AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:54 #1 Del Skrevet onsdag kl 07:54 Burde jeg være bekymret når samboer ser på youtube videoer om: hvilken biler for deg til å se attraktiv ut? tidliger har han også sett på: body game, der de sier at hvist du er trent med mye muskler vil du få damer som ikke kan motstå deg osv Føler han er for opptatt av å se attraktiv ut og han liker oppmerksomhet. Hvorfor skulle dette være så stor greie, når han har meg? Han får ufattelig mye oppmerksomhet fra meg vertfall takk❤️ Anonymkode: 16078...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:48 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:48 Fordi vi er i 2025. Det er slik vi er blitt: Dummere, lavere IQ og stadig mer selvopptatte. Anonymkode: 1d26c...ebc 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet onsdag kl 09:51 #3 Del Skrevet onsdag kl 09:51 (endret) Det kan jo være ren interesse for biler og trening. Det er youtubevideoer.. jeg hadde nok ikke reagert på det nei. Er det en stor greie eller lager du en stor greie av det? Endret onsdag kl 09:51 av Hannabanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:59 #4 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Er dette de verdiene du leter etter i en mann? Eller vil du ha en jordnær en? Jeg liker ikke sånne menn. Men de tror at vi damer liker det. Muskler, trening o.l. 🙄 Jeg hadde gått for den jordnære. Men alle har sin smak. Hvis det var andre damer du var bekymret for, så har han sikkert et oppmerksomhetsbehov, men jeg vet ikke om det betyr at han agerer ut på det. Mulig. Anonymkode: ef8ab...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:55 #5 Del Skrevet onsdag kl 11:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette de verdiene du leter etter i en mann? Eller vil du ha en jordnær en? Jeg liker ikke sånne menn. Men de tror at vi damer liker det. Muskler, trening o.l. 🙄 Jeg hadde gått for den jordnære. Men alle har sin smak. Hvis det var andre damer du var bekymret for, så har han sikkert et oppmerksomhetsbehov, men jeg vet ikke om det betyr at han agerer ut på det. Mulig. Anonymkode: ef8ab...445 Angrer på hva? Anonymkode: 16078...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:33 #6 Del Skrevet onsdag kl 12:33 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Angrer på hva? Anonymkode: 16078...3bd Jeg skrev ikke angrer noen plass. Eneste som ligner er er ordet agere. Som betyr å handle. Det er ikke sikkert han handler på det. At han vil gjøre noe. Anonymkode: ef8ab...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå