjappings på bordet. 

På kvelden pakker hun meg inn i et pledd og masserer meg og gir et par happy endings. Har vi gjester så tar hun gjerne dem også. 

Så synger hun nattasang til jeg sovner.

Tror dette er "bare minimum" i de fleste hjem. Du virker litt kjip mot fyren din. 

Anonymkode: 5c757...9c7

Elske ironien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig det første året ja 

Anonymkode: 6f9ac...290

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er sånn jeg har det med min, vært sammen bare i 2mnd. Håper vi også kommer til å ha det sånn. 

Anonymkode: 58dea...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...