AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Jeg har hørt på podkast i årevis, men har den siste tiden fått øynene opp for lydbøker også😍 hører på det omtrent konstant når jeg har mulighet, når jeg rydder, vasker, lager middag, går tur med hunden, til og med når jeg sminker meg😅 er helt hekta. Har nylig hørt alle bøkene til Egil Foss Iversen om Theodor Solomonsen, de som starter med "dødelig". Syntes de er så letthørte, spennende og enkle å følge med på. Gir også motivasjon for å vaske litt ekstra😅 Men nå har jeg som sagt hørt alle, og er på leit etter noe lignende. Gjerne krim, men er åpen for andre forslag også! Men det må være spennende👏 Noen gode forslag? Anonymkode: 9922c...c5e
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Spotify - Tracks av BBC Radio 4 (audio-drama) Veldig spennende og krim-ish. Fabel: Pascal Engman (Vanessa Frank-serien) Bernad Minier - Martin Servaz-serien) Arne Dahl - Serien om A-gruppen Anonymkode: 94684...828
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Jussi adler-olsen, Jørgen jæger og Stefan Ahnhem er mine favoritt forfattere. Anonymkode: 72e7d...9d9
Lesehest1 Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Bøkene om Karen Pirie av Val McDermid og bøkene til Trude Teige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå