Gå til innhold

Mistet en veldig gammel gullring :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har avet en gullring med rosa stein fra min oldemor som er over 100 år gammel. Var skikkelig redd for den! Sist jeg hadde så den hadde jeg den på badet, ved vasken - fordi jeg skulle dusje. Det er derimot ikke mulig at den har falt ned i vasken, da vasken er konstruert slik at det ikke går an.

Den forsvant bare i løse luften for noen måneder siden, og da bodde vi hos noen venner på et småbruk mens vi ventet på overtagelse. Det føles IKKE sannsynlig at den kan være stjålet, da de ikke er av den sorten overhode. Det er ingen andre som har hatt tilgang til huset enn dette paret, og tenker at mye annet av verdi også kunne forsvunnet dersom det var tyveri (?). 

Men, jeg spurte til og med taroten min - etter å ha endevendt hele huset - og fikk da Seven of Swords som svar på hva som har skjedd med ringen... Kan noen hjelpe meg å se? 🙏

Anonymkode: 587e5...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan mannen din ha noe med det å gjøre?

Jeg tror den er tatt, men ikke med ond hensikt.

Kan han for eksempel ha tatt den for å måle ringstørrelse, tatt den til gullsmed for å bytte stein, eller noe slikt?

Anonymkode: ec0e3...a39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 17.11):

Kan mannen din ha noe med det å gjøre?

Jeg tror den er tatt, men ikke med ond hensikt.

Kan han for eksempel ha tatt den for å måle ringstørrelse, tatt den til gullsmed for å bytte stein, eller noe slikt?

Anonymkode: ec0e3...a39

Ekspander  

Skulle ikke forundre meg!!
Han har nok ikke tatt den for å gjøre det, da han allerede har skaffet både forlovelsesring og giftering i fjor. Han er ikke typen til å stjele, så vidt jeg vet heller. Ts

Anonymkode: 587e5...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...