Gå til innhold

Hold in strømpebukse som gjør en forskjell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lagt på meg litt og skal på fest. Hvilken strømpebukse ser veldig fin ut og gjør meg fin og flott? 😅 

Tror jeg går for skjørt da bukser føles så ukomfortabelt, føler meg større i det.

Anonymkode: af93c...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt avhengig av hva du ønsker å oppnå... Er vel ingen strømpebukse som løser alle problemer? 🤷‍♀️

Hvis du ønsker en som strammer og løfter rumpa litt, samt holder inne litt mage, så kan jeg anbefale Oroblu Shock up. Hvis du har mest fokus på smalere midje, da ville jeg heller gått for vanlig strømpebukse med en high waist shapingtruse eller shaping body over. 

Anonymkode: e9f36...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er litt avhengig av hva du ønsker å oppnå... Er vel ingen strømpebukse som løser alle problemer? 🤷‍♀️

Hvis du ønsker en som strammer og løfter rumpa litt, samt holder inne litt mage, så kan jeg anbefale Oroblu Shock up. Hvis du har mest fokus på smalere midje, da ville jeg heller gått for vanlig strømpebukse med en high waist shapingtruse eller shaping body over. 

Dette med shaping body lurte jeg på også. Erfaringer?

Anonymkode: bcfec...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg synes body fungerer bra, har fra Spanx, Lindex og Skims. De gir en fin og mye smalere midje, og ingen valker og synlig trusekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg synes body fungerer bra, har fra Spanx, Lindex og Skims. De gir en fin og mye smalere midje, og ingen valker og synlig trusekant.

Bruker du bodyen som truse da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bruker du bodyen som truse da eller? 

Dropper truse hvis jeg har på body.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dropper truse hvis jeg har på body.

Var det jeg tenkte. Og strømpebukse utenpå body selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det jeg tenkte. Og strømpebukse utenpå body selvfølgelig. 

Nei, motsatt er bedre. Strømpebukse innerst, bodyen utenpå... da slipper du å tenke på at strømpebuksa siger ned eller får en rull rundt livet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, motsatt er bedre. Strømpebukse innerst, bodyen utenpå... da slipper du å tenke på at strømpebuksa siger ned eller får en rull rundt livet. 

Da må du ha et hull i skrittkilen da, ellers blir det vanskelig om du plutselig må tisse? (har forresten sett at det selges strømpebukser med åpning i skrittet, så kanskje beregnet på dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukser kan ha veldig god effekt, det som er vanskelig er str. f.eks. må en med lange ben ha str L eller xl. Hvis man ikke er størrelse L , vil ikke str L i hold in gi mye hold in. Så hold in strømpebukser passer bedre til noen kropper enn andre. Sånn er det med alle hold in produkter. 

Anonymkode: be700...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da må du ha et hull i skrittkilen da, ellers blir det vanskelig om du plutselig må tisse? (har forresten sett at det selges strømpebukser med åpning i skrittet, så kanskje beregnet på dette).

Du dra ruller vel strømpebuksen ned på lårene før du tisser? Ja, de fleste må plutselig tisse i løpet av dagen. Har aldri hørt om dette som et problem. Stay ups er kanskje et alternativ hvis det blir et problem og rulle ned strømpebuksen før man åpner bodyen. Strømpebukser med åpning i skitter er beregnet på og få en penis eller tunge inn der, mange som tenner på nylon og bruker dette under sex. Ja, du kan sikkert bruke strømpebukse med fransk åpning over bodyen så du slipper og ta ned strømpebuksen før du åpner bodyen når du plutselig må tisse. Vet ikke om dette er forsøkt i forbindelse med maks latskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukser kan ha veldig god effekt, det som er vanskelig er str. f.eks. må en med lange ben ha str L eller xl. Hvis man ikke er størrelse L , vil ikke str L i hold in gi mye hold in. Så hold in strømpebukser passer bedre til noen kropper enn andre. Sånn er det med alle hold in produkter. 

Var ikke slik før i tiden. Husker den gangen de lagde strømpebukser i Sverige (Malmø Strumpfabrikk?) Vinetta eller hva de het. Der kunne man velge kombinasjoner med forskjellige størrelser på fot og selve buksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dra ruller vel strømpebuksen ned på lårene før du tisser? Ja, de fleste må plutselig tisse i løpet av dagen. Har aldri hørt om dette som et problem. Stay ups er kanskje et alternativ hvis det blir et problem og rulle ned strømpebuksen før man åpner bodyen. Strømpebukser med åpning i skitter er beregnet på og få en penis eller tunge inn der, mange som tenner på nylon og bruker dette under sex. Ja, du kan sikkert bruke strømpebukse med fransk åpning over bodyen så du slipper og ta ned strømpebuksen før du åpner bodyen når du plutselig må tisse. Vet ikke om dette er forsøkt i forbindelse med maks latskap. 

Nå var jo dette myntet på hun over her som mente man skulle ha strømpebuksa UNDER bodyen. Da blir saken en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå var jo dette myntet på hun over her som mente man skulle ha strømpebuksa UNDER bodyen. Da blir saken en annen?

Det finnes ingen fasitsvar på dette. Min kroppsform , med brede hofter og smal midje er det best med strømpebuksa under bodyen. Nei, det blir ingen annen sak. Først knepper jeg opp bodyen , så ruller jeg strømpebuksen ned , så tisser jeg. Hvis jeg har bodyen innerst så ruller jeg først strømpebuksa ned så knepper jeg opp bodyen og så tisser jeg. Det blir akkurat like mye jobb, uansett hvilken variant du velger. Blir det for komplisert og slitsomt er sikkert en pulestrømpebukse fra Kondomeriet du bare kan tisse gjennom hullet i en fin løsning.. eller egentlig tror det fort kan bli sølete, så om dette skulle være et reelt problem må jo stay ups være bedre . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Var ikke slik før i tiden. Husker den gangen de lagde strømpebukser i Sverige (Malmø Strumpfabrikk?) Vinetta eller hva de het. Der kunne man velge kombinasjoner med forskjellige størrelser på fot og selve buksen. 

Foten? Hva i alle dager har foten med saken og gjøre? Hvis du velger strømpebukse i str L med str 37 i foten så får du bra hold in effekt på magen ? 
Vinetta eksisterer, de har gode hold in truser i tykk nylon. Aldri hørt om disse strømpene med ulik str i foten. Bare sokker og knestrømper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Foten? Hva i alle dager har foten med saken og gjøre? Hvis du velger strømpebukse i str L med str 37 i foten så får du bra hold in effekt på magen ? 
Vinetta eksisterer, de har gode hold in truser i tykk nylon. Aldri hørt om disse strømpene med ulik str i foten. Bare sokker og knestrømper. 

Du ser hva som står på disse pakningene eller?img2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bodyene har knepping i skrittet... Så null stress å gå på do...☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ser hva som står på disse pakningene eller?img2

Ja. Jeg ser ingen ting om hold in? Skjønner fortsatt ikke hva skostørrelsen har med hold in effekten og gjøre. 
sånn bortsettfra spydighetene og at jeg ikke ser sammenhengen , takk for bildet, jeg kjente ikke til disse strømpene. Er det tilbake til 80- tallet? Ser jeg riktig at de kostet 14 kr 😂 

det er uansett sånn at jeg og andre som har lange ben og er slanke får liten effekt av holdin strømpebukser når vi må ha L. Skostørrelse spiller ingen rolle. Vinetta har noen fine hold in truser man kan ha over strømpebuksa . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikkje kjøp den for liten. Hadde en hold in truse, som var helt flott når jeg sto oppreist, men fikk jævlig vondt i magen når jeg satt. Så pass på at den holder inn, men ikke tar livet av deg.

Anonymkode: e4d7b...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...