AnonymBruker Skrevet 5. februar #21 Del Skrevet 5. februar Bra tråd dette. "Funker ikke" "Funker nå" Repeat 😂😂😂 Anonymkode: d2f69...819 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. februar #22 Del Skrevet 5. februar Funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #23 Del Skrevet 5. februar Frida skrev (3 timer siden): Funker nå Ikke hos meg Anonymkode: 46ebd...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #24 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det har vært sånn iflere dager, har ikke noe med skytingen å gjøre. Anonymkode: 46ebd...cdc Da er det hos deg feilen ligger, jeg "bor" på Flashback og hadde kun trøbbel etter at skytingen brøt ut. Nå har de fått opp en ekstra server. Anonymkode: def0c...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #25 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bra tråd dette. "Funker ikke" "Funker nå" Repeat 😂😂😂 Anonymkode: d2f69...819 Tenkte akkurat det samme, godt gjort å vinne «dagens mest meningsløse tråd» på Kg, men denne klarte det! Anonymkode: 8989e...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 5. februar #26 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det hos deg feilen ligger, jeg "bor" på Flashback og hadde kun trøbbel etter at skytingen brøt ut. Nå har de fått opp en ekstra server. Anonymkode: def0c...656 Kan man skrive på norsk der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #27 Del Skrevet 6. februar Maia70 skrev (7 timer siden): Kan man skrive på norsk der? Ja det kan du. Mange som gjør det. Flere «norske» tråder der inne. Anonymkode: dbd53...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #28 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da er det hos deg feilen ligger, jeg "bor" på Flashback og hadde kun trøbbel etter at skytingen brøt ut. Nå har de fått opp en ekstra server. Anonymkode: def0c...656 Ja jeg vet da pokker, alt annet funker helt normalt. Flashback er fortsatt nede. Kun hovedsiden, uansett hva jeg klikker på får jeg "error".... tom. når jeg oppdaterer. Anonymkode: 46ebd...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå