AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:51 #1 Del Skrevet onsdag kl 08:51 Hei. Vi har snart visning på huset vårt. Burde vi vaske vinduer ute på vinteren nå, eller kan vi drite i det? Anonymkode: ea4fd...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:06 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Vi har snart visning på huset vårt. Burde vi vaske vinduer ute på vinteren nå, eller kan vi drite i det? Anonymkode: ea4fd...333 Til visning må man ikke gjøre dette, vi gjorde det ikke. Om du skal vaske vinduer når det er kaldt så kan du bruke spylervæske og glassfiberklut. Anonymkode: d69bc...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet onsdag kl 13:14 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:14 Hvis det er "fare for" sol når det skal være visning, så ville jeg ha vasket dem for det er lite som får skitne vinduer til å se så forferdelige ut som lav vintersol! Men dere kan jo evt. nøye dere med de vinduene hvor dette kan bli et "problem". Her gjelder det f.eks. spesielt kjøkkenvinduene som vender mot sør og som, til tross for at det ikke er så lenge siden de ble vasket, ser ut som noen har kastet opp på dem nå når sola skinner inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:55 #4 Del Skrevet torsdag kl 01:55 Jeg fikk mine vasket utvendig i desember (bor i toppetasje, så bestiller firma med lift) og nå ser de ikke ut på grunn av stormer og uvær som har rast, og i tillegg mye støv som virvler opp med vinden. Hvis jeg skulle ha visning ville jeg helt klart ha vasket dem igjen, med unntak av om det var etter det ble mørkt. På en visning går jo alle og studerer, og det kan tenkes at om ting ikke er "på stell" så kan noen få for seg at eierne er av den typen som ikke er så nøye på andre ting heller. Anonymkode: b9864...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 06:31 Jeg hadde vasket, det gir et mye bedre inntrykk. Her "måtte" vi vaske i desember, ønsket ikke at vinduene skulle se slik ut i jula. Det var akkurat plussgrader, så gikk helt fint, bortsett fra at man ble iskald på hendene. Anonymkode: f69ed...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå