AnonymBruker Skrevet 6. februar #21 Del Skrevet 6. februar Nei, men noen har gjort det med meg. Anonymkode: cab88...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 6. februar #22 Del Skrevet 6. februar Nei, jeg har ikke psykopatiske trekk. Så lavt nekter jeg å synke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #23 Del Skrevet 6. februar Nei, jeg har aldri tenkt tanken engang. Jeg har derimot opplevd å ha en leder som aktivt gikk inn for å sabotere. Anonymkode: ec1b4...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #24 Del Skrevet 6. februar Ja. Vedkommende var ordentlig fæl og slem mot de hun ikke likte (som var de fleste), gadd ikke gjøre oppgavene sine og skapte daglig merarbeid for oss andre, og hun slapp alltid unna med alt fordi hun var sjefens gullunge. Anonymkode: 132c5...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kind_or-nice Skrevet 6. februar #25 Del Skrevet 6. februar Nei Men ble utfryst i flere år. Opplevd baksnakking, dårlig rykte, anklager, nye ansatte fikk advarsel fra en gruppe kollegaer mot å samarbeide med meg. Til tross for å være helt alene i avdelingen, leverte jeg likevel en kjempegod resultat og søkte den drømme jobben min. Skulle være mentor for en frekk nyansatt som kom med nedlatende kommentarer på arbeidet mitt i disse årene. Da nølte jeg ikke å ta sykemelding ut oppsigelsestiden. Takket være vedkommende fikk jeg endelig tid til å slappe av og storkose meg før jeg begynner i den nye jobben. Alt har sin mening 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #26 Del Skrevet 7. februar Nei, det har aldri falt meg inn. Anonymkode: 632ae...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #27 Del Skrevet 7. februar Flere personer har gjort det mot meg. Det har fått veldig store konsekvenser for meg. Anonymkode: f7b60...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #28 Del Skrevet 7. februar Det må gjøres mye mer mot mobbing i arbeidslivet. Mange irriterer seg over antall sykemeldte, men hva med de som blir sykemeldt på grunn av j*vlige kollegaer og sjefer med psykopatiske trekk? 86000 mennesker oppgir å bli mobbet på arbeidsplassen sin. https://www.nrk.no/rogaland/86.000-voksne-opplever-mobbing-pa-arbeidsplassen_-viser-rapport-fra-arbeidstilsynet-1.15283097 Anonymkode: 47529...e1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. februar #29 Del Skrevet 7. februar Nei, ikke for å være slem eller "for egen vinning", men ja, jeg har en gang sørget for at en vikar måtte gå. Jeg holdt kurs for nyansatte vikarer og ga dem opplæring i vårt kundesystem på data, og den ene unge kvinnen som satt i kurslokalet, holdt ikke øye med dataskjermen og fulgte ikke med på det jeg sa i det hele tatt. Hun satt bare med nesa i mobilen, hele tiden, og syslet med egne greier. Kunne selvsagt ikke svare på noe når jeg stilte henne spørsmål om ting jeg hadde nettopp stått og gjennomgått. Jeg ga henne litt slack fordi hun var litt ung (tidlig i tyveårene), og ba henne legge vekk mobilen "for dette er ikke et klasserom, men en bedrift der dere skal gjøre en jobb dere får lønn for". Første gang, andre gang, tredje gangs advarsel.... hun bare fortsatte. Da hun etter tredje gangs advarsel nok en gang tok opp mobilen og bare satt hele formiddagen med den under nesa i kursrommet, ble jeg skikkelig irritert av hele opplegget. Hun dugde ikke, rett og slett, og ga tydeligvis blaffen i beskjeder og opplæring. Så i lunsjpausen gikk jeg og snakket med min nærmeste leder, og fortalte dette, og sa rett ut at jeg ikke mente hun fortjente noen jobb hos oss etter dette. Vikaren med mobilen måtte slutte, og fikk ikke jobb hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå