AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Jeg har nylig fått jobb som selger innen maskiner og verktøy. Fått grunnlønn på 450.000kr i året. Er 32 år og jobbet med salg i totalt 5 år (uten fagbrev innen salgs feltet). For hvert salg får jeg 10%, men tidligere resultater i teamet viser dessverre dårlig med salg på beløper over 5000kr. Jeg håper naturligvis at jeg kan komme inn som et godt tilskudd og bli en god selger. Er litt misfornøyd med lønnen, trodde den var høyere som selger eller potensielt har gode muligheter for det. Har en nabo som jobber innen bilbransjen, han tjener 650.000kr. En annen bekjent jobber i et firma som selger og tjener rundt 500.000, med bonusordning hver 3. måned på 80.000kr… Skjønner at bransjer og erfaring varierer. Men hva er vanlig selgerlønn? Finner så lite om dette og hva jeg på sikt potensielt kan tjene. Noen som vet? Og i hvilke yrker? Blir litt stressa for om jeg har fått en dårlig årslønn og litt lurt mot hva jeg egentlig kanskje skulle hatt.. men aner ikke? Anonymkode: 95043...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå