Gå til innhold

Jobb intervju / internutlysning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært i min jobb nå i noen år og stor trives. Har fått mye kunnskap og gjør en god jobb. For noen uker tilbake la selskapet ut en internutlysning til en annen ledig stilling, og denne stillingen er rett og slett drømmejobben. Har selvfølgelig søkt på denne.

Har vært så heldig at de vil ha meg på intervju snarest. Har dere noen gode råd og tips på hvordan jeg kan skille meg ut i forhold til andre kandidater? :)

Anonymkode: 93b01...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sannsynligvis får du samme spørsmål som de andre. Men når du skal eks beskrive om deg selv så kan du eks legge inn mer disse punktene som handler om hvordan du opplever deg selv i den bedriften og hvilke tilbakemeldinger.

Du ønsker eks å utvide din kompetanse internt fordi du trives godt og der det er et firma du gjerne ønsker å være med på å bygge videre. Du kan i tillegg mange av rutiner og verdisett osv. Bistå i samarbeid fordi du allerede er kjent. 

Selge litt inn ikke bare dine personlige drømmer, men også hva de får av deg som har allerede erfaring med det arbeidsstedet. 

Dersom du klarer å smutte inn noe at du kan godt tenke deg karriere internt er dette noe ledelse ofte liker veldig godt :)

Anonymkode: adea3...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...