jordbær86 Skrevet tirsdag kl 19:49 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 Fortell gjerne! Husker at jeg trodde korttids barnehage het korttiss Barnehage 🙄😅 Kakao trodde jeg het kakko 🙂 Noen sa blåbærskogen så fort at jeg trodde de sa blåbæsjskogen 🙄😅 7up brusen trodde jeg het Sup og det trodde jeg lenge 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet tirsdag kl 19:59 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 Da jeg var veldig ung, for ung til å høre om voksenting så ble jeg fortalt at et familiemedlem drev stoff. Jeg skjønte ikke at stoff skulle være noe problem, så for meg silke og slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 08:17 #3 Del Skrevet onsdag kl 08:17 Jeg kalte pizza for pissa når jeg var veldig ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet onsdag kl 08:25 #4 Del Skrevet onsdag kl 08:25 Jeg trodde stasjonsvogn (altså bil med stort bagasjerom) het tomatbil.... aner ikke hvor jeg tok det fra, men jeg gikk rundt og trodde den typen biler het tomatbiler. Lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 08:38 #5 Del Skrevet onsdag kl 08:38 Når jeg var 6 år gammel så trudde jeg at hull i hodet var et faktisk hull i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå