AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:28 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:28 Hvilken synes du lukter best? Anonymkode: 04a6d...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:35 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilken synes du lukter best? Anonymkode: 04a6d...499 Hæ har de det? Har du link til det? Anonymkode: b6663...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:35 #3 Del Skrevet tirsdag kl 16:35 Dessverre ingen av dem. De lagde aldri av Green cardamom og nå har de kuttet den som duftpinner også. Anonymkode: 9aca8...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:36 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ har de det? Har du link til det? Anonymkode: b6663...d64 https://www.rituals.com/no-no/hjemme/reise-og-bil/bilparfymer Jeg brukte å like Happy Buddha veldig godt, men den sluttet de å produsere og erstattet med ‘’Mehr’’ som har mer krydder-preg enn der forgjengeren hadde. Anonymkode: eac08...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:37 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.rituals.com/no-no/hjemme/reise-og-bil/bilparfymer Jeg brukte å like Happy Buddha veldig godt, men den sluttet de å produsere og erstattet med ‘’Mehr’’ som har mer krydder-preg enn der forgjengeren hadde. Anonymkode: eac08...716 Av de jeg lenker synes jeg Wild Fig er veldig god. Hammam lukter også godt. Anonymkode: eac08...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:24 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:24 Hvorfor? Jeg tåler ikke å sitte i biler med såkalt "luftrisker", blir syk av det. Anonymkode: 5edc8...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:01 #7 Del Skrevet tirsdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor? Jeg tåler ikke å sitte i biler med såkalt "luftrisker", blir syk av det. Anonymkode: 5edc8...045 Nei da dropper jeg det😂 Anonymkode: 04a6d...499 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 #8 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Flyttet til bil og trafikk, faktisk. Når det er lukten jeg spør etter🤣🤣 moderatorene har steppa up gamet i det siste altså, de leker ikke butikk Anonymkode: 04a6d...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:57 #9 Del Skrevet onsdag kl 11:57 Grøss. Anonymkode: 5468a...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:40 #10 Del Skrevet onsdag kl 21:40 Altså hvis det er et eller annet som stinker i bilen, fjern heller det enn å legge et lag med kjemiske lukter over. Er jo grusomt å komme inn i en stinkebil. Særlig hvis det også setter seg i klærne. Anonymkode: 3410a...dfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:44 #11 Del Skrevet onsdag kl 21:44 Karma er veldig fresh og subtil, den har jeg i bilen. Alle de som er allergiske eller ikke liker bilduft kan jo spørre seg selv om deres mening om parfyme generelt blir etterspurt. 😉 Folk må få gjøre hva de vil med egen bil herregud. Anonymkode: 3d3f1...b39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:46 #12 Del Skrevet onsdag kl 21:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk må få gjøre hva de vil med egen bil herregud. Ingen sier hen ikke skal. Men folk som liker å velte seg i andre lukter har jo gjerne litt vondt for å forstå hvordan det oppleves for andre. Da er det til hjelp å få en påminnelse her inne. Jeg kjenner ingen som liker å få parfymelukt pådytta. Noe av det verste med kollektivtransport er jo blandingen av ørten parfymer med kebabfjert og røyklukt oppå. Anonymkode: 3410a...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet torsdag kl 17:57 #13 Del Skrevet torsdag kl 17:57 AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 17.35): Dessverre ingen av dem. De lagde aldri av Green cardamom og nå har de kuttet den som duftpinner også. Anonymkode: 9aca8...ef7 De har duftpinnene i outlet i nettbutikken nå. Og refilll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå