AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Man har vikeplikt for de som er inne i rundkjøringen. Inne i rundkjøringen har man vikeplikt hvis man skifter felt. Anonymkode: f8a3b...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar De som er i rundkjøringen kommer jo fra din venstre... Anonymkode: 9c379...354 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar Jo man har det 😊 Anonymkode: d8832...6ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som er i rundkjøringen kommer jo fra din venstre... Anonymkode: 9c379...354 Ja. Men hvis jeg er i rundkjøringen først så har de vikeplikt for meg. Anonymkode: f8a3b...1fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo man har det 😊 Anonymkode: d8832...6ca Nei. Anonymkode: f8a3b...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/langs-veien/trafikkregler/kjoring-i-rundkjoringer/ Anonymkode: f8a3b...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: f8a3b...1fe Såklart er man selv i rundkjøringen er det ikke vikeplikt. Men ser man noen fra venstre som skal kjøre inn har man vikeplikt. Anonymkode: d8832...6ca 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såklart er man selv i rundkjøringen er det ikke vikeplikt. Men ser man noen fra venstre som skal kjøre inn har man vikeplikt. Anonymkode: d8832...6ca Dette. Du må vente om du ikke allerede er i rundkjøringen Anonymkode: 5f70c...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såklart er man selv i rundkjøringen er det ikke vikeplikt. Men ser man noen fra venstre som skal kjøre inn har man vikeplikt. Anonymkode: d8832...6ca Nei. Hvis jeg kommer først inn i rundkjøringen skal de vike. Anonymkode: f8a3b...1fe 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4. februar #10 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Men hvis jeg er i rundkjøringen først så har de vikeplikt for meg. Anonymkode: f8a3b...1fe Man har ikke særlig behov for å vike for noen som kjører samme vei som en selv skal foran en, det er jo de som kommer inn i rundkjøringen fra venstre man i praksis må vike for, man må vente på at det blir klart fra venstre. Man venter jo ikke på at det blir klart fra høyre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #11 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Hvis jeg kommer først inn i rundkjøringen skal de vike. Anonymkode: f8a3b...1fe Kjører du om kapp inn i rundkjøringen? Anonymkode: c20f8...d19 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4. februar #12 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Men hvis jeg er i rundkjøringen først så har de vikeplikt for meg. Anonymkode: f8a3b...1fe Ja og du kommer fra venstre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #13 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Men hvis jeg er i rundkjøringen først så har de vikeplikt for meg. Anonymkode: f8a3b...1fe Kanskje, men du må også huske på dette: "Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret." Hvis noen på din venstre må bremse fordi du plutselig "er i rundkjøringen først" så har du gjort en feil. Anonymkode: af8a6...8cd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #14 Del Skrevet 4. februar Hvis jeg er fremme ved rundkjøringen og bilen fra venstre har for eksempel femti meter igjen til rundkjøringen har bilen fra venstre vikeplikt når jeg har kjørt inn i rundkjøringen. Anonymkode: f8a3b...1fe 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #15 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Hvis jeg kommer først inn i rundkjøringen skal de vike. Anonymkode: f8a3b...1fe Er ikke om og gjøre å komme først inn 😅 ser man en bil fra venstre som skal inn i rundkjøringen er jo det mest praktiske å stoppe 😊 er ikke noe konkurranse😅 Anonymkode: d8832...6ca 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #16 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja. Men hvis jeg er i rundkjøringen først så har de vikeplikt for meg. Anonymkode: f8a3b...1fe Så du er en av idiotene som slenger deg inn i en rundkjøring for å komme først? Du vet at du skaper unødvendig kø? Følg fuckings flyten!! Anonymkode: 8d1f2...b9d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 4. februar #17 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De som er i rundkjøringen kommer jo fra din venstre... Anonymkode: 9c379...354 Men man har ikke vikeplikt FORDI de kommer i fra venstre 🤦 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #18 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg er fremme ved rundkjøringen og bilen fra venstre har for eksempel femti meter igjen til rundkjøringen har bilen fra venstre vikeplikt når jeg har kjørt inn i rundkjøringen. Anonymkode: f8a3b...1fe Er du en slik som ikke bruker riktig felt og ikke blinklys når du skal ut av rundkjøringen også? 🤔 Anonymkode: aca9a...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4. februar #19 Del Skrevet 4. februar Her ser du når bilene stopper før de kjører inn, altså viker, det er når det kommer noen fra venstre, aldri fra høyre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #20 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du er en av idiotene som slenger deg inn i en rundkjøring for å komme først? Du vet at du skaper unødvendig kø? Følg fuckings flyten!! Anonymkode: 8d1f2...b9d Nei Man skal gli inn i rundkjøringen. Anonymkode: f8a3b...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå