AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Beklager litt nasty bilde, men kanskje noen har opplevd det samme. Og ja jeg skal kontakte hudlege, men tenkte bare høre om noen har blitt behandlet for samme problem For noen mnd siden så fikk jeg 2 små litt rødlige utvekster på leggen, den ene på bildet begynte jeg å pelle på for noen uker siden og det virker som det er litt betent. Har prøvd å smøre med sårsalve og ha plaster på de siste dagene. Jeg har heller ikke barbert leggene på flere uker, og bruker bodylotion hver dag. Kan det være inngrodd hår? Og hvordan behandler man det, er det laser? Anonymkode: 117c8...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar Ingen som vet hva dette kan være? Anonymkode: 117c8...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Del Skrevet 6. februar Vanskelig å se for det er litt for mye avstand, men jeg lurer på om du har et «søkke» rundt såråpningen? For meg ser det ut som en mini abcess. Anonymkode: ed095...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Del Skrevet 6. februar Har du prøvd bacimycin? Anonymkode: 8b5f7...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå