AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Har hørt og lest at denne er helt lik Chanel chance sin parfyme så fikk lyst å prøve. Finnes den på Normal fortsatt? Anonymkode: e50b9...3ca 1
Kaneel Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hørt og lest at denne er helt lik Chanel chance sin parfyme så fikk lyst å prøve. Finnes den på Normal fortsatt? Anonymkode: e50b9...3ca Den ligner nada på chanel sin, men god likevel 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Ja, jeg kjøpte den på normal istad. Anonymkode: 671d6...056 1
laperla Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Har sett den ved flere ulike Normal nå, så tenker TS vil finne den. Men som noen nevner, hvis du tror det er en god dupe for Chance fra Chanel blir du skuffet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar laperla skrev (12 timer siden): Har sett den ved flere ulike Normal nå, så tenker TS vil finne den. Men som noen nevner, hvis du tror det er en god dupe for Chance fra Chanel blir du skuffet. Men har lest her inne at den ligner Chanel sin, eue de tendre. Anonymkode: e50b9...3ca
Kaneel Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 10.28): Men har lest her inne at den ligner Chanel sin, eue de tendre. Anonymkode: e50b9...3ca Det stemmer overhode ikke 😂😅 det vil du se om du søker på duft notene dens og ikke minst når du lukter på den 😂 la rive sin eneste Chanel dype er for coco madimosell og heter noe med Isabell
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Skrevet 7. februar Kaneel skrev (4 timer siden): Det stemmer overhode ikke 😂😅 det vil du se om du søker på duft notene dens og ikke minst når du lukter på den 😂 la rive sin eneste Chanel dype er for coco madimosell og heter noe med Isabell Her: Anonymkode: e50b9...3ca
AnonymBruker Skrevet 7. februar #10 Skrevet 7. februar Kaneel skrev (4 timer siden): Det stemmer overhode ikke 😂😅 det vil du se om du søker på duft notene dens og ikke minst når du lukter på den 😂 la rive sin eneste Chanel dype er for coco madimosell og heter noe med Isabell Ojojoj! Du har faktisk svart her selv 😅😅😅 Anonymkode: e50b9...3ca
Kaneel Skrevet 7. februar #11 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ojojoj! Du har faktisk svart her selv 😅😅😅 Anonymkode: e50b9...3ca Jepp og da vil du forstå hvorfor jeg svarer deg det IKKE er en chanel dupe i det hele tatt også 😂😂
AnonymBruker Skrevet 10. februar #12 Skrevet 10. februar Jeg kjøpte den i dag pga denne tråden, 33 kr liten flaske så tok sjansen. Den lukter godt den 😊 Anonymkode: 7cbe1...44d
AnonymBruker Skrevet 21. februar #13 Skrevet 21. februar Kaneel skrev (På 7.2.2025 den 18.50): Jepp og da vil du forstå hvorfor jeg svarer deg det IKKE er en chanel dupe i det hele tatt også 😂😂 Omg! Du hadde rett. Den var forferdelig 😂😂😂 Anonymkode: e50b9...3ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå