AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Har fått konstantert at ett sting er løsnet etter klipp, så nå ser det ut som jeg har et åpent hull mellom vagina og rumpe. Ser helt grusomt ut. De mente det skulle gro men nå er det gått 15 dager og det er fortsatt likt. Har noen andre erfaring med dette? Har oppfølging snart men er redd de mener jeg skal gå rundt slik som dette. Fikk beskjed at det «kun» var i huden og ikke i musklene at det var løsnet Anonymkode: 161c0...507
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Det skjedde med meg også. Jeg var hos fastlege og på legevakt (var begynnende infeksjon), alle bare «dette vil gro av seg selv». Dro så privat til en kvinnelig gynekolog jeg vet er dyktig på dette, og hun sa at dette aldri hadde ordnet seg selv. Fikk bedøvelse, hun kuttet noe mer opp, og sydde på ny. Etter to (!!) dager var alt grodd og all smerte borte. De 2000 kr for denne konsultasjonen er den beste avgjørelsen ever! Søk privat hjelp hos gynekologer med lang erfaring fra fødeavdeling er mitt tips! Anonymkode: ff9bd...adf 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Jeg ble også klippet! Er vanlig at det ikke blir komplikasjoner etterpå, spesielt om det er jordmødre og ikke gynekologer som har sydd deg etterpå. Anonymkode: ff9bd...adf
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble også klippet! Er vanlig at det ikke blir komplikasjoner etterpå, spesielt om det er jordmødre og ikke gynekologer som har sydd deg etterpå. Anonymkode: ff9bd...adf ? Anonymkode: 21fdc...696
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det skjedde med meg også. Jeg var hos fastlege og på legevakt (var begynnende infeksjon), alle bare «dette vil gro av seg selv». Dro så privat til en kvinnelig gynekolog jeg vet er dyktig på dette, og hun sa at dette aldri hadde ordnet seg selv. Fikk bedøvelse, hun kuttet noe mer opp, og sydde på ny. Etter to (!!) dager var alt grodd og all smerte borte. De 2000 kr for denne konsultasjonen er den beste avgjørelsen ever! Søk privat hjelp hos gynekologer med lang erfaring fra fødeavdeling er mitt tips! Anonymkode: ff9bd...adf Hvor i Norge var dette? Og hvordan visste du at gynekologen var flink på dette med rifter? Vurderer å bestille selv men redd jeg havner hos noen som ikke har peiling Anonymkode: 161c0...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå