AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:04 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:04 Sendte meldekort lørdag morgen. Lørdag ettermiddag kom jeg på at jeg jobbet ekstra en kveld og korrigerte meldekortet. Skulle fått penger mandag morgen. Fortsatt ikke fått noen utbetaling, og det står at meldekortet er til korrigering og at dette kan ta "noe tid". Noen som vet hvor lenge "noe tid" er? 😅 Anonymkode: 9e640...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:37 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:37 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sendte meldekort lørdag morgen. Lørdag ettermiddag kom jeg på at jeg jobbet ekstra en kveld og korrigerte meldekortet. Skulle fått penger mandag morgen. Fortsatt ikke fått noen utbetaling, og det står at meldekortet er til korrigering og at dette kan ta "noe tid". Noen som vet hvor lenge "noe tid" er? 😅 Anonymkode: 9e640...929 Hm, tror ikke det skal ta så lang tid når du gjorde det før meldekortet var beregnet. 🤔 Anonymkode: 848fe...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:53 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm, tror ikke det skal ta så lang tid når du gjorde det før meldekortet var beregnet. 🤔 Anonymkode: 848fe...359 Det rakk å bli beregnet - tok bare noen timer før det var klart TS Anonymkode: 9e640...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:53 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:53 Helt håpløst. La inn 4 ekstra arbeidstimer godt innenfor fristen for å sende meldekort, og straffen er at jeg nå er på snart dag 4 uten penger... Ts Anonymkode: 9e640...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:17 Har du dagpenger eller AAP? Anonymkode: e43b4...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå