AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Og skal få penger fra nav, ikke arbeidsgiver. Hvor lang tid tok det fra du søkte om penger og inntektsmelding var sendt til nav, til du fikk penger? Sies maks 8 uker nå, men håper virkelig det er kortere…… Anonymkode: 9d191...175
C-girl Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Jeg fikk fattet vedtak dagen etter jeg sendte søknad til nav. Fikk utbetalt et par dager senere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Søkte i begynnelsen av november. Vedtak og penger i begynnelsen av januar. Fikk beskjed om åtte ukers behandlingstid, ble ni uker. Alt fra arbeidsgiver ble sendt i det jeg søkte. Anonymkode: e9fc1...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og skal få penger fra nav, ikke arbeidsgiver. Hvor lang tid tok det fra du søkte om penger og inntektsmelding var sendt til nav, til du fikk penger? Sies maks 8 uker nå, men håper virkelig det er kortere…… Anonymkode: 9d191...175 Fikk beskjed om forventet behandlingstid på 8 uker jeg også😞 Håper jo på at det skal gå raskere, men jeg tviler… Anonymkode: dd918...af0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fikk beskjed om forventet behandlingstid på 8 uker jeg også😞 Håper jo på at det skal gå raskere, men jeg tviler… Anonymkode: dd918...af0 Jeg fikk faktisk utbetaling idag, 2 uker etter jeg søkte! Så da er det håp for deg og 🙏🏻 Anonymkode: 9d191...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå