AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Jeg tenkte jeg skulle prøve meg med Rituals fragrance sticks til badet: https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-jing-fragrance-sticks-1118066.html Men hvilken duft? Noen som har prøvd? Jeg liker ikke vanilje. Anonymkode: 6c6f5...de1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Skrevet 4. februar Ikke kjøp det, ingen aner hva som er i dette greiene. Kjøp heller rene eteriske oljer på helsekost eller apoteket. Anonymkode: ae8a9...ada 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Skrevet 4. februar Jeg synes Hamman serien deres lukter best, den er litt frisk, ikke tung eller søt som jeg ikke er veldig glad i. Anonymkode: 90cc7...daf 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes Hamman serien deres lukter best, den er litt frisk, ikke tung eller søt som jeg ikke er veldig glad i. Anonymkode: 90cc7...daf Synes du ikke Hamman er tung!? Wow, i min nese legger den seg som en tung vektdyne og gir umiddelbar hodepine. Anonymkode: d644a...50d 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Jeg er mest glad i den gule ( rituals of mher) og den grønne (rituals og jing) serien😊 Anonymkode: 9f1c1...c99 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar The Ritual Of Ayurveda er finest 🥰 Anonymkode: ef116...fcf 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Ikke blindkjøp, lukt på de i butikk. Mehr og Jing liker jeg best, jing på vår/sommer og mehr på høst/vinter Anonymkode: ca4b9...7e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar Jeg synes mye fra Rituals lukter altfor sterkt, men akkurat Jing synes jeg har en behagelig og diskret lukt. Anonymkode: 3c05b...c08 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke blindkjøp, lukt på de i butikk. Mehr og Jing liker jeg best, jing på vår/sommer og mehr på høst/vinter Anonymkode: ca4b9...7e0 Jeg har ingen butikk i nærheten som jeg vet om…. Takk for tips, alle sammen! Anonymkode: 6c6f5...de1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes mye fra Rituals lukter altfor sterkt, men akkurat Jing synes jeg har en behagelig og diskret lukt. Anonymkode: 3c05b...c08 Det er mange som foreslår Jing her, og behagelig og diskret høres bra ut! Spørs om det blir den. Anonymkode: 6c6f5...de1
Gaia Skrevet 5. februar #11 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er mange som foreslår Jing her, og behagelig og diskret høres bra ut! Spørs om det blir den. Anonymkode: 6c6f5...de1 Den mørkegrønne Jing har best lukt, men den Gule (Mehr) er også nydelig.
AnonymBruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar Jeg synes mye lukter for sterkt, men har Lempi Vintage Love, riktignok fra Skandinavisk, og den synes jeg er akkurat passe mild og fin. Har ikke helt sansen for Rituals, vet at du spurte spesifikt om det, men det er vel lov å foreslå annet. Anonymkode: 08a41...01e
AnonymBruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Jeg liker Zara Home sine bedre. Særlig rene dufter som light cotton og absolute linen. Skandnavisk, som allerede nevnt, er en annen favoritt. Jeg liker Hav veldig godt. Ellers er diffuser med eteriske oljer et godt alternativ. Man kan justere mengden lukt, duften er jevnere (duftpinnene lukter ofte sterkt i begynnelsen, og avtar raskt). Evoroma sine, for eksempel. Anonymkode: 24091...a31
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar Liker best den røde og den gule. Men har du vurdert å heller kjøpe en Diffuser? Den får du mange gode eteriske oljer til. Trenger bare 4 - 5 dråper i vannet. Clas Ohlson har diffusere til under 400,- Anonymkode: 4e11a...7d6
AnonymBruker Skrevet 6. februar #15 Skrevet 6. februar Fikk ayurveda i gave. Måtte kaste den. En svært intens og kvalmende lukt som spredde seg i hele huset. Ville styrt unna. Anonymkode: 408eb...9c2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #16 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes mye lukter for sterkt, men har Lempi Vintage Love, riktignok fra Skandinavisk, og den synes jeg er akkurat passe mild og fin. Har ikke helt sansen for Rituals, vet at du spurte spesifikt om det, men det er vel lov å foreslå annet. Anonymkode: 08a41...01e Enig i Lempi fra skandinavisk, den er SÅ god! Har den på alle badene våre, og får stadig kommentarer fra gjester på hvor godt den lukter 🤩 Anonymkode: 7c053...f45
Kathta85 Skrevet 6. februar #17 Skrevet 6. februar Har prøvd duftene fra Rituals, men er enig i at de fleste dufter ganske overveldende. Også varer de ikke så lenge heller, ganske kort og intenst😅 Eteriske oljer og diffuser må prøves 🙂 Men gir de mye fuktighet fra seg?
AnonymBruker Skrevet 6. februar #18 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig i Lempi fra skandinavisk, den er SÅ god! Har den på alle badene våre, og får stadig kommentarer fra gjester på hvor godt den lukter 🤩 Anonymkode: 7c053...f45 Takk for alle tips (ikke bare denne som jeg quotet)! Skal sjekke ut denne. 😃 Anonymkode: 6c6f5...de1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #19 Skrevet 6. februar Kathta85 skrev (2 timer siden): Har prøvd duftene fra Rituals, men er enig i at de fleste dufter ganske overveldende. Også varer de ikke så lenge heller, ganske kort og intenst😅 Eteriske oljer og diffuser må prøves 🙂 Men gir de mye fuktighet fra seg? Helt ærlig tror jeg at jeg puster ut mer fuktighet, enn diffuseren der olje blandes med vann. Heller på noen få ml, så varer den i timer. Har også denne, den bruker ikke vann, kun olje som monteres direkte i diffuseren. Neom Diffuser Og så har du jo også de som er ment å øke luftfuktigheten, de er nok ikke optimale for bad. Anonymkode: 24091...a31
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar Jeg liker best karma og mehr. Har hatt duftpinnene selv, men synes de er dyre i forhold til varighet. En liten til 199,- varte kun 4 uker. Anonymkode: 51a05...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå