Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 metroseksuelle kvinner og menn er gjerne attraktive, spennede og sexy de, betinget av at de har smak og stil og ikke er for OTT. Men som vi alle vet....smaken er som baken...
Wonderwoman Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 De er ikke attraktive for meg heller. En mann skal være mandig. Joda, han må være ren og velstelt, men altfor velpleide og glatte karer appellerer ikke til denne jenta.
Gjest Stell@ Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 nei. de er stygge. uansett hvordan de ser ut under sminken.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har litt problemer med at mannen skal bruke lenger tid og mer ressurser på utseesndet enn det jeg selv gjør. Så metroseksuelle menn er så absolutt ikke noe for meg
Orestes Skrevet 7. mars 2006 #12 Skrevet 7. mars 2006 Det vil alltid være noen som synes de er det, og noen som synes de ikke er det. Det enkleste vil vel da være å fremstå slik man selv ønsker å være, også satse på å treffe jenter som liker deg som du er, enten det er metroseksuell eller barsk skogsarbeider-typen?
Abr@xas Skrevet 8. mars 2006 #13 Skrevet 8. mars 2006 Jeg foretrekker menn som er opptatt av hvordan de tar seg ut, men metroseksuell blir nok noe over grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå