Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da vi ble sammen for mange år siden ville jeg ha sex flere ganger i uken, men han synes at 2 ganger i uken var for mye. Da var vi ikke fylt 30 en gang. Pga følelsen av at jeg var "nymfoman" som han drev og tulla og sa til meg, så tenkte jeg at jeg var for pågående og trakk meg tilbake. Etter hvert la jeg merke til at han ikke var flink til å vaske seg og luktet ikke godt når jeg ville være spontan osv. Vi fikk barn, giftet oss og jeg ville satse på en godhjertet mann og ikke på en alfa type som var utro. 

Men altså... Han har så lite sexlyst at jeg har blitt ganske død seksuelt selv også. Vil heller ikke såre han og være utro, men må si at jeg tørster etter enkelte mannfolk som jeg finner flotte å se på. Kommer ikke til å handle på det vel og merke, men hjelpe meg tankene mine iblant. Skammer meg over det og vil ikke være slik. Hvis noen tenker at jeg har latt meg forfalle, og at det er derfor han er uinteressert, så har jeg ikke det. Jeg trener flere ganger i uken og er sprekere nå enn da vi ble sammen. 

Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Er liksom låst til denne mannen som jeg elsker og som er en god far, men han verken tilfredsstiller seg selv som jeg vet om eller virker int eller kåt. Har unger som ofte kommer sprettende inn i sengen vår på natta selv om de går på barneskolen, så det også dreper lyst. Men så er det dette med hygiene osv.

Beklager det rotete innlegget, men jeg føler meg rotete i hodet også fordi jeg er fortvilet. Skulle tro at grunnleggende hygiene var noe alle hadde lært seg. Iblant når jeg lener meg mot han i sofaen så lukter han stramt av underlivet. Blir sprø av å måtte si han må vaske seg. Blant annet har jeg måtte du til han at han må vaske seg i rumpa ETTER ham går på do, siden han lukter dritt iblant. Dette er en mann med gsnske høy utdannelse og godt betalt jobb, så skulle tro han skjønte greia. Har til og med måtte sagt rett ut at hvis jeg kjenner stygg lukt, så kan de på jobben også merke det i møter osv. Da får han såret ansikt og ser ut som et barn. Men hva skal jeg gjøre da? La han bli baksnakket på jobb ved å la han bli "han som stinker surt"? 

Gode råd mottas med takk. Eller kanskje er det noen andre som lever i lignende ekteskap? 

Anonymkode: 6e032...ade

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤮 Dette må være tull?

Anonymkode: 1bdff...cba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen mangler fundamental  opplæring i hygiene hjemmefra eller så må det være et anstrengt forhold til underliv og kjønbsorgsn av en eller annen syk grunn. 
Jeg hadde aldri i livet greid å leve med en sånn grisete og seksualitet underutviklet mann  

Men seriøst, er det dette virkelig mulig? 

Anonymkode: 5953c...0a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da vi ble sammen for mange år siden ville jeg ha sex flere ganger i uken, men han synes at 2 ganger i uken var for mye. Da var vi ikke fylt 30 en gang. Pga følelsen av at jeg var "nymfoman" som han drev og tulla og sa til meg, så tenkte jeg at jeg var for pågående og trakk meg tilbake. Etter hvert la jeg merke til at han ikke var flink til å vaske seg og luktet ikke godt når jeg ville være spontan osv. Vi fikk barn, giftet oss og jeg ville satse på en godhjertet mann og ikke på en alfa type som var utro. 

Men altså... Han har så lite sexlyst at jeg har blitt ganske død seksuelt selv også. Vil heller ikke såre han og være utro, men må si at jeg tørster etter enkelte mannfolk som jeg finner flotte å se på. Kommer ikke til å handle på det vel og merke, men hjelpe meg tankene mine iblant. Skammer meg over det og vil ikke være slik. Hvis noen tenker at jeg har latt meg forfalle, og at det er derfor han er uinteressert, så har jeg ikke det. Jeg trener flere ganger i uken og er sprekere nå enn da vi ble sammen. 

Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Er liksom låst til denne mannen som jeg elsker og som er en god far, men han verken tilfredsstiller seg selv som jeg vet om eller virker int eller kåt. Har unger som ofte kommer sprettende inn i sengen vår på natta selv om de går på barneskolen, så det også dreper lyst. Men så er det dette med hygiene osv.

Beklager det rotete innlegget, men jeg føler meg rotete i hodet også fordi jeg er fortvilet. Skulle tro at grunnleggende hygiene var noe alle hadde lært seg. Iblant når jeg lener meg mot han i sofaen så lukter han stramt av underlivet. Blir sprø av å måtte si han må vaske seg. Blant annet har jeg måtte du til han at han må vaske seg i rumpa ETTER ham går på do, siden han lukter dritt iblant. Dette er en mann med gsnske høy utdannelse og godt betalt jobb, så skulle tro han skjønte greia. Har til og med måtte sagt rett ut at hvis jeg kjenner stygg lukt, så kan de på jobben også merke det i møter osv. Da får han såret ansikt og ser ut som et barn. Men hva skal jeg gjøre da? La han bli baksnakket på jobb ved å la han bli "han som stinker surt"? 

Gode råd mottas med takk. Eller kanskje er det noen andre som lever i lignende ekteskap? 

Du kontakter familievernkontoret og ber om en time så de kan lære ham grunnleggende hygiene. Om han ikke kan, hvem skal lære ungene om noe skjer med deg?? 

Så ville jeg etter møtet sagt ifra at jeg ikke lenger kan leve i et forhold uten sex med konstant bæsjelukt rundt meg. Enten ryker den møkkete rumpa eller du. Han må velge. 

Anonymkode: c2c69...ab7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var kjæreste med en fyr med ufattelig dårlig hygiene. Han pusset nesten ikke tenner, og kunne gå lenge uten dusj. En ferie brukte han den samme bokseren i nesten en hel uke, uten å ha vært i dusjen. Det snåleste var at han var overrasket over at jeg ikke lenger ville være intim med han.

Det var vel da forholdet tok slutt.

Han var flink i begynnelsen da.

Anonymkode: b9eb8...9ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

🤮 Dette må være tull?

Anonymkode: 1bdff...cba

Det tror jeg også, en oppegående mann går ikke rundt og lukter bæsj. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Oj… her ble jeg faktisk litt målløs. 
Sex: Her kan det hende at dere rett og slett ikke matcher libidomessig, og det kan det være vanskelig å gjøre noe med. Høres jo ut som det har vært sånn bestandig? Ikke noe som har dukket opp nylig som kanskje kan være medisinsk?

Hygiene: Her er det jo mulig å «innføre» bytte av truse hver dag, dusje hver dag (evt også på kvelden hvis sex er aktuelt), bruke underlivssåpe. Men man skal jo ikke være nødt til å følge med hygienen på en voksen mann egentlig… 

Her må du spørre deg selv hva du egentlig gidder. Jeg hadde nok selv følt at alt dette i kombinasjon er en stor turn-off. Jeg er også samme alder og har barn i samme alder, forresten. Jeg hadde virkelig hatt problemer med dårlig hygiene hos mannen min. Og selv om vi også har issues med barn som dukker opp i senga, stress og diagnoser på barn, så er vi ikke i nærheten av så lite sex. Og jeg ville slitt stort med det selv.

Anonymkode: 1caf6...fc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sex: Her kan det hende at dere rett og slett ikke matcher libidomessig, og det kan det være vanskelig å gjøre noe med. Høres jo ut som det har vært sånn bestandig? Ikke noe som har dukket opp nylig som kanskje kan være medisinsk?

Hygiene: Her er det jo mulig å «innføre» bytte av truse hver dag, dusje hver dag (evt også på kvelden hvis sex er aktuelt), bruke underlivssåpe. Men man skal jo ikke være nødt til å følge med hygienen på en voksen mann egentlig… 

Her må du spørre deg selv hva du egentlig gidder. Jeg hadde nok selv følt at alt dette i kombinasjon er en stor turn-off. Jeg er også samme alder og har barn i samme alder, forresten. Jeg hadde virkelig hatt problemer med dårlig hygiene hos mannen min. Og selv om vi også har issues med barn som dukker opp i senga, stress og diagnoser på barn, så er vi ikke i nærheten av så lite sex. Og jeg ville slitt stort med det selv.

Dette ble uklart, mannen min har ikke dårlig hygiene, men jeg hadde hatt store problemer med det hvis han hadde hatt det!

AnonymBruker
Skrevet

Men du kunne jo møtt en annen mann? Det er ikke sånn at han her er den eneste snille mannen i verden og alle du er tiltrukket er alfa? Heller ikke at alle alfaer har god hygiene osv.

Fortell han det med hygienen, men vurder å slå opp uansett. 

Anonymkode: 42313...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må si fra hvis/når han trenger en dusj. 
sikkert mange som merker det på jobb, ja. 

Hvis han ikke dusjer hver dag er det bare å forklare at det må man. «Per-Egil, har du ikke dusja i dag? Det kan jeg lukte. Du må dusje hver dag ellers begynner du å lukte gammel gubbe.»

Anonymkode: c3bcb...df0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva lærer barna av en far som ikke tørker seg i rompa? Jeg hadde dumpet en slik mann. I hvert fall forlangt åpent forhold. Han kan ikke forvente at du skal leve i sølibat resten av livet. 

Jeg har selv vært i et forhold med en aseksuell mann. Han var attpåtil utro (nye impulser var sikkert nok til å få den opp). Foreslo åpent forhold, men han nektet. Jeg gikk. 

Anonymkode: 5ec26...4f7

Skrevet

Min dypeste medfølelse. Her har det vært motsatt på det seksuelle planet. Hun ville rett og slett ikke mer. Nå er det slutt. Men jeg kjenner igjen lengselen etter nærhet og kåthet. 
Mest sannsynlig er det bare ulik libido, det er en rekke tråder om det samme tema fra både kvinner og menn. Ikke at det hjelper, det hjelper ikke helt på lengselen å onanere heller, men det hjelper litt på kløen.

AnonymBruker
Skrevet

Men du kunne jo møtt en annen mann? Det er ikke sånn at han her er den eneste snille mannen i verden og alle du er tiltrukket er alfa? Heller ikke at alle alfaer har god hygiene osv.

Fortell han det med hygienen, men vurder å slå opp uansett. 

Jeg har valgt han og lovd å være trofast i gode og vonde dager, og det betyr noe for meg å stå ved mitt ord. Det er derfor jeg ikke bare har gitt opp. Og så på grunn av barna så klart. 

Skjønner fra svarene her inne at jeg virkelig har grunn til å bli irritert. Må legge til at han lukter ikke konstant. Men merker i hvert fall en eller annen ekkel lukt hver uke. Hvor mye kan en mann lukte liksom? Er det meg som bare ikke skjønner at noe må en regne med? Han bruker ikke dopapir når han tisser for eksempel. Og skulle tro det var nok å gå på do bare en gang så blir det lukt om du ikke tørker. Herlighet for et tema jeg tar opp egentlig. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må si fra hvis/når han trenger en dusj. 
sikkert mange som merker det på jobb, ja. 

Hvis han ikke dusjer hver dag er det bare å forklare at det må man. «Per-Egil, har du ikke dusja i dag? Det kan jeg lukte. Du må dusje hver dag ellers begynner du å lukte gammel gubbe.»

Anonymkode: c3bcb...df0

Han dusjer maks annen hver dag. Sikkert som oftest hver tredje. Er så usexy å måtte mase om slikt. 

Men ja, jeg sier ifra. Men det er som det krymper noe inne i meg hver gang jeg må si at nå trenger du en dusj. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lurer på å få han til å sjekke testosteron nivået. Han sier at han ikke får morgenbrød lenger og det vet jeg han fikk før. 

Han bytter bokser hver dag, men synes det lukter stramt minst en gang i uken uansett. Han bruker ikke å tørke seg når han tisser for eksempel og da blir det jo urin i trusa. Er så lei av dette. Han har så dårlig luktesans selv også, då han merker ikke lukter før det er omtrent gribber og ådseldyr som følger etter han som følger etter han på gata. Ok, litt overdrivelse og humor der ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på å få han til å sjekke testosteron nivået. Han sier at han ikke får morgenbrød lenger og det vet jeg han fikk før. 

Han bytter bokser hver dag, men synes det lukter stramt minst en gang i uken uansett. Han bruker ikke å tørke seg når han tisser for eksempel og da blir det jo urin i trusa. Er så lei av dette. Han har så dårlig luktesans selv også, då han merker ikke lukter før det er omtrent gribber og ådseldyr som følger etter han som følger etter han på gata. Ok, litt overdrivelse og humor der ja. 

Kanskje han er deprimert?

Men kan jo være greit å bare sjekke blodprøve, vet jo aldri. Vitaminer og sånnt også.

Skrevet

Han dusjer maks annen hver dag. Sikkert som oftest hver tredje. Er så usexy å måtte mase om slikt. 

Hvordan hadde han reagert om du tok han med deg i dusjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at det må være sånn, men manglende hygiene og særlig nedentil sammen med lav sex lyst kan henge sammen med overgrep og misbruk. 

Kanskje han ubevisst unngår sex med å være skitten? 

Bare en tanke. 

Det er ikke sikkert det hjelper å være sur og påføre han skam med manglende hygiene. Det aller beste er nok å ha noen skikkelige samtaler rundt det. 

Anonymkode: 695e1...adb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at det må være sånn, men manglende hygiene og særlig nedentil sammen med lav sex lyst kan henge sammen med overgrep og misbruk. 

Kanskje han ubevisst unngår sex med å være skitten? 

Bare en tanke. 

Det er ikke sikkert det hjelper å være sur og påføre han skam med manglende hygiene. Det aller beste er nok å ha noen skikkelige samtaler rundt det. 

Anonymkode: 695e1...adb

Bra med alternative tanker. Han vokste opp i en litt kald familie med tanke på kroppskontakt, så mulig han ikke har lært seg et fysisk berøring er bra. 

Og vi har hatt mange skikkelige samtaler om det med hygiene. I starten bare hintet jeg, men måtte gå over til å drøfte det mer. Og nå nå etter over 15 år sammen er det blitt til et jeg forbinder han med å være udelikat og ikke vekker begjær. 

Sant det at jeg ikke må påføre han skam for dette. Noen andre nevnte depresjon, men det kan jeg garantere det ikke er. Men det er noe stress på jobb pga høyt ansvar og arbeid som krever mye tankevirksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den sexbiten hadde ikke vært noe stress. Spiller ingen rolle for meg hvor ofte/sjelden.

Men en mann med sånne mangler på hygiene, det hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: f7b1d...6a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...