AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Har du noen. Fortell hvis du vil. Skulle kjøpe meg en kjøkkenmaskin en gang. De hadde en igjen i den eneste elektrikerforetningen i nærheten av der jeg bor. Jeg gikk målrettet mot den, og jeg var ikke så langt unna den, da kom det en dame som smilte litt bitchy til meg og gikk fortere en meg og tok maskina før jeg rakk det. Selvfølgelig hadde hun lov til det da jeg ikke hadde tatt den og betalt for den enda, men likevel. Det var surt 🙂↕️ Heldigvis skulle de få inn flere på lager så de kunne reservere en til meg Så fikk jo kjøpt den litt senere. Møtte henne på veg ut døra og hun ga meg samme blikk og smil. Lurer av og til på hva som feiler enkelte. Virker nesten som blikkene var fordi hun skjønte jeg hadde tenkt å kjøpe den, men hva vet vel jeg, kanskje hun ikke tenkte over det selv. Men så klart, varer er jo ikke noe man eier før man har betalt så det er jo førstemann til mølla, sånn er det jo bare. Etter jeg fikk kjøpt denne til slutt så bestiller jeg helst ting på nettet da dette nesten ga meg litt skrekken. Noen hadde mistet en yoghurt i gulvet på matbutikken og jeg tråkket rett oppi det da jeg ikke så det med en gang. Men mere komisk det da. Anonymkode: e8a40...de4
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Oppdatering. Historien høres jo sikkert merkelig ut. Men det har skjedd. Anonymkode: e8a40...de4
katties Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Var ei dame som gikk rett på en av ungene mine så hen nesten falt (nei, ungen gikk ikke i veien, gjorde ikke noe brått eller uventet - gikk bare fint ved siden av meg og holdt meg i hånda). Dama unnskyldte seg ikke engang. Jeg skrek etter henne at hun måtte være mer forsiktig. Drittkjerring. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar katties skrev (8 minutter siden): Var ei dame som gikk rett på en av ungene mine så hen nesten falt (nei, ungen gikk ikke i veien, gjorde ikke noe brått eller uventet - gikk bare fint ved siden av meg og holdt meg i hånda). Dama unnskyldte seg ikke engang. Jeg skrek etter henne at hun måtte være mer forsiktig. Drittkjerring. For ei kjip kjerring 😡 Anonymkode: e8a40...de4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå