AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har flere ulike vannfaste mascara'er, men i vær og vind, aktivitet og svette, kaldt og varmt, så slår det ALDRI feil at jeg er svart under øynene når jeg ser meg i speilet. Det er så flaut.. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Har til og med lett etter gjennomsiktig mascara på nett, men finner ingenting.. Anonymkode: c8959...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #2 Del Skrevet 47 minutter siden Hva med mascara som fjernes med varmt vann? Jeg har sjeldent det problemet men jeg bruker å ha lett pudder over og under øynene for å hindre det, samt jeg trener aldri med sminke så lite erfaring der.. Men tror jeg ville prøvd en tube mascara kanskje? De sitter som regel greit også må du "løse" de opp i varmt vann. Har en serum mascara fra et svensk merke jeg liker som er bygget opp sånn tror jeg, men husker ikke navnet i farta.. Tror også Idun har en som skal være grei? Anonymkode: c52af...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #3 Del Skrevet 42 minutter siden Bruker denne, aldri opplevd at den renner: kicks.no bruker du oljer eller kremer rundt øynene? Vannfast mascara løser seg kun opp i fett, ikke vann. Anonymkode: fb992...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå