Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i går sex med en eldre fyr, jeg kommer fra en bakgrunn hvor sex er tabu og noe man ikke snakker om. Og jeg har holdt sex veldig nært og deler det ikke ut til alle. Men i går så hadde jeg det med en eldre fyr jeg prater med (13 år eldre) og jeg følte det gikk greit, samtidig føler jeg hva i alle dager holder jeg på med. Jeg har det aldri med folk utenom forhold. Men her så går jeg over alle mine tidligere grenser, det går greit. Men jeg tenker mye på konsekvensene det kan føre til. Hva burde jeg tenke? Hva er rett Hva er galt. Jeg var trygg og han var god og hadde fokus på meg. Men det er ikke forhold, så jeg blir forvirret. Dette er helt nytt for meg. Det kan være vi gjør det igjen Men jeg vet ikke. Jeg vet ikke hva dette er og det er forvirrende.

Anonymkode: ace5c...fd5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😴

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første, alder spiller ingen rolle så lenge begge er over den seksuelle lavalder og det er samtykkende fra begge sider (men syns dog at man bør holde seg til sexpartnere som helst er minst 20 om man er 40+ selv)

For det andre, skal du ha seksuelt forhold uten å være i et kjærlighetsforhold må du være sikker på at det er noe du vil. Det er ikke feil å ha sex selv om man ikke er i et forhold - det er helt normalt. Min mening er at det er bedre å ha en man møter flere ganger - sexen blir bedre når man kjenner hverandre. Selv har jeg hatt sex med en som er 15 år eldre enn meg (vi var 50 og 65) og det var noe av den beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: 8ca6b...490

AnonymBruker
Skrevet

Fikk han komme i deg? Og hadde han hengeballer?

Anonymkode: f875d...dbe

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge begge er voksne, tenker jeg at du ikke har noe å bekymre deg over sånn rent aldersmessig. Og han høres ut som var god mot deg, og det er også veldig bra. At du er forvirra, kan jeg skjønne. Har du vokst opp i et miljø der sex er tabu, hadde det gjort noe fra eller til da om han var eldre enn deg, eller like gammel? Høres ut som det er det at du ikke er i et kjærlighetsforhold med ham, som plager deg? Det er ikke farlig å ha sex med noen man ikke er kjæreste med. Så lenge du er beskyttet, at begge vil og at det er godt, så er det bare å ha så mye sex du vil. Sunt og fint! Trives du med han fyren her, er det bare å gønne på. 

Anonymkode: 263eb...26e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg hadde i går sex med en eldre fyr, jeg kommer fra en bakgrunn hvor sex er tabu og noe man ikke snakker om. Og jeg har holdt sex veldig nært og deler det ikke ut til alle. Men i går så hadde jeg det med en eldre fyr jeg prater med (13 år eldre) og jeg følte det gikk greit, samtidig føler jeg hva i alle dager holder jeg på med. Jeg har det aldri med folk utenom forhold. Men her så går jeg over alle mine tidligere grenser, det går greit. Men jeg tenker mye på konsekvensene det kan føre til. Hva burde jeg tenke? Hva er rett Hva er galt. Jeg var trygg og han var god og hadde fokus på meg. Men det er ikke forhold, så jeg blir forvirret. Dette er helt nytt for meg. Det kan være vi gjør det igjen Men jeg vet ikke. Jeg vet ikke hva dette er og det er forvirrende.

Anonymkode: ace5c...fd5

Sex utenfor forhold er ikke for alle. Det virker som det er en slags "trend" å være såkalt frigjort seksuelt, å ha "pulevenner" og one-night-stands og alt mulig. Men mange foretrekker sex i trygge relasjoner med noen de er glad i.

Synes du skal tenke deg nøye om før du gjør det samme igjen (med han eldre fyren eller noen andre), det virker ikke som dette er det rette for deg.

Anonymkode: 56f9e...d8d

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Når du sitter igjen med så forvirrede og kaotiske følelser, samtidig som det åpenbart gnager på deg at han var veldig mye eldre, så er det ikke akkurat rakettforskning å forstå at du bør holde deg til en fast partner på din egen alder.

Du trenger ikke å påføre deg selv psykiske lidelser med vilje, liksom. 

Anonymkode: 3c2b5...f76

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ditt liv din kropp, du må leve slik du føler er rett for deg.

Jeg lever slik som er rett for meg, og hadde aldri datet ei som gjør slikt.

Anonymkode: bea2f...b61

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan man si.

Man kan også si at påfallende ofte man hører om damer som ligger med mange, og forteller om seksuell frigjøring og hva som er rett for de. Etter noen år med den livsstilen hører man om at de samme damene har opplevd overgrep eller har andre ting med psyken de har problemer med. 

Anonymkode: afb43...658

• Nyttig 4
Skrevet

Du må finne ut av hva som er rett for deg. Og gjør det før du tar ett valg om å ligge med noen som gjør at du nå tydeligvis har totalt kaotiske følelser. Forstår ikke helt hva du vil med HI. Du spør hva du burde tenke? Det du burde tenke er det du selv vil, en random sexpartnere burde ikke definere deg og heller ikke anonyme mennesker på nettet burde bestemme hva du skal tenke. Vil anbefale deg til å ta en pause og finne noen profesjonelle å snakke med dette om når det blir så kaotisk for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Hvis dere begge er voksne samtykkende, er alt lov. 

Anonymkode: fc7c6...639

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Feil, alt er ikke lov. Gå og kok huet ditt. 

Anonymkode: 5724c...b17

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ikke lov og hvordan koker man sitt eget hode?

Anonymkode: 10f76...3df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange creepy godt voksne her som helst skulle grabbet til seg venners barn så fort de får seg lappen.

Tenk litt mer før du møter han igjen, for jeg tror egentlig ikke du hadde sittet å grublet om dette var noe du likte. Da har du bare fokusert på å treffe han igjen fort, men noe ulmer.

Anonymkode: 6c833...611

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For det første, alder spiller ingen rolle så lenge begge er over den seksuelle lavalder og det er samtykkende fra begge sider (men syns dog at man bør holde seg til sexpartnere som helst er minst 20 om man er 40+ selv)

For det andre, skal du ha seksuelt forhold uten å være i et kjærlighetsforhold må du være sikker på at det er noe du vil. Det er ikke feil å ha sex selv om man ikke er i et forhold - det er helt normalt. Min mening er at det er bedre å ha en man møter flere ganger - sexen blir bedre når man kjenner hverandre. Selv har jeg hatt sex med en som er 15 år eldre enn meg (vi var 50 og 65) og det var noe av den beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: 8ca6b...490

Det er ikke så svart/hvitt. Det er noe utrolig ekkelt hvor eldre mennesker som utnytter andre som er mye yngre enn dem selv. Det er ikke rent sjeldent at det ligger psykiske problemer i bunn som gjør at yngre mennesker søker sex hos noen som er mye eldre. Daddy issues/mommy issues er ikke uvanlig. Problemet med dette er at den yngste parten kan oppleve å angre noe enormt når de blir eldre og innser at personen de hadde sex med, ikke brydde seg om de slik de trodde osv. 

Der er mange nyanser til dette. Jeg legger meg ikke bort i andres sexliv, men det er viktig å kalle en spade for en spade. Jeg er kvinne selv, og vet at de mennene som er 30 år eldre enn meg selv ikke ser på meg som noe annet enn et sexobjekt, selv om de er veldig flinke med ordene sine. Skulle bare mangle, de burde være kloke når de er så gamle. 

Jeg hadde mange fantasier om eldre menn når jeg var 20 år, i dag er jeg snart 30 år og jeg er så utrolig takknemlig og glad for at jeg ikke lå med noen av de. Disse fantasiene vet jeg hvor kom ifra; vanvittige daddy issues, som jeg fikk bearbeidet i terapi. 

Men nå mener jeg også at 13 års aldersforskjell ikke er sånn kjempe ille. Men det er forskjell på om den yngste er 17 år og den eldste 30 år, enn om den yngste er 35 år og den eldste 48 år. 

Den seksuelle lavalder er 16 år. De fleste er enige i at sex mellom en 16-åring og eksempelvis en 45-åring er spesielt. Menn er flinke til å skylde på biologien sin som de hevder er årsaken til at de vil ha sex med en 16-åring, men det er jo for å dekke over mangel på moral og verdier, fornuft og de sier bare rett ut at de er dyr. Det er ikke en positiv ting, faktisk heller skremmende og viser bare store emosjonelle mangler og intelligens. Når det kommer til kvinner så vet jeg ikke, jeg har ikke møtt så mange eldre kvinner som liker gutter nærme seksuelle lavalder.

Gjør som du vil ts, men husk hva kroppen din faktisk betyr. Hvem du deler den velger du selv, men tenk over hvordan følelser kan utarte seg i fremtiden og vurder nøye hva du gjør her og nå. Det er lov å kose seg, husk det. :) 

Anonymkode: 3d939...ac6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor sier man dette når det kommer til sex, men om det snakkes om rus, overspising/dårlig kosthold, hensynsløs atferd og diverse annet som kan skade ens helse både fysisk og psykisk, så ville svaret vært noe annet? 

Skrevet

Hvor gammel er du da?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor gammel er du?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Endret av Lt.Dan
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er ikke så svart/hvitt. Det er noe utrolig ekkelt hvor eldre mennesker som utnytter andre som er mye yngre enn dem selv. Det er ikke rent sjeldent at det ligger psykiske problemer i bunn som gjør at yngre mennesker søker sex hos noen som er mye eldre. Daddy issues/mommy issues er ikke uvanlig. Problemet med dette er at den yngste parten kan oppleve å angre noe enormt når de blir eldre og innser at personen de hadde sex med, ikke brydde seg om de slik de trodde osv. 

Der er mange nyanser til dette. Jeg legger meg ikke bort i andres sexliv, men det er viktig å kalle en spade for en spade. Jeg er kvinne selv, og vet at de mennene som er 30 år eldre enn meg selv ikke ser på meg som noe annet enn et sexobjekt, selv om de er veldig flinke med ordene sine. Skulle bare mangle, de burde være kloke når de er så gamle. 

Jeg hadde mange fantasier om eldre menn når jeg var 20 år, i dag er jeg snart 30 år og jeg er så utrolig takknemlig og glad for at jeg ikke lå med noen av de. Disse fantasiene vet jeg hvor kom ifra; vanvittige daddy issues, som jeg fikk bearbeidet i terapi. 

Men nå mener jeg også at 13 års aldersforskjell ikke er sånn kjempe ille. Men det er forskjell på om den yngste er 17 år og den eldste 30 år, enn om den yngste er 35 år og den eldste 48 år. 

Den seksuelle lavalder er 16 år. De fleste er enige i at sex mellom en 16-åring og eksempelvis en 45-åring er spesielt. Menn er flinke til å skylde på biologien sin som de hevder er årsaken til at de vil ha sex med en 16-åring, men det er jo for å dekke over mangel på moral og verdier, fornuft og de sier bare rett ut at de er dyr. Det er ikke en positiv ting, faktisk heller skremmende og viser bare store emosjonelle mangler og intelligens. Når det kommer til kvinner så vet jeg ikke, jeg har ikke møtt så mange eldre kvinner som liker gutter nærme seksuelle lavalder.

Gjør som du vil ts, men husk hva kroppen din faktisk betyr. Hvem du deler den velger du selv, men tenk over hvordan følelser kan utarte seg i fremtiden og vurder nøye hva du gjør her og nå. Det er lov å kose seg, husk det. :) 

Samme her, så sånn opp til alderen jeg har idag da jeg var yngre. Men nå når jeg er her, er det ikke noe spesielt i det hele tatt og jeg er glad jeg ikke gikk etter noen.

Glemmer at 16 er lovlig. Når noen ligger med noen på 18 er det sjokkerende nok, ligger de med noen på 16 vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Helt sinnsykt. 

Har sett mange kvinner liste seg ut av personer hulen sin i det siste, så tror ikke lenger det bare er menn. Men virkelig, det er så mange menn som sier sånnt som dette. De ser bare dumme ut, og direkte farlige. 

Føler jeg vil pensjonere meg fra å være menneske til tider, for galskapen som finnes er så hinsides. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her, så sånn opp til alderen jeg har idag da jeg var yngre. Men nå når jeg er her, er det ikke noe spesielt i det hele tatt og jeg er glad jeg ikke gikk etter noen.

Glemmer at 16 er lovlig. Når noen ligger med noen på 18 er det sjokkerende nok, ligger de med noen på 16 vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Helt sinnsykt. 

Har sett mange kvinner liste seg ut av personer hulen sin i det siste, så tror ikke lenger det bare er menn. Men virkelig, det er så mange menn som sier sånnt som dette. De ser bare dumme ut, og direkte farlige. 

Føler jeg vil pensjonere meg fra å være menneske til tider, for galskapen som finnes er så hinsides. 

Pervo hulen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...