Gå til innhold

Til dere andre lesbiske: Hva slags damer liker dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg liker ekstroverte, snille, intelligente damer som er mer tradisjonelle/ordinære :)

Anonymkode: 8299e...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

PS: Bifile kan selvfølgelig også svare i tråden :P

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ååååå herregud er det en overkåt gris som har startet denne tråden???? De liker vel like mange forskjellige damer som hetorile menn gjør, alle slags typer da. Har du ingenting annet å bry deg om enn dette i en verden hvor så mye ordentlig skjer???? Få deg en hobby

Anonymkode: 26473...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ååååå herregud er det en overkåt gris som har startet denne tråden???? De liker vel like mange forskjellige damer som hetorile menn gjør, alle slags typer da. Har du ingenting annet å bry deg om enn dette i en verden hvor så mye ordentlig skjer???? Få deg en hobby

Hæ? Nei? Jeg mente det ikke på en seksuell måte engang. Og jeg er ikke en mann! 

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Var det ekstrovert, snill, intelligent eller tradisjonell/ordinær som avslørte denne overkåte grisen? 🤔

Skal ikke lesbiske/bifile få prate om hva de ser etter i damer? Det er en helt normal samtale for hetero å ha. Ofte tråder som spørr hva menn ser etter I damer, damer ser etter i menn.

Anonymkode: 24d5d...d89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...