AnonymBruker Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De tingene jeg har uthevet her.... hvordan mener du at du ikke bryter lover? Du tar "småjobber" svart. Det virker som du er i arbeidsfør alder og er arbeidsfør, du jobber svart og mest sannsynlig kjører du på veier somner betalt av norske skattebetalerer. Slik kalles å snylte på andre. Ikke glorifiser deg selv, valgene dine og hvor smart du er. Anonymkode: c2a88...2cb Kanskje spørre før du konkluderer. Jeg skattet av en vanlig inntekt samtidig som jeg tok småjobber og investerte pengene mine for å bli økonomisk fri (og nei jeg har ikke dårlig samvittighet for å ikke skatte av dette). Ikke har jeg bedt om at de bruker milliarder på veier som ikke engang er ordentlig uført. Anonymkode: 09236...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #22 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er jo de to innleggene du siterer skrevet av ulike brukere, da. Jeg synes dette var noe grunt vås som snytt ut av dagboken til en fjortis som har lest for dummies-bøker om filosofi, fremfor noe som kan virke tankevekkende på noenlunde fornuftige voksne. Likevel skal nå rett være rett: At et helt ukjent menneske på KG har jobbet svart gjør da ikke alle andre i tråden kriminelle. Anonymkode: ffbe5...10b Tro hva du vil. Jeg hadde ikke orket å bruke et gram av energi på dette hadde det ikke vært for at jeg ønsker å dele av mine erfaringer for økonomisk og personlig frihet. Som et medmenneske ville gjort Anonymkode: 09236...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #23 Del Skrevet 4. februar Hehe. Anbefaler HBO-serien "The anarchists." Anonymkode: 702ab...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #24 Del Skrevet 4. februar Jeg for min del jobber fordi jeg liker å jobbe og føle meg nyttig. Har en jobb jeg elsker, som jeg er god i og bidrar til å hjelpe andre. Det er meningsfullt for meg. Hadde gått på veggen om jeg hadde fri hver dag og bare levde av leieinntekter og aksjer. men hver sin smak. Tenker alle må finne det som gir mening og drivkraft for dem. Anonymkode: 01832...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 4. februar #25 Del Skrevet 4. februar Hele poenget er å oppnå mest mulig lykke over lengst mulig tid, hvordan en gjør det er irrelevant. Men så er det nå slik at for majoriteten av befolkingen er nok det tradisjonelle livet bedre alternativ en å gamble på å lage sitt eget opplegg. Nå er det også vist at nesten alle som søker alternativ måter å leve på ender opp med å returnere til tradisjonelt levesett etter en stund. Det er på ingen måte perfekt, men det er ikke tilfeldig at det er som det er. Blant det relativt få som ble "suksessrike" fordi de gjorde ting annerledes så er det et hav av alle som mislyktes av samme årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå