AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Sakset dette fra nyhetene i dag; 8 av de 13 produktene fra TEMU som ble kontrollert, inneholdt flere helse- og miljøfarlige stoffer, melder Miljødirektoratet. Vil dere fortsatt handle her? Anonymkode: e9e1a...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar Kunne du ikke dratt opp en av de 40 andre trådene om Temu og skrevet i dem? f,eks: Anonymkode: 3030d...d96 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar Ja, heg kommer fortsatt til å handle der. Anonymkode: 70f11...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Del Skrevet 5. februar Det kommer jo helt an på hva man kjøper, - ikke alt der man trenger å ha nærkontakt med. Jeg ville ikke ha kjøpt leker, klær og ting man har på seg forøvrig eller konstant tar på. Anonymkode: fa853...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer jo helt an på hva man kjøper, - ikke alt der man trenger å ha nærkontakt med. Jeg ville ikke ha kjøpt leker, klær og ting man har på seg forøvrig eller konstant tar på. Anonymkode: fa853...41b Barna som tvinges til å jobbe på temu-fabrikkene som lager billig ræl til deg, må ha nærkontakt med produktene. Anonymkode: 90025...8c7 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Del Skrevet 5. februar Bra at de har testet og at mange produkter er ok. Mer skeptisk til å kjøpe ting der man aldri har testet. Anonymkode: 199ee...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sakset dette fra nyhetene i dag; 8 av de 13 produktene fra TEMU som ble kontrollert, inneholdt flere helse- og miljøfarlige stoffer, melder Miljødirektoratet. Vil dere fortsatt handle her? Anonymkode: e9e1a...74c Hva med å legge ved en link til saken?. Anonymkode: 2402e...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Del Skrevet 5. februar De selger jo andre ting enn klær, sko og mote. Anonymkode: c31e2...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Barna som tvinges til å jobbe på temu-fabrikkene som lager billig ræl til deg, må ha nærkontakt med produktene. Anonymkode: 90025...8c7 Temufabrikker faktisk. Hva er det? Du vet at Temu er en plattform som selger varer for forhandlere? De produserer ingenting selv. Anonymkode: 53576...18e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar Nå handler jeg ikke der, men leste at secondhandbutikker her i Sverige ikke tar imot noe som er kjøpt på Temu. Har forøvrig ikke lest den artikkelen som TS henviser til. For en tid tilbake leste jeg om leker som var testet kjøpt via Temu, det var heller ikke oppmuntrende lesning. De lekene selges sikkert ikke lengre der, men nye har sikkert kommet til. Det var en test som var gjort i Tyskland, mener jeg det var. Ellers så anbefaler jeg alle å se den engelske dokumentaren «Sannheten bak Temu». Anonymkode: 1363f...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 5. februar #11 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva med å legge ved en link til saken?. Anonymkode: 2402e...750 Ikke meg som er TS, men Kontroll av barneprodukt hos TEMU: Fann farlege og forbodne miljøgifter - miljodirektoratet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #12 Del Skrevet 5. februar Syns Temu er et dumt navn. Anonymkode: b1a14...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #13 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå handler jeg ikke der, men leste at secondhandbutikker her i Sverige ikke tar imot noe som er kjøpt på Temu. Har forøvrig ikke lest den artikkelen som TS henviser til. For en tid tilbake leste jeg om leker som var testet kjøpt via Temu, det var heller ikke oppmuntrende lesning. De lekene selges sikkert ikke lengre der, men nye har sikkert kommet til. Det var en test som var gjort i Tyskland, mener jeg det var. Ellers så anbefaler jeg alle å se den engelske dokumentaren «Sannheten bak Temu». Anonymkode: 1363f...cf3 Men hvordan vet de forskjellen på om det er kjøpt på Temu, Nille, Europris, Normal, ClasOhlson, Rusta, Jysk, Zara, H&M? Anonymkode: 607e7...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #14 Del Skrevet 5. februar Ja jeg kommer til å fortsette å handle fra selgere som selger igjennom Temu, har kjøpt mye fint og er det noe jeg i fremtiden ønsker og det finnes på Temu så kjøper jeg det der. Det har jeg skrevet også i de 3000 andre trådene om Temu her på forumet. Anonymkode: 421e7...08c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå