AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden De er unge. 18-20 år. Ikke ekstrem allergi. Er mexiakansk ok? Hvordan er de glutenfrie tortillalefsene? Anonymkode: a5d1b...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Mexicansk er ok! Bare dobbeltsjekk at det ikke er gluten i krydder og annet tilbehør. Glutenfrie lefser er dyre, men noen er gode. De fra Old el paso er å anbefale. Er en del fra andre merker som smaker papp, så ville kanskje forsikret meg om at de du kjøper er spiselige 😅 Anonymkode: 2ddb2...ac9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Cøliaki er cøliaki. Enten tåler man det, eller så tåler man det ikke. Lefsene til Old El Paso er gode. Anonymkode: 7919b...b12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hva med en chili sin/con carne med ris til? Og f.eks. guacamole, en salat som pico de gallo og nachochips? Sistnevnte er ofte glutenfri siden de er laget av maismel, men sjekk innholdsfortegnelsen. Da får du naturlig glutenfri mat uten å måtte kjøpe glutenfrie produkter. De tortillalefsene som jeg har prøvd som var glutenfrie, var grusomme. Anonymkode: 54a68...6da 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med en chili sin/con carne med ris til? Og f.eks. guacamole, en salat som pico de gallo og nachochips? Sistnevnte er ofte glutenfri siden de er laget av maismel, men sjekk innholdsfortegnelsen. Da får du naturlig glutenfri mat uten å måtte kjøpe glutenfrie produkter. De tortillalefsene som jeg har prøvd som var glutenfrie, var grusomme. Anonymkode: 54a68...6da Mens jeg elsker Old el paso sine gf lefser - smaken er som baken. Jeg ville hørt med hva de liker å spise, oj. Taco pleier å være good, også kan du ha tacoskjell i tillegg hvis de heller vil ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Enten har man cøliaki eller ikke. Disse er noen som ikke spiser gluten fordi det er in. Mest sannsynlig vet de ikke hva gluten er. Masse en kan lage, chili con carne f.eks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg lager i alle fall veldig mange retter som ikke inneholder gluten, så ville holdt meg unna de man må ha en erstatning. Ville gått for en rett med ris, evt potet. Da har man veldig mye å velge mellom. Anonymkode: ab562...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden For meg reagerer jeg minst på ris, grønnsaker, kyllingfilet eller ren fisk. Så er det bare å finne en vri på dette da. Jeg syns det er veldig godt med bacon rundt kyllingen, ris og https://meglerfru1.blogg.no/1499720415_kyllingsaus__glutenfri_lavkarbo.html den sausen. I blant tar jeg ovnsbakte tomater i stedet for grønnsaker. Anonymkode: 95269...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Takker for alle svar. Går kanskje for meksikansk. Kjenner ikke gjesten med allergi. Fikk bare vite det måtte være glutenfritt. Så kjører 100% sikkert i mangel på mer info👍 Trådstarter. Anonymkode: a5d1b...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg reagerer jeg minst på ris, grønnsaker, kyllingfilet eller ren fisk. Så er det bare å finne en vri på dette da. Jeg syns det er veldig godt med bacon rundt kyllingen, ris og https://meglerfru1.blogg.no/1499720415_kyllingsaus__glutenfri_lavkarbo.html den sausen. I blant tar jeg ovnsbakte tomater i stedet for grønnsaker. Anonymkode: 95269...20b 👍 Anonymkode: a5d1b...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå