AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Superorgasmen, finnes den? Forleden kveld tror jeg at typen fikk det, han var som besatt da det gikk for han. Det var lang teasing i forkant Anonymkode: bdb95...98c
Irak Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Om han syns det var en Superorgasme så var det det. Orgasmer er veldig individuelt. Man kan virkelig ikke svare på andre sine vegne slik. Jeg kan ihvertfall ikke det. Har gode orgasmer og er fornøyd med det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Absolutt, jeg pulte en gang ei jomfru uten kondom og den orgasmen var 10 ganger bedre enn noen orgasmer jeg noen gang har fått. Anonymkode: bfdaa...9a6
911 Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Vi gjør omtrent det samme hver gang, langt forspill med teasing og klining, men orgasmen kan bli totalt forskjellig fra gang til gang. Noen ganger blir det "oisan, der fikk jeg en utløsning gitt" til at jeg noen ganger kjenner det i hele kroppen og blir helt utmattet etterpå. Hyppigheten har ingen innvirkning. Hva som gir de ulike orgasmene vet jeg ikke, men "jakter" på disse optimale 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar 911 skrev (2 timer siden): Vi gjør omtrent det samme hver gang, langt forspill med teasing og klining, men orgasmen kan bli totalt forskjellig fra gang til gang. Noen ganger blir det "oisan, der fikk jeg en utløsning gitt" til at jeg noen ganger kjenner det i hele kroppen og blir helt utmattet etterpå. Hyppigheten har ingen innvirkning. Hva som gir de ulike orgasmene vet jeg ikke, men "jakter" på disse optimale 🙂 Typen opplever også forskjellige styrker og intensitet på orgasmene, men det ble spesielt intenst og varte lenge den her ene gangen. Har bare rukket å prøve 2 ganger, den første gangen nå natt til lørdag. Typen kom så hardt begge gangene at har helt utslått etter orgasmen. Vet derfor ikke så mye om dette vil variere? Vi og skal jakte de mest intense orgasmer for han, fått litt blod på tann her. ts Anonymkode: bdb95...98c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Irak skrev (5 timer siden): Om han syns det var en Superorgasme så var det det. Orgasmer er veldig individuelt. Man kan virkelig ikke svare på andre sine vegne slik. Jeg kan ihvertfall ikke det. Har gode orgasmer og er fornøyd med det. Ja han var helt slått ut å beskrev det selv som superorgasme. Han var helt slått ut, tok flere minutter før han begynte å puste normalt igjen. ts Anonymkode: bdb95...98c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar TS, er du 23 år og gutt? Bare lurer Anonymkode: c1b0b...f20
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): TS, er du 23 år og gutt? Bare lurer Anonymkode: c1b0b...f20 Hei. Nei jeg er kvinne 25, typen er 26. Hvorfor lurer du? ts Anonymkode: bdb95...98c
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Skrevet 5. februar Får selv tre typer orgasmer. Den vanligste er klitorisstimulert orgasme. Det er godt, men har kontroll på kroppen og lydene jeg lager. Vaginal orgasme er betydelig bedre, men oppnår dette sjeldent. Det ultimate som do er enda sjeldnere er kombinert klitoris og vaginal orgasme. Da mister jeg fullstendig kontroll på kropp og lyder. Vil vell kalle det er superorgasme🙈 Anonymkode: d2197...b69 2
Bamseklemmer Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Får selv tre typer orgasmer. Den vanligste er klitorisstimulert orgasme. Det er godt, men har kontroll på kroppen og lydene jeg lager. Vaginal orgasme er betydelig bedre, men oppnår dette sjeldent. Det ultimate som do er enda sjeldnere er kombinert klitoris og vaginal orgasme. Da mister jeg fullstendig kontroll på kropp og lyder. Vil vell kalle det er superorgasme🙈 Anonymkode: d2197...b69 Jo.. jeg vet jeg er nysgjærrig😅 Men vaginal-orgasme: Vet du om vaginalorgasmen din er tilknyttet stimulering av G-punktet? Eller treffer mannen din A-punktet, som ligger nær livmorsåpningen.. og får orgasme av det? Eller blir klittarmene dine stimulert i området vaginal åpning.. og får orgasme av det? En opphisselses-orgasme er det vel ikke? For slike orgasmer skjer jo uten direkte stimuli av klitten. Blandt annet stimuli metoder som kniping/-, brystvorter/-, navle/-, energi/- og tanke-orgasmer. Men selvfølgelig.. pkt 4 kan du jo også kombinere selv under sexen. Så enkelt som en tennende fantasi under sexen, kan være nok til å vippe deg over til orgasme😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 17.45): Får selv tre typer orgasmer. Den vanligste er klitorisstimulert orgasme. Det er godt, men har kontroll på kroppen og lydene jeg lager. Vaginal orgasme er betydelig bedre, men oppnår dette sjeldent. Det ultimate som do er enda sjeldnere er kombinert klitoris og vaginal orgasme. Da mister jeg fullstendig kontroll på kropp og lyder. Vil vell kalle det er superorgasme🙈 Anonymkode: d2197...b69 Høres ut til at du får de mest ultimate orgasmer, der flere typer orgasmer opptrer samtidig. Har faktisk selv opplevet noe lignende. Typen kan få to typer orgasmer samtidig. Men den for noen dager siden var helt vill. Anonymkode: bdb95...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå