AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #1 Skrevet 5. februar 2025 Hei. Føler dette er tidenes flaueste og rareste problem😂. Har den siste tiden fått mer fet T sone i ansiktet. Den «svetta» som er på siden inntil nesa lukter så grusomt, det lukter råttent. Dette har jeg aldri opplevd før, er også mer svett der enn før. Har noen av dere opplevd dette, og hva var årsaken? Håper det er noen hudpleiere eller noen andre med erfaring her🤞🏻 Anonymkode: d79bd...c9d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #2 Skrevet 5. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Føler dette er tidenes flaueste og rareste problem😂. Har den siste tiden fått mer fet T sone i ansiktet. Den «svetta» som er på siden inntil nesa lukter så grusomt, det lukter råttent. Dette har jeg aldri opplevd før, er også mer svett der enn før. Har noen av dere opplevd dette, og hva var årsaken? Håper det er noen hudpleiere eller noen andre med erfaring her🤞🏻 Anonymkode: d79bd...c9d Går du på noe medisiner eller kosttilskudd? Anonymkode: bb9e5...d72
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #3 Skrevet 5. februar 2025 Nei, jeg gjør ikke det. Anonymkode: d79bd...c9d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #4 Skrevet 5. februar 2025 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Går du på noe medisiner eller kosttilskudd? Anonymkode: bb9e5...d72 Nei, jeg gjør ikke det Anonymkode: d79bd...c9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå